داروتو
تصویر  شیر خشک ببلاک کامفورت میلوپا
تصویر  شیر خشک ببلاک کامفورت میلوپا
تصویر  شیر خشک ببلاک کامفورت میلوپا
تصویر  شیر خشک ببلاک کامفورت میلوپا

شیر خشک ببلاک کامفورت میلوپا

Bebelac Comfort 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب از بدو تولد به بعد

لاکتوز پایین 

هضم بسیار راحت 

مکمل شیرخواران دچار کمبود لاکتاز 

حاوی اسید بتاپالمتیک و پروتئین هیدرولیز شده

در حال تامین

شیر خشک کامفورت ببلاک، یک مکمل و یا جایگزین مناسب شیر مادر است که حاوی تمامی  ویتامین ها و مواد مغذی  مورد نیاز کودک بوده، و سیستم ایمنی آن ها تقویت می کند.

این شیر خشک  حاوی بتاپالمتیک است که به جذب بیشتر کلسیم و چربی شیر کمک می کند. همچنین حاوی پروتئین های هیدرولیز شده می باشد که به هضم راحت تر شیر در دستگاه گوارش کودک کمک کرده و موجب یبوست نمی شود. لاکتوز شیر خشک کامفورت ببلاک پایین است که هضم را آسان کرده و احتمال ریفلاکس کودک را کاهش می دهد.

این محصول همچنین دارای آهن، ید، منیزیم، روی، ویتامینA و انواع ویتامین های B می باشد و مناسب نوزادان از بدو تولد به بعد است.

توجه داشته باشید که شیر باید با آب یکبار جوشیده شده تهیه شود و شیر آماده شده، ظرف مدت فقط1ساعت مصرف شود.

 

 

 

عنوان مشخصه
برند میلوپا - Milupa
شرکت سازنده صنایع پودر شیر مشهد( تحت لیسانس میلوپا آلمان)
وزن 400 گرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۰-۶ ماه
روش مصرف آب آشامیدنی سالم را بجوشانید. سپس بگذارید تا به دمای 40 درجه سانتی گراد برسد. با توجه به جدول تغذیه، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید.ه جدول شیر دهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. در پوش شیشه شیر را گذاشته و آن را تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست کنترل کنید تا حرات ملایمی داشته باشد سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.
هشدار مصرف آبی که چند بار جوشیده شده است را استفاده نکنید. شیر را در مایکروویو گرم نکنید زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی شود. بعد از هر بار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. شیر آماده شده را ظرف مدت 1 ساعت مصرف نمایید. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید.
شرایط نگهداری پودر را تا 4 هفته پس از بازشدن در قوطی استفاده کنید. پودر را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. از نگهداری پودر در یخچال خودداری نمایید. به تاریخ انقضا در ته قوطی توجه کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید