داروتو
تصویر  شیر خشک از بدو تولد تا ۶ ماه ببلاک ۱ میلوپا ۴۰۰ گرم

شیر خشک از بدو تولد تا ۶ ماه ببلاک ۱ میلوپا ۴۰۰ گرم

Milupa Bebelac 1 Milk Powder For Infants From Birth Onwards 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب شیرخواران از بدو تولد تا ۶ ماه

غنی شده با آهن

فاقد گلوتن و سوکروز و مواد نگهدارنده

بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم بهتر

در حال تامین

شیر مادر بهترین منبع تغذیه برای نوزادان است. انتخاب یک شیر نوزاد که به صورت تخصصی برای ایجاد مزایایی مشابه شیر مادر ساخته شده باشد، حائز اهمیت است. شیر خشک ببلاک ۱ میلوپا محصولی مخصوص شیرخواران از بدو تولد تا ۶ ماه است که بعنوان جایگزین شیر مادر استفاده می‌شود. همچنین اطمینان خاطر می‌دهد کودک مواد غذایی مورد نیاز خود را از بدو تولد تا ۶ ماهگی دریافت نماید. در صورتی که که تامین شیر مادر کافی نباشد، می‌توان آن را بعنوان غذای مکمل شیر مادر مورد استفاده قرار داد. این محصول حاوی مواد غذایی اصلی برای رشد و پیشرفت سالم شیرخوار است.  یبوست یکی از مهم ‌ترین مشکلات شایع در استفاده از شیر خشک است. این محصول به خاطر داشتن پره بیوتیک (نوعی فیبر) تحمل پذیری را بالا برده و باعث ایجاد مدفوع نرم تر می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-غنی شده با آهن

-فاقد گلوتن و سوکروز و مواد نگهدارنده

-بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم بهتر

-حاوی پره بیوتیک، نوکلئوتیدها، امگا ۳ و امگا ۶

-تامین کامل نیازهای تغذیه ای کودک از جهت رشد و پیشرفت سالم شیرخوار

-نزدیک بودن به شیر مادر به جهت ترکیبات پروتئین (تائورین)، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها

نحوه مصرف: بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید. سپس بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. دقت کنید که از آبی که چند بار جوشیده شده استفاده نکنید. با توجه به جدول تغذیه، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید. به جدول شیر دهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. در پوش شیشه شیر را گذاشته و آن را تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست کنترل کنید تا حرات ملایمی داشته باشد سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.

ترکیبات: شیر بدون چربی، روغن‌های گیاهی، پروتئین وی (آب پنیر) فاقد املاح معدنی، لاکتوز، گالاکتو، الیگو ساکارید، کنستانتره پروتئین وی، مواد معدنی، فروکتو-الیگو ساکارید، روغن سینگل سل، روغن ماهی، ویتامین‌ها، لیستین سویا، تائورین، کولین کلراید، نوکلئوتیدها، اینوزیتول، آل-تریپتوفان، ال-کارنیتین، ال-تیروزین

هشدار مصرف: در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی گردد. بعد از هر بار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. شیر آماده شده را ظرف مدت ۱ ساعت مصرف کنید. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید. کودک شما ممکن است کمتر یا بیشتر از مقداری که در جدول زیر به عنوان راهنمای عمومی آورده شده است، به این مکمل نیاز داشته باشد. این راهنما جهت کودکانی است که فقط از شیر خشک استفاده می‌کنند. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند میلوپا - Milupa
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع پودر شیر مشهد
تحت لیسانس آلمان
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۰-۶ ماه
حاوی آهن، امگا۳، امگا۶، پره بیوتیک، نوکلئوتید
موارد مصرف شیر خشک، تامین کننده ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز کودکان در حال رشد
ترکیبات شیر بدون چربی، روغن‌های گیاهی، پروتئین وی (آب پنیر) فاقد املاح معدنی، لاکتوز، گالاکتو، الیگو ساکارید، کنستانتره پروتئین وی، مواد معدنی، فروکتو-الیگو ساکارید، روغن سینگل سل، روغن ماهی، ویتامین‌ها، لیستین سویا، تائورین، کولین کلراید، نوکلئوتیدها، اینوزیتول، آل-تریپتوفان، ال-کارنیتین، ال-تیروزین
روش مصرف بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید. سپس بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. دقت کنید که از آبی که چند بار جوشیده شده استفاده نکنید. با توجه به جدول تغذیه، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید. به جدول شیر دهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. در پوش شیشه شیر را گذاشته و آن را تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست کنترل کنید تا حرات ملایمی داشته باشد سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.
هشدار مصرف در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی گردد. بعد از هر بار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. شیر آماده شده را ظرف مدت ۱ ساعت مصرف کنید. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید. کودک شما ممکن است کمتر یا بیشتر از مقداری که در جدول زیر به عنوان راهنمای عمومی آورده شده است، به این مکمل نیاز داشته باشد. این راهنما جهت کودکانی است که فقط از شیر خشک استفاده می‌کنند. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید