داروتو
تصویر  شیر خشک شیرخوران از ۶ تا ۱۲ ماه آپتامیل ۲ نوتریشیا ۴۰۰ گرم

شیر خشک شیرخوران از ۶ تا ۱۲ ماه آپتامیل ۲ نوتریشیا ۴۰۰ گرم

Nutricia Aptamil 2 With Immunofortis 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب شیرخواران از ۶ ماه تا ۱۲ ماه

فاقد کازئین

شیر خشک تکمیلی مخصوص شیرخواران

حاوی پروتئین کاملا هیدرولیز شده از نوع وی (آب پنیر)

در حال تامین

سال‌های اول زندگی گرچه بخش کوچکی از عمر انسان را تشکیل می‌دهند اما در سلامتی دوران بزرگسالی نقش مهمی دارند. در این دوران مهم برای رشد و تکامل جسمی و ذهنی کودک باید از دریافت تمام مواد مغذی ضروری اطمینان حاصل شود. از طرفی کودک در این سن تماس بیشتر با محیط اطراف دارد و به دلیل وجود آلودگی‌های محیطی و عدم تکامل سیستم دفاعی، احتمال بروز عفونت‌های گوارشی و تنفسی افزایش می‌یابد. رژیم غذایی صحیح و متناسب می‌تواند نقش بسیار مهمی در تکامل سیستم ایمنی کودکان و مصونیت آن‌ها در برابر بیماری‌ها ایفا کند. تجویز مصرف شیر خشک حتما باید با نظر پزشک متخصص انجام شود و از خرید خودسرانه شیر خشک باید خودداری کرد، چرا که شیر خشک در انواع مختلفی تولید می‌شود، به طوری که برخی از آن‌ها به صورت رژیمی و برخی دیگر برای درمان و کنترل برخی از بیماری‌ها به بازار عرضه می‌شوند. هنگام خرید شیر خشک از داروخانه حتما به تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنید، همچنین از مصرف شیر خشک‌هایی که درب بسته آن باز بوده یا ضربه خورده است، خودداری کنید. شیر خشک از بدو تولد به بعد آپتامیل ۲ نوتریشیا، دارای ایمیونوفورتیس است که ترکیبی انحصاری و ثبت شده از مواد مغذی که به صورت طبیعی سیستم ایمنی کودک را حمایت می‌کند. این ترکیب دارای گالاکتوز و فروکتو الیکوساکاریدهایی است که به طور علمی ثابت شده که به تقویت سیستم ایمنی بدن کودک کمک می‌نماید تا محافظت لازم برای این مرحله مهم تکامل را به دست آورد. شیر خشک آپتامیل نوتریشیا شامل چربی، کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها، تائورین، کولین، اینوزیتول، ال کارنیتین LCP، نوکلئوتید مشابه با ترکیب شیر مادر، مواد معدنی، ریز مغذی‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز یک کودک در این سن است.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب شیرخواران از ۶ ماه تا ۱۲ ماه

-محتوی مواد مغذی برای رشد و نمو سالم کودک

-حاوی نوکلئوتید شبیه به ترکیب شیر مادر جهت انتقال انرژی در بدن

-دارای پره بیوتیک جهت کمک به گسترش سالم سیستم ایمنی بدن

 -حاوی AA/DHA) LCPUFA) برای تکامل طبیعی مغز شیر خوار و عملکرد طبیعی مغز در طول زندگی

نحوه مصرف: بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید، سپس بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. دقت کنید از آبی که چند بار جوشیده، استفاده نکنید. با توجه به جدول شیردهی، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید. به جدول شیردهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده از پودر شیر به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. درپوش شیشه شیر را گذاشته و آن را به آرامی تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست خود کنترل کنید تا حرارت ملایمی داشته باشد، سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.

ترکیبات: شیر بدون چربی (شیر رقیق)، روغن‌های گیاهی، املاح آب پنیر (از شیر)، لاکتوز (از شیر)، گالاکتو- الیگوساکارید (از شیر)، پروتئین آب پنیر غلیظ شده، مواد معدنی، فروکتو الیگوساکارید، روغن‌های تک سلولی، روغن ماهی، کلسیم کربنات، تری سدیم فسفات، تری سدیم سیترات، پتاسیم هیدروکساید، کلسیم کلراید، ویتامین‌ها، کولین کلراید، نوکلئوتید

هشدار مصرف: در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی گردد. بعد از هر بار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. شیر آماده شده را ظرف مدت ۱ ساعت مصرف کنید. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید. کودک شما ممکن است کمتر یا بیشتر از مقداری که در جدول زیر به عنوان راهنمای عمومی آورده شده است، به این مکمل نیاز داشته باشد. این راهنما جهت کودکانی است که فقط از شیر خشک استفاده می‌کنند. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند نوتریشیا - Nutricia
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع پودر شیر مشهد
تحت لیسانس هلند
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان ۶-۱۲ ماه
حاوی ایمیونوفورتیس، ویتامین‏‌های گروه B
موارد مصرف شیر خشک، تقویت سیستم ایمنی، تامین کننده ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز کودکان در حال رشد
ترکیبات شیر بدون چربی (شیر رقیق)، روغن‌های گیاهی، املاح آب پنیر (از شیر)، لاکتوز (از شیر)، گالاکتو- الیگوساکارید (از شیر)، پروتئین آب پنیر غلیظ شده، مواد معدنی، فروکتو الیگوساکارید، روغن‌های تک سلولی، روغن ماهی، کلسیم کربنات، تری سدیم فسفات، تری سدیم سیترات، پتاسیم هیدروکساید، کلسیم کلراید، ویتامین‌ها، کولین کلراید، نوکلئوتید
روش مصرف بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید، سپس بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. دقت کنید از آبی که چند بار جوشیده، استفاده نکنید. با توجه به جدول شیردهی، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید. به جدول شیردهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده از پودر شیر به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. درپوش شیشه شیر را گذاشته و آن را به آرامی تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست خود کنترل کنید تا حرارت ملایمی داشته باشد، سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.
هشدار مصرف در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی گردد. بعد از هر بار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. شیر آماده شده را ظرف مدت ۱ ساعت مصرف کنید. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید. کودک شما ممکن است کمتر یا بیشتر از مقداری که در جدول زیر به عنوان راهنمای عمومی آورده شده است، به این مکمل نیاز داشته باشد. این راهنما جهت کودکانی است که فقط از شیر خشک استفاده می‌کنند. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید