داروتو
تصویر  شیر خشک از بدو تولد تا ۶ ماه نان ۱ نستله ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از بدو تولد تا ۶ ماه نان ۱ نستله ۴۰۰ گرم

شیر خشک از بدو تولد تا ۶ ماه نان ۱ نستله ۴۰۰ گرم

Nestle Nan 1 Milk Powder 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب شیرخواران از بدو تولد تا ۶ ماه

هضم آسان برای نوزاد

دارای ترکیب پروتئینی ارتقا یافته برای رشد مطلوب کودک

دارای باکتری‎های طبیعی مفید و زنده جهت افزایش ایمنی بدن کودک

جهت کمک به سیستم ایمنی، تکامل مغزی و افزایش قوه بینایی کودک

در حال تامین

کودکان از صفر تا ۶ ماهگی در دوران بسیار حساسی قرار دارند. اگر مواد مورد نیاز رشد کودکان در این دوران به کودک نرسند، ممکن است کودک در معرض ابتلا به بیماری‌های مزمن قرار گیرد. به همین دلیل استفاده از شیر خشک با کیفیت یکی از مواردی است که تمامی والدین باید به آن توجه داشته باشند. شیر خشک از بدو تولد تا ۶ ماه نان ۱ نستله، مناسب استفاده برای نوزادان، از بدو تولد تا ۶ ماهگی می‌باشد. این شیر خشک برای شیرخواران سالمی که با شیر مادر تغذیه نمی‎شوند، مناسب است. نان ۱ کلیه مواد مغذی ضروری مورد نیاز را برای رشد بهینه جسمی و ذهنی کودک تامین می‎کند. به علاوه این شیر خشک به ‎فعال‎کردن سیستم ایمنی کودک شما در نخستین ماه‎های پر اهمیت زندگی او کمک می‎کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب شیرخواران از بدو تولد تا ۶ ماه

-هضم آسان برای نوزاد

-دارای ترکیب پروتئینی ارتقا یافته برای رشد مطلوب کودک

-دارای باکتری‎های طبیعی مفید و زنده جهت افزایش ایمنی بدن کودک

-دارای دو اسید چرب مهم جهت کمک به سیستم ایمنی، تکامل مغزی و افزایش قوه بینایی کودک

نحوه مصرف: قبل از تهیه شیر برای کودک، دست‎ها‎ی خود را خوب بشویید. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را کاملا و با دقت بشویید، بطوری که اثری از شیر باقی نماند. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و تا هنگام مصرف روی آن را بپوشانید. آب آشامیدنی تمیز را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و بگذارید تا حد دمای بدن خنک شود. آب جوشیده را طبق مقدارهای تعیین ‎شده در جدول تغذیه داخل شیشه پستانک بریزید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید طبق جدول تغذیه، مقدار شیر لازم و مناسب با سن شیرخوار را (با استفاده از پیمانه) در داخل شیشه بریزید. شیشه را تکان دهید تا شیر خشک کاملا حل شود و فورا به شیرخوار بخورانید.

ترکیبات: لاکتوز، پروتئین آب پنیر املاح گرفته شده، روغن‎ها‎ی گیاهی، شیر بدون چربی، روغن ماهی، لسیتین سویا، ال فنیل آلانین، تورین، ال هیستیدین، اینوزیتول، نوکلئوتیدها، ال کارنیتین، باکتری بیفیدوس، ویتامین‎ها‎، مواد معدنی

هشدار مصرف: بعد از هربار مصرف باقی ‎مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. محتویات قوطی باید ظرف مدت ۳ هفته مصرف شود. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی شود.

عنوان مشخصه
برند نستله - Nestle
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نستله
تحت لیسانس سوئیس
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۰-۶ ماه
موارد مصرف نزدیکترین فرمول به شیر مادر، کمک به رشد سیستم ایمنی
ترکیبات لاکتوز، پروتئین آب پنیر املاح گرفته شده، روغن‎ها‎ی گیاهی، شیر بدون چربی، روغن ماهی، لسیتین سویا، ال فنیل آلانین، تورین، ال هیستیدین، اینوزیتول، نوکلئوتیدها، ال کارنیتین، باکتری بیفیدوس، ویتامین‎ها‎، مواد معدنی
روش مصرف قبل از تهیه شیر برای کودک، دست‎ها‎ی خود را خوب بشویید. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را کاملا و با دقت بشویید، بطوری که اثری از شیر باقی نماند. شیشه شیر، سر پستانک، و درپوش شیشه را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و تا هنگام مصرف روی آن را بپوشانید. آب آشامیدنی تمیز را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و بگذارید تا حد دمای بدن خنک شود. آب جوشیده را طبق مقدارهای تعیین ‎شده در جدول تغذیه داخل شیشه پستانک بریزید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید طبق جدول تغذیه، مقدار شیر لازم و مناسب با سن شیرخوار را (با استفاده از پیمانه) در داخل شیشه بریزید. شیشه را تکان دهید تا شیر خشک کاملا حل شود و فورا به شیرخوار بخورانید.
هشدار مصرف بعد از هربار مصرف باقی ‎مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. محتویات قوطی باید ظرف مدت ۳ هفته مصرف شود. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی شود.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سرپوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید