داروتو
تصویر  شیر خشک جونیور بالای یک سال هیپ ارگانیک ۳۵۰ گرم
تصویر  شیر خشک جونیور بالای یک سال هیپ ارگانیک ۳۵۰ گرم
تصویر  شیر خشک جونیور بالای یک سال هیپ ارگانیک ۳۵۰ گرم

شیر خشک جونیور بالای یک سال هیپ ارگانیک ۳۵۰ گرم

Hipp Organic Combiotic Junior Powder 350gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب کودکان یک سال به بالا

کاملا ارگانیک

کمک به رشد مغز و بینایی

فاقد مواد افزودنی شیمیایی

جلوگیری از اسهال و یبوست

بهترین گزینه مصرف روزانه با کالری بالا

با انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز کودک

حاوی ویتامین A ،C ،D، اسیدهای چرب امگا ۳، لاکتوز و آهن و کلسیم

در حال تامین

پروبیوتیک یه ماده کمک کننده به دستگاه گوارش برای هضم بهتر ماده غذایی می‌باشد، همچنین این ماده از بروز اسهال و یبوست و اختلالات روده‌ای جلوگیری می‌کند. شیر خشک جونیور بالای یک سال هیپ ارگانیک حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ می‌باشد که در رشد و تکامل مغز و بافت‌های عصبی کودک بسیار موثر است. شیر خشک هیپ ارگانیک به گونه‌ای تولید شده است که تمام نیازهای تغذیه‌ای کودک شما را برآورده کند. 

‌ویژگی‌های خاص:

-کاملا ارگانیک

-کمک به رشد مغز و بینایی

-جلوگیری از اسهال و یبوست

-بهترین گزینه مصرف روزانه با کالری بالا

-با انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز کودک

نحوه مصرف: دستور مصرف در هر وعده طبق راهنما می‌باشد و میزان شیری که کودک در هر وعده می‌نوشد ممکن است از کودکی به کودک دیگر متفاوت باشد. کودک شما الزاما نیاز ندارد که تمام محتوی شیشه شیر خشک را مصرف نماید. لطفا فقط از پیمانه اندازه گیری داخل قوطی استفاده کنید. کودکان تقریبا ۵ وعده شیر در روز نیاز دارند. با معرفی هر وعده غذای تکمیلی جدید (پوره، غلات)، یک وعده از مصرف شیر را جایگزین کنید. اندازه یک پیمانه سر صاف هیپ جونیور برابر ۴ گرم است. یک‌ وعده استاندارد: ۱۱/۹ گرم پودر شیر خشک هیپ جونیور + ۹۰ میلی لیتر آب: ۱۰۰ میلی لیتر شیر آماده مصرف. لطفا به راهنمای آماده سازی شیر خشک با دقت توجه کنید، زیرا آماده سازی شیر به روش نامناسب با نگهداری شیر آماده شده برای مدت طولانی به دلیل امکان رشد باکتری‌های مضر می‌تواند برای سلامتی کودک خطرناک باشد. به همین دلیل در کوتاه ترین زمان ممکن قبل از تغذیه کودک، شیر را تهیه نمایید. سریعا آن را برای تغذیه کودک استفاده نموده و باقیمانده شیر را دور بریزید. شیشه شیر و سر پستانک را به خوبی بشویید.

ترکیبات: انرژی، چربی، کربوهیدرات، فیبر (گالاکتوالیگو ساکارید و پروتئین)، سدیم، پتاسیم، کلراید، کلسیم، فسفر، منیزیم، آهن، روی، مس، منگنز، فلوراید، سلنیوم، ید، ویتامین A، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین K، ویتامین C، ویتامین B1 (تیامین)، ویتامین B2 (ریبوفلاوین)، بیوتین، اسید پانتوتنیک

هشدار مصرف: درب قوطی را پس از هر بار استفاده به خوبی ببندید. لطفا از گرم کردن شیر خشک آماده شده در مایکروویو خودداری بفرمایید (خطر سوختگی برای کودک). برای جلوگیری از آسیب دیدن باکتری‌های طبیعی اسید لاکتیک (لاکتوباسیل)، لطفا شیر خشک را با آب خیلی داغ آماده نکنید.

عنوان مشخصه
برند هیپ ارگانیک - Hipp Organic
کشور سازنده آلمان
شرکت سازنده هیپ
شرکت وارد کننده سولیکو کاله
وزن 350 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۱ سال
حاوی ویتامین A ،C ،D، اسیدهای چرب امگا ۳، لاکتوز و آهن و کلسیم
فاقد مواد افزودنی شیمیایی
موارد مصرف شیر خشک
ترکیبات انرژی، چربی، کربوهیدرات، فیبر (گالاکتوالیگو ساکارید و پروتئین)، سدیم، پتاسیم، کلراید، کلسیم، فسفر، منیزیم، آهن، روی، مس، منگنز، فلوراید، سلنیوم، ید، ویتامین A، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین K، ویتامین C، ویتامین B1 (تیامین)، ویتامین B2 (ریبوفلاوین)، بیوتین، اسید پانتوتنیک
روش مصرف دستور مصرف در هر وعده طبق راهنما می‌باشد و میزان شیری که کودک در هر وعده می‌نوشد ممکن است از کودکی به کودک دیگر متفاوت باشد. کودک شما الزاما نیاز ندارد که تمام محتوی شیشه شیر خشک را مصرف نماید. لطفا فقط از پیمانه اندازه گیری داخل قوطی استفاده کنید. کودکان تقریبا ۵ وعده شیر در روز نیاز دارند. با معرفی هر وعده غذای تکمیلی جدید (پوره، غلات)، یک وعده از مصرف شیر را جایگزین کنید. اندازه یک پیمانه سر صاف هیپ جونیور برابر ۴ گرم است. یک‌ وعده استاندارد: ۱۱/۹ گرم پودر شیر خشک هیپ جونیور + ۹۰ میلی لیتر آب: ۱۰۰ میلی لیتر شیر آماده مصرف. لطفا به راهنمای آماده سازی شیر خشک با دقت توجه کنید، زیرا آماده سازی شیر به روش نامناسب با نگهداری شیر آماده شده برای مدت طولانی به دلیل امکان رشد باکتری‌های مضر می‌تواند برای سلامتی کودک خطرناک باشد. به همین دلیل در کوتاه ترین زمان ممکن قبل از تغذیه کودک، شیر را تهیه نمایید. سریعا آن را برای تغذیه کودک استفاده نموده و باقیمانده شیر را دور بریزید. شیشه شیر و سر پستانک را به خوبی بشویید.
هشدار مصرف درب قوطی را پس از هر بار استفاده به خوبی ببندید. لطفا از گرم کردن شیر خشک آماده شده در مایکروویو خودداری بفرمایید (خطر سوختگی برای کودک). برای جلوگیری از آسیب دیدن باکتری‌های طبیعی اسید لاکتیک (لاکتوباسیل)، لطفا شیر خشک را با آب خیلی داغ آماده نکنید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی را در جای خشک در دمای اتاق نگهداری کنید و تا سه هفته پس از باز شدن درب قوطی، محصول را استفاده نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید