داروتو
تصویر  شیر خشک از هنگام تولد به بعد ببلاک اچ آ ۱ میلوپا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از هنگام تولد به بعد ببلاک اچ آ ۱ میلوپا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از هنگام تولد به بعد ببلاک اچ آ ۱ میلوپا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از هنگام تولد به بعد ببلاک اچ آ ۱ میلوپا ۴۰۰ گرم

شیر خشک از هنگام تولد به بعد ببلاک اچ آ ۱ میلوپا ۴۰۰ گرم

Milupa Bebelac 1 HA Milk Powder 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب شیرخواران از بدو تولد تا ۶ ماهگی به بعد

فاقد گلوتن و سوکروز و مواد نگهدارنده

بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم بهتر

حاوی پره بیوتیک، نوکلئوتیدها، امگا ۳ و امگا ۶

تامین کامل نیازهای تغذیه‌ای کودک از جهت رشد و پیشرفت سالم شیرخوار

در حال تامین

شیر خشک کودک یا شیر فرمولی نوزاد ترکیب پودری‌شکل از شیر است که برای نوزادان و کودکانی که به هر دلیلی نمی‌توانند از شیر مادر تغذیه کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیر خشک از هنگام تولد به بعد ببلاک اچ آ ۱ میلوپا حاوی پروتئین هیدرولیز شده، ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم برای نوزادان بوده که به تکامل رشد و سیستم ایمنی بدن کودک کمک می‌کند. شیر خشک ببلاک حاوی پروبیوتیک بوده و به همین علت هضم راحت تری دارد. همچنین غنی شده با آهن، آنتی اکسیدان‌ها، امگا ۳ و سایر اسیدهای چرب ضروری و نوکلوئیدهاست.

‌ویژگی‌های خاص:

-غنی شده با آهن

-فاقد گلوتن و سوکروز و مواد نگهدارنده

-بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم بهتر

-حاوی پره بیوتیک، نوکلئوتیدها، امگا ۳ و امگا ۶

-تامین کامل نیازهای تغذیه‌ای کودک از جهت رشد و پیشرفت سالم شیرخوار

-نزدیک بودن به شیر مادر به جهت ترکیبات پروتئین (تائورین)، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها

نحوه مصرف: بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید. سپس بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. دقت کنید که از آبی که چند بار جوشیده شده استفاده نکنید. با توجه به جدول تغذیه، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید. به جدول شیر دهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. در پوش شیشه شیر را گذاشته و آن را تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست کنترل کنید تا حرات ملایمی داشته باشد سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.

ترکیبات: لاکتوز، کنستانتره پروتئین وی هیدرولیزه شده، مخلوط روغن‌های گیاهی، گالاکتو-الیگوساکارید، روغن ماهی، Single Cell Oil، کولین کلراید، امولیفایرها، لسیتین سویا، تائورین، اینوزیتول، ال کارنیتین، نوکلئوتیدها، ویتامین‌ها و مواد معدنی

هشدار مصرف: هنگام شیر دادن به نوزاد، او را در آغوش بگیرید، چرا که رها کردن شیرخوار به حال خود در زمان شیر خوردن می‌تواند موجب خفگی شود. از آنجا که ببلاک اچ آ ۱ یک فرمولای هایپوآلرژنیک است و پروتئین آن هیدرولیز شده است، طعم آن با شیر خشک‌های معمولی متفاوت می‌باشد. شیر را در مایکروفر گرم نکنید زیرا ممکن است بعضی نقاط آن زیاد داغ شوند و موجب سوختگی شوند. آب نجوشیده، شیشه شیر نجوشیده و یا تهیه شیر با غلظت نادرست می‌تواند فرزند شما را بیمار کند. تنها به میزان مصرف یک وعده، شیر تهیه نمایید و بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید. بعد از ببلاک اچ آ ۲ می‌توانید با نظر پزشک از ببلاک پلاس یک سال استفاده نمایید. طی ۴ هفته قوطی باز شده را مصرف نمایید. شیر باقیمانده را نگهداری نکنید و دستورالعمل‌ها را به طور دقیق اجرا کنید. استفاده زیاد یا کم از پودر شیر ممکن است آب بدن کودک را کاهش داده و یا کودک از تغذیه لازم خود محروم سازد. مقادیر و دفعات تغذیه پیشنهادی در جدول شیردهی آورده شده است. مقادیر و دفعات تغذیه متناسب با نیازهای ویژه کودکان می‌تواند بر اساس توصیه پزشک تغییر کند. قبل از تصمیم به استفاده از شیر خشک با پزشک اطفال مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند میلوپا - Milupa
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع پودر شیر مشهد
تحت لیسانس هلند
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۰-۶ ماه
حاوی پره بیوتیک، نوکلئوتیدها، امگا ۳ و امگا ۶
فاقد گلوتن و سوکروز و مواد نگهدارنده
موارد مصرف شیر خشک، تامین کننده ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز کودکان در حال رشد
ترکیبات لاکتوز، کنستانتره پروتئین وی هیدرولیزه شده، مخلوط روغن‌های گیاهی، گالاکتو-الیگوساکارید، روغن ماهی، Single Cell Oil، کولین کلراید، امولیفایرها، لسیتین سویا، تائورین، اینوزیتول، ال کارنیتین، نوکلئوتیدها، ویتامین‌ها و مواد معدنی
روش مصرف بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید. سپس بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. دقت کنید که از آبی که چند بار جوشیده شده استفاده نکنید. با توجه به جدول تغذیه، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید. به جدول شیر دهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. در پوش شیشه شیر را گذاشته و آن را تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست کنترل کنید تا حرات ملایمی داشته باشد سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.
هشدار مصرف هنگام شیر دادن به نوزاد، او را در آغوش بگیرید، چرا که رها کردن شیرخوار به حال خود در زمان شیر خوردن می‌تواند موجب خفگی شود. از آنجا که ببلاک اچ آ ۱ یک فرمولای هایپوآلرژنیک است و پروتئین آن هیدرولیز شده است، طعم آن با شیر خشک‌های معمولی متفاوت می‌باشد. شیر را در مایکروفر گرم نکنید زیرا ممکن است بعضی نقاط آن زیاد داغ شوند و موجب سوختگی شوند. آب نجوشیده، شیشه شیر نجوشیده و یا تهیه شیر با غلظت نادرست می‌تواند فرزند شما را بیمار کند. تنها به میزان مصرف یک وعده، شیر تهیه نمایید و بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید. بعد از ببلاک اچ آ ۲ می‌توانید با نظر پزشک از ببلاک پلاس یک سال استفاده نمایید. طی ۴ هفته قوطی باز شده را مصرف نمایید. شیر باقیمانده را نگهداری نکنید و دستورالعمل‌ها را به طور دقیق اجرا کنید. استفاده زیاد یا کم از پودر شیر ممکن است آب بدن کودک را کاهش داده و یا کودک از تغذیه لازم خود محروم سازد. مقادیر و دفعات تغذیه پیشنهادی در جدول شیردهی آورده شده است. مقادیر و دفعات تغذیه متناسب با نیازهای ویژه کودکان می‌تواند بر اساس توصیه پزشک تغییر کند. قبل از تصمیم به استفاده از شیر خشک با پزشک اطفال مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید