داروتو
تصویر  شیردوش کد ۲۴۵ بی بی لند
تصویر  شیردوش کد ۲۴۵ بی بی لند

شیردوش کد ۲۴۵ بی بی لند

Baby Land Breast pump Code 245

دسته بندی : شیر دوش
ویژگی ها

فاقد BPA

ابعاد کوچک و قابل حمل

قابلیت شستشو در آب جوش

جنس بطری پلاستیک با کیفیت

طراحی مناسب جهت سهولت استفاده

قدرت مکندگی مناسب برای تخلیه شیر

در حال تامین

شیردوش قدرتمند بی بی لند با طراحی منحصر به فرد، با تحریک غدد شیری فرآیند شیردهی را برای مادر آسان نموده است. شیردوش کد ۲۴۵ بی بی لند این امکان را فراهم می‌کند تا کودک از مزایای شیر مادر در هر شرایطی بهره‌مند شود. این محصول با ایجاد حالتی شبیه به مکیدن شیر توسط کودک، دوشیدن شیر را برای مادر آسان می‌نماید. از دیگر مزایای شیردوش بی بی لند کوچکی، سبکی و قابلیت حمل بودن آن است. از این رو هیچگونه مزاحمت یا سنگینی را برای مادر در زمان حمل محصول ایجاد نمی‌کند. 

‌ویژگی‌های خاص:

-ابعاد کوچک و قابل حمل

-قابلیت شستشو در آب جوش

-جنس بطری پلاستیک با کیفیت

-طراحی مناسب جهت سهولت استفاده

-قدرت مکندگی مناسب برای تخلیه شیر

نحوه مصرف: ابتدا سر پمپ را فشار دهید و کمی آن را خم کنید تا وارد دهانه کوچک مخزن شود. رابط را در محل اتصال پمپ و مخزن شیردوش قرار داده، با فشار دادن رابط، پمپ شیردوش و مخزن قفل می‌شوند، محصول قابل استفاده است. پس از استفاده، برای شستشوی کامل و ضدعفونی کردن محصول، قطعات آن را به روش زیر از یکدیگر جدا نمایید. دستورالعمل جدا کردن قطعات؛ ابتدا پمپ را از قسمت زیر مخزن به سمت بالا فشار داده تا قفل رابط از محل اتصال جدا گردد. رابط را بیرون بیاورید. با خارج کردن رابط، پمپ با کشیدن، به راحتی از مخزن جدا می‌شود.

ترکیبات: سیلیکون، پلی پروپیلن، رنگدانه پلیمری

هشدار مصرف: برای بهره بردن از بهترین عملکرد شیردوش، بروشور راهنما را که داخل جعبه قرار دارد مطالعه فرمائید. قبل از استفاده از شیردوش، آن را کاملا بررسی کرده و در صورت وجود ایراد و مشکل آن را تعویض نمایید. با استفاده از آی گرم قطعات شیردوش را استریل کنید. مخزن شیردوش را روی پستان با یک دست نگه دارید و به خروج شیر با دست دیگر کمک کنید. بعد از هر تغذیه پستانی توسط کودک باقیمانده شیر را توسط شیردوش خارج کنید. در زمانی که از پستان تغذیه نمی‌شود هر سه ساعت می‌توانید این کار را انجام دهید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
نوع محصول شیردوش
جنسیت مصرف بانوان
فاقد BPA
موارد مصرف مناسب برای تخلیه شیر مادر
ترکیبات سیلیکون، پلی پروپیلن، رنگدانه پلیمری
روش مصرف ابتدا سر پمپ را فشار دهید و کمی آن را خم کنید تا وارد دهانه کوچک مخزن شود. رابط را در محل اتصال پمپ و مخزن شیردوش قرار داده، با فشار دادن رابط، پمپ شیردوش و مخزن قفل می‌شوند، محصول قابل استفاده است. پس از استفاده، برای شستشوی کامل و ضدعفونی کردن محصول، قطعات آن را به روش زیر از یکدیگر جدا نمایید. دستورالعمل جدا کردن قطعات؛ ابتدا پمپ را از قسمت زیر مخزن به سمت بالا فشار داده تا قفل رابط از محل اتصال جدا گردد. رابط را بیرون بیاورید. با خارج کردن رابط، پمپ با کشیدن، به راحتی از مخزن جدا می‌شود.
هشدار مصرف برای بهره بردن از بهترین عملکرد شیردوش، بروشور راهنما را که داخل جعبه قرار دارد مطالعه فرمائید. قبل از استفاده از شیردوش، آن را کاملا بررسی کرده و در صورت وجود ایراد و مشکل آن را تعویض نمایید. با استفاده از آی گرم قطعات شیردوش را استریل کنید. مخزن شیردوش را روی پستان با یک دست نگه دارید و به خروج شیر با دست دیگر کمک کنید. بعد از هر تغذیه پستانی توسط کودک باقیمانده شیر را توسط شیردوش خارج کنید. در زمانی که از پستان تغذیه نمی‌شود هر سه ساعت می‌توانید این کار را انجام دهید.
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید