داروتو
پستانک غذاخوری و آبمیوه خوری بی بی لند کد291
پستانک غذاخوری و آبمیوه خوری بی بی لند کد291

عصاره خوری کودک کد ۲۹۱ بی بی لند سایز مدیوم

Baby Land Pulp Feeder Code 291 Medium

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

سایز مدیوم

مناسب کودکان ۴ ماه به بالا

دارای درپوش و دسته ارگونومیک

دارای منفذ در سری سیلیکونی

مناسب برای غذادهی به کودک

مناسب برای ماساژ لثه نوزاد

استفاده راحت و آسان

در حال تامین

پس از ۴ ماهگی و زمانی که دیگر تنها شیر مادر برای رشد کودک کافی نیست، می‌توان از محصولی چون عصاره خوری کودک کد ۲۹۱ بی بی لند استفاده کرد. این محصول کاملا فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی می‌باشد و به آسانی می‌توان این محصول را با بزاق حساس کودک آشنا کرد. در مواقعی که کودک در مطب دکتر و یا هنگام واکسیناسیون بی قراری می‌کند و یا هنگامی که باید برای شیر دادن به او و یا آماده کردن شیر خشک صبر کند می‌توان از پستانک عصاره خوری استفاده نمود، زیرا علاوه بر سرگرم کردن کودک او را با طعم میوه جات مختلف نیز آشنا می‌کند و فواید بی شمار یک عصاره میوه یا سبزیجات را به سلامت کودک هدیه می‌دهد. عصاره خوری و آبمیوه خوری بی بی لند دارای دسته نگهدارنده می‌باشد که کودک به راحتی می‌تواند آن را در دستان کوچک خود قرار دهد. این محصول با داشتن یک درپوش از تمام آلودگی‌های محیطی می‌توان آن را محفوظ داشت و در جهت هماهنگی عضلات دست و فک کودک از آن بهره گرفت. همچنین دارای سر سیلیکونی بوده و مناسب ساختار فک و دهان کودک طراحی شده است تا مکیدن آن به فرم دندان‌های آتی او نیز آسیبی وارد نکند.

‌ویژگی‌های خاص:

-کاهش قابل توجه احتمال خفگی یا پریدن غذا به گلوی کودک

-ایده آل برای خوردن پوره، میوه، گوشت و سبزیجات

-فاقد مواد مضر و BPA

-جنس از پلی پروپیلن مرغوب و باکیفیت

-قابل شستشو

نحوه مصرف: قبل و بعد از مصرف بلافاصله آن را تمیز نمایید و نوک سیلیکونی را قبل از اولین استفاده به مدت ۵ دقیقه بجوشانید سپس مواد غذایی، میوه و سبزیجات را بصورت خرد شده و بدون هسته داخل محفظه سیلیکونی قرار دهید.

ترکیبات: سیلیکون، پلی پروپیلن، رنگدانه‌ی پلیمری بر پایه پلی پروپیلن

هشدار مصرف: قبل از هر استفاده محصول را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده پستانک را بطور کامل با آب و صابون ‌بچه یا شامپو شستشو دهید و برای استریل کردن آن ‌را ۵ دقیقه در آب جوش بجوشانید. هرگز کودک را با پستانک تنها نگذارید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. جهت استریل کردن از مایکروویو استفاده نکنید. هرگز از عصاره خوری بجای پستانک معمولی استفاده نکنید. قبل از استفاده از بسته بودن درب عصاره خوری اطمینان حاصل کنید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
نوع محصول عصاره خوری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان از ۴ ماه به بالا
سایز M
فاقد مواد مضر و BPA
موارد مصرف جهت قرار دادن پوره غذا، سبزیجات و گوشت در قسمت سری سیلیکونی و تغذیه نوزاد از طریق عصاره مواد غذایی
ترکیبات سیلیکون، پلی پروپیلن، رنگدانه‌ی پلیمری بر پایه پلی پروپیلن
روش مصرف قبل و بعد از مصرف بلافاصله آن را تمیز نمایید و نوک سیلیکونی را قبل از اولین استفاده به مدت ۵ دقیقه بجوشانید سپس مواد غذایی، میوه و سبزیجات را بصورت خرد شده و بدون هسته داخل محفظه سیلیکونی قرار دهید.
هشدار مصرف قبل از هر استفاده محصول را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده پستانک را بطور کامل با آب و صابون ‌بچه یا شامپو شستشو دهید و برای استریل کردن آن ‌را ۵ دقیقه در آب جوش بجوشانید. هرگز کودک را با پستانک تنها نگذارید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. جهت استریل کردن از مایکروویو استفاده نکنید. هرگز از عصاره خوری بجای پستانک معمولی استفاده نکنید. قبل از استفاده از بسته بودن درب عصاره خوری اطمینان حاصل کنید.
شرایط نگهداری در هنگام عدم استفاده، محصول را در ظرف دربسته و به دور از نور خورشید نگهداری نمایید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید