داروتو
تصویر  شیر خشک شیرخوران از ۶ ماهگی به بعد آپتامیل پپتی ۲ نوتریشیا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک شیرخوران از ۶ ماهگی به بعد آپتامیل پپتی ۲ نوتریشیا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک شیرخوران از ۶ ماهگی به بعد آپتامیل پپتی ۲ نوتریشیا ۴۰۰ گرم

شیر خشک شیرخوران از ۶ ماهگی به بعد آپتامیل پپتی ۲ نوتریشیا ۴۰۰ گرم

Nutricia Aptamil Pepti 2 Allergy 400gr

ویژگی ها

مناسب برای شیرخواران از ۶ ماهگی به بعد

ترکیب انحصاری پروبیوتیک

حاوی اسیدهای چرب DHA/AA و نوکلئوتیدها

حاوی پروتئین کاملا هیدرولیز شده از نوع وی

مخصوص شیرخواران مبتلا به آلرژی به پروتئین شیر گاو

در حال تامین

شیر خشک شیرخوران از ۶ ماهگی به بعد آپتامیل پپتی ۲ نوتریشیا، برای شیرخوارانی فرموله شده که در سن ۶ ماهگی به بعد قرار داشته و همچنین به پروتئین شیر گاو آلرژی دارند. پروتئینی که در این محصول به کار رفته از نوع وی و کاملا هیدرولیز شده می‌باشد و به همین دلیل ایجاد حساسیت نخواهد کرد. جالب است بدانید بهترین شیر برای شیرخوار شیر مادر است اما گاهی به هر دلیل ممکن است نتوان کودک را با شیر مادر تغذیه کرد. در این حالت باید شیر خشکی مناسب برای کودک تهیه نمایید. مطالعات نشان داده است که حدود ۲.۵ درصد از شیرخواران تا قبل از سن ۳ سالگی نسبت به شیر گاو حساسیت دارند.

‌ویژگی‌های خاص:

-کمک به تقویت سیستم ایمنی نوزاد

-فاقد کازئین، گلوتن، ساکاروز و مواد نگهدارنده

-حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز کودک

-حاوی ترکیب پره بیوتیک برای رشد باکتری های مفید روده

-حاوی پروتئین هیدرولیز شده برای کاهش حساسیت به پروتئین شیر گاو

نحوه مصرف: دست‌ها را بشویید و همه ظروف را استریل کنید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید. آن را به مدت ۳۰ دقیقه نگه دارید تا دمای آن تقریبا به ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. مقدار آب مورد نیاز را در بطری استریل اندازه گیری کنید (به راهنمای تغذیه مراجعه کنید) از آبی که مکررا جوشیده است استفاده نکنید. همیشه از پیمانه ارائه شده استفاده کنید. برای دقت بیشتر از پشت یک چاقوی تمیز برای صاف کردن سر پیمانه استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. مقدار صحیح از پودر را به آب اضافه کنید. کم یا زیاد کردن تعداد پیمانه می‌تواند برای کودک مضر است. درپوش شیشه شیر را بگذارید و به آرامی آن را (به مدت ۱۰ ثانیه) تکان دهید تا حل شود سپس درپوش شیشه را با سر پستانک جایگزین کنید. قبل از تغذیه درجه حرارت شیر را با مچ دست کنترل کنید. (۳۷ درجه سانتی گراد)

ترکیبات: پروتئین هیدرولیز شده، ترکیب پره بیوتیک، اسیدهای چرب DHA/AA، نوکلئوتیدها، گالاکتو اولیگوساکارید (GOS)، فروکتو اولیگوساکارید (FOS)

هشدار مصرف: در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی گردد. بعد از هر بار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. شیر آماده شده را ظرف مدت ۱ ساعت مصرف کنید. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید. کودک شما ممکن است کمتر یا بیشتر از مقداری که در جدول زیر به عنوان راهنمای عمومی آورده شده است، به این مکمل نیاز داشته باشد. این راهنما جهت کودکانی است که فقط از شیر خشک استفاده می‌کنند. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند نوتریشیا - Nutricia
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع پودر شیر مشهد
تحت لیسانس هلند
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۶ ماه به بالا
فاقد کازئین، گلوتن، ساکاروز و مواد نگهدارنده
موارد مصرف شیر خشک مخصوص شیرخواران مبتلا به آلرژی به پروتئین شیر گاو
ترکیبات پروتئین هیدرولیز شده، ترکیب پره بیوتیک، اسیدهای چرب DHA/AA، نوکلئوتیدها، گالاکتو اولیگوساکارید (GOS)، فروکتو اولیگوساکارید (FOS)
روش مصرف دست‌ها را بشویید و همه ظروف را استریل کنید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید. آن را به مدت ۳۰ دقیقه نگه دارید تا دمای آن تقریبا به ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. مقدار آب مورد نیاز را در بطری استریل اندازه گیری کنید (به راهنمای تغذیه مراجعه کنید) از آبی که مکررا جوشیده است استفاده نکنید. همیشه از پیمانه ارائه شده استفاده کنید. برای دقت بیشتر از پشت یک چاقوی تمیز برای صاف کردن سر پیمانه استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. مقدار صحیح از پودر را به آب اضافه کنید. کم یا زیاد کردن تعداد پیمانه می‌تواند برای کودک مضر است. درپوش شیشه شیر را بگذارید و به آرامی آن را (به مدت ۱۰ ثانیه) تکان دهید تا حل شود سپس درپوش شیشه را با سر پستانک جایگزین کنید. قبل از تغذیه درجه حرارت شیر را با مچ دست کنترل کنید. (۳۷ درجه سانتی گراد)
هشدار مصرف در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. شیر را در مایکروویو گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد نقاط داغ شده و منجر به سوختگی گردد. بعد از هر بار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید. شیر آماده شده را ظرف مدت ۱ ساعت مصرف کنید. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید. کودک شما ممکن است کمتر یا بیشتر از مقداری که در جدول زیر به عنوان راهنمای عمومی آورده شده است، به این مکمل نیاز داشته باشد. این راهنما جهت کودکانی است که فقط از شیر خشک استفاده می‌کنند. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید