داروتو
تصویر  شکم‌ بند تمام‌ کش قابل تنظیم کد 014 پاک‌ سمن سایز لارج

شکم‌ بند تمام‌ کش قابل تنظیم کد 014 پاک‌ سمن سایز لارج

Paksaman Adjustable full body belt Code 014 Large

ویژگی ها

قابل استفاده جهت سفت‌شدن عضلات پس از زایمان

قابل استفاده پس از عمل‌های جراحی شکمی

جلوگیری از کمردرد با صاف نگه‌داشتن مهره‌های کمر

استفاده از بروز‌ترین تکنولوژی‌های تولید پارچه

دارای بند‌های ولکرو و بندهای الاستیکی

جلوگیری از بروز قوس‌های کمری شدید

عدم ایجاد حساسیت پوستی

سایز لارج

در حال تامین

شکم‌بند تمام‌ کش قابل تنظیم پاک‌ سمن با قابیلت کشسانی فوق‌العاده، میتواند از بهترین نوع شکم‌بند‌ها به حساب آید. شکم‌بند‌های طبی به منظور کاربردهای مختلفی طراحی شده اند که میتواند برای لاغری، پس از عمل‌های جراحی، کاهش کمردرد خفیف و... به کاربرده شده و اشکال گوناگونی را به خود اختصاص داده‌اند. بافت های شکمی بانوان پس از زایمان استقامت خود را کمی از دست داده و دچار شل‌شدگی و افتادگی خواهند شد و در صورت استفاده از شکم‌بند به بدن کمک کرده تا به شکل اولیه خود نزدیکتر شود.  برای تهیه شکم‌بند تمام‌کش قابل تنظیم پاک‌سمن، پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های بافت پارچه به کار گرفته شده‌اند تا محصولی مرغوب را روانه بازار کنند. همچنین برای تولید اجزا تشکیل‌دهنده این شکم‌بند موادی کاملا ایمن و مطابق با استاندارد‌های روز جهانی استفاده شده که به ویژگی‌های مثبت آن افزوده است. بندهای ولکرو جهت سهولت در تنظیم و بند‌های الاستیکی جهت حمایت بیشتر، در سایز‌های مختلف طراحی شده‌اند. میتوانید جهت برداشتن فشار از روی عضلات کش‌آمده و یا ضعیف شده، پس از عمل‌های جراحی، پس از زایمان، به منظور کاهش سایز شکم، کاهش کمر درد و ... شکم بند را متناسب با سایز خود تهیه نمایید. شکم‌بند قابل تنظیم پاک سمن، کلیه عضلات شکم و کمر را در بر گرفته و با افزایش خون‌رسانی و افزایش دمای بدن، درد عضلات کمر را کاهش داده و عضلات شکم را به حالت اولیه خود نزدیک میکند. توصیه میشود در هنگام استفاده از شکم‌بند به مدت 15 الی 20 دقیقه به آرامی ورزش کنید تا تاثیرات را به خوبی مشاهده نمایید.

ویژگی‌های خاص:

-تنظیم مهره‌های کمر در یک خط و صاف نگه داشتن آنها

-کاهش کمر درد‌های خفیف

-دارای انعطاف‌پذیری و کشسانی فوق‌العاده

-قابلیت تنظیم به سایز مورد نظر

-کمک به کاهش یافتن ورم رحم

-در سایز‌های مختلف از سایز L  تا XXXL

-قابلیت تنظیم آسان، جهت برداشتن فشار از روی عضلات

روش مصرف: بند‌های شکم بند را باز کرده و آن را برروی عضلات کمر قرار دهید سپس دو طرف را به سمت جلو و برروی شکم آورده و بند‌ها را متناسب با سایز خود تنظیم کنید.

هشدار مصرف:‌ محصول را با آب سرد و صابون شسته و از چنگ زدن و فشردن بیش از حد در زمان آبکشی جلوگیری کنید. نیاز به استفاده از مایع سفید‌کننده نمی‌باشد.

سایزها: سایزاسمال=80-70سانتی‌متر، سایزمدیوم=90-81سانتی‌متر، سایز لارج=100-91سانتی‌متر، سایز ایکس لارج=110-101سانتی‌متر، سایز دو ایکس لارج= 120-111 سانتی‌‌متر، سایز سه ایکس لارج= بیشتر از 120

توضیحات سایز: برای مشخص کردن سایز خود، دور قسمت شکم را در حالت ایستاده اندازه بگیرید.

عنوان مشخصه
برند پاک‌سمن - Paksaman
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سمن آسا
نوع محصول شکم بند
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز L
قابل استفاده برای شکم، پهلو، کمر
موارد مصرف بعد از عمل های جراحی شکمی، پس از زایمان
عملکرد صاف نگه داشتن عضلات کمر، کاهش درد های خفیف، استحکام عضلات شکم و جلوگیری از افتادگی شکم
روش مصرف بند‌های شکم بند را باز کرده و آن را برروی عضلات کمر قرار دهید سپس دو طرف را به سمت جلو و برروی شکم آورده و بند‌ها را متناسب با سایز خود تنظیم کنید.
هشدار مصرف چنانچه در قسمت شکم درد دارید نباید شکم بند را بسیار محکم ببندید. در صورت افزایش درد، جهت ادامه روند استفاده با پزشک مشورت نمایید. در زمان شست‌وشو نیاز به استفاده از مایع سفید‌کننده نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری محصول را با آب سرد و صابون شسته و از فشردن و چنگ زدن آن اجتناب کنید. جهت خشک شدن، محصول را در مکانی ثابت و در سایه قرار دهید.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید