داروتو
تصویر  فشارسنج ‎دیجیتالی بازویی بیورر مدل BM28
فشارسنج ‎دیجیتالی بازویی مدل BM28 بیورر
فشارسنج ‎دیجیتالی بازویی مدل BM28 بیورر
فشارسنج ‎دیجیتالی بازویی مدل BM28 بیورر

فشارسنج ‎دیجیتالی بازویی بیورر مدل BM28

Beurer Blood Pressure Monitor BM28

دسته بندی : فشار سنج دیجیتالی
ویژگی ها

اندازه گیری تمام اتوماتیک فشار خون و ضربان قلب از طریق بازو

میانگین فشار خون صبح و شب در 7 روز گذشته

تشخیص آریتمی

مناسب دور بازو ۲۲ تا ۴۲ سانتیمتر

امکان ایجاد 4 کاربر مختلف و اختصاص 30 جایگاه حافظه برای هر کدام

پیغام هشدار خطا در اندازه گیری

 

در حال تامین

فشار سنج بازویی بیورر، محصول آلمان، به طور اتوماتیک فشار وضربان قلب را اندازه گیری میکند.به کمک ای محصول، میتوان در خانه و یا هر مکان دیگری اقدام به اندازه گیری فشار خون کرد. این فشار سنج دارای نمایشگر خوانا و بزرگ می باشد و میانگین فشار خون را تا 7 روز در خود نگه می دارد. این محصول همچنین برای 4 کاربر مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد که برای هرکدام 30 جایگاه حافظه میتوان اختصاص داد. و برای خانواده‌هایی که در آنها فشار خون یک مشکل موروثی هست، بسیار کارآمد می‌باشد. قابلیت تشخیص آریتمی و اختلالات در ضربان قلب را دارد. و درصورت بروز اشتباه و خطا در اندازه گیری نیز، هشدار میدهد. یکی از مزیت های مهم فشارسنج بیورر، نشانگرنحوه‌ی بستن صحیح کاف است که در صورت درست بسته نشدن ، به کاربر هشدار می‌دهد. 

این محصول با باطری کار می کند و سایز مناسب بازو برای این دستگاه 22 تا 42 سانتی‌متر می باشد.

ویژگی‌های خاص:

  -اندازه گیری تمام اتوماتیک فشار خون و ضربان قلب از طریق بازو

 -میانگین فشار خون صبح و شب در 7 روز گذشته

 -۳۰ جایگاه حافظه برای ۴ نفر

 -دارای تاییدیه WHO

 -تشخیص آریتمی

 -نمایشگر بزرگ و خوانا

 -مناسب دور بازو ۲۲ تا ۴۲ سانتیمتر

 -عملکرد تاریخ و زمان/خاموشی خودکار

 -پیغام هشدار خطا در اندازه گیری

 -نشانگر تعویض باتری

-هشدار درست بسته نشدن دور بازو

نحوه مصرف: برای استفاده، پس ازقرار دادن باطری در دستگاه، بازوبند را بر روی بازوی برهنه سمت چپ ببندید. توجه داشته باشید نباید  لباس تنگ و یا هر چیز دیگری، گردش خون در دست مختل شده باشد. بازوبند را در قسمت بالای آرنج طوری ببندید که 2 تا 3 سانت بالاتر از گودی آرنج و بالای شریان قرار گیرد. لوله بازوبند باید در راستای کف دست باشد.  بعد نوار چسبی را محکم کنید. سفتی بازوبند باید به حدی باشد که دو انگشت به زیر بازوبند فرو رود. سر لوله بازوبند را به ورودی لوله به فشارسنج متصل کنید. می توانید فشارخون خود را بصورت نشسته و یا خوابیده اندازه بگیرید. همیشه مطمئن شوید که بازوبند در راستای قلب باشد.
 با دکمه خاموش/ روشن اندازه گیری را شروع نمایید.

عنوان مشخصه
برند بیورر- Beurer
کشور سازنده آلمان
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
روش مصرف برای استفاده، پس ازقرار دادن باطری در دستگاه، بازوبند را بر روی بازوی برهنه سمت چپ ببندید. توجه داشته باشید نباید لباس تنگ و یا هر چیز دیگری، گردش خون در دست مختل شده باشد. بازوبند را در قسمت بالای آرنج طوری ببندید که 2 تا 3 سانت بالاتر از گودی آرنج و بالای شریان قرار گیرد. لوله بازوبند باید در راستای کف دست باشد. عد نوار چسبی را محکم کنید. سفتی بازوبند باید به حدی باشد که دو انگشت به زیر بازوبند فرو رود. سر لوله بازوبند را به ورودی لوله به فشارسنج متصل کنید. می توانید فشارخون خود را بصورت نشسته و یا خوابیده اندازه بگیرید. همیشه مطمئن شوید که بازوبند در راستای قلب باشد. با دکمه خاموش/ روشن اندازه گیری را شروع نمایید.
هشدار مصرف هرگز از باتری شارژی استفاده نکنید.تا 30 دقیقه بعد از غذا خوردن، نوشیدن مایعات، سیگار کشیدن یا تمرین ها ی ورزشی، فشارخون را اندازه گیری نکنید. از دستگاه فشارخون برای نوزادان تازه متولد شده، زنان باردار یا بیماران مبتلا به پره اکلامپسی استفاده نکنید.نتایج میزان فشارخون خود را در اختیار پزشک قرار داده و هرگز اقدام به خود درمانی ننمایید.بازوبند را برای بیمارانی که ماستکتومی در مورد آنها انجام شده است، بکار نبرید.
منبع انرژی باتری

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید