داروتو
تصویر  فوم اصلاح مردانه عصاره تی تری پوست‌های چرب بیول ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  فوم اصلاح مردانه عصاره تی تری پوست‌های چرب بیول ۲۰۰ میلی لیتر

فوم اصلاح مردانه عصاره تی تری پوست‌های چرب بیول ۲۰۰ میلی لیتر

Biol Shaving Foam With Tea Tree Extract 200ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و مستعد آکنه

کاهش سوزش و خارش ناشی از اصلاح

محافظت از پوست در زمان اصلاح

کنترل کننده چربی پوست

حاوی روغن درخت چای

ضد جوش و ضد قرمزی پس از اصلاح

در حال تامین

بسیاری از مردان دوست دارند همیشه صورتی بدون ریش و به اصطلاح شش تیغ داشته باشند. برای این امر به اصلاح روزانه نیاز دارید که ممکن است پوست خشک شده و آسیب ببیند. برای جلوگیری از این اتفاق کافی است از ابزار روان کننده و آبرسان استفاده کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به خمیر ریش، فوم و ژل اصلاح اشاره کرد. اصلاح صورت، در زیبایی و بهداشت آقایان نقش مهمی دارد.فوم اصلاح مردانه پوست‌های چرب بیول، غنی شده از عصاره تی تری، سبب کنترل چربی پوست شده و از ایجاد جوش و التهابات پس از اصلاح جلوگیری می‌کند. افتر شیو بیول حاوی روان کننده است که باعث روان شدن مناسب و موثر تیغ روی پوست می‌شود. این فناوری کمک می‌کند تا علاوه بر جلوگیری از بریدگی احتمالی پوست توسط تیغ، اصلاح صورت آقایان کامل، تمیز و راحت انجام شود. 

‌ویژگی‌های خاص:

-کاهش سوزش و خارش ناشی از اصلاح

-محافظت از پوست در زمان اصلاح

-پاک کننده و تمیز کننده پوست

-کنترل کننده چربی پوست

-ضد جوش و ضد قرمزی

نحوه مصرف: ابتدا محفظه‌ی فوم را به خوبی تکان دهید تا آماده برای استفاده شود، سپس پوست خود را با آب مرطوب نمایید. فوم اصلاح مردانه بیول را به میزان لازم که سطح پوست و تارهای مو را پوشش دهد، بر روی صورت پخش کنید. تیغ اصلاح خود را چک کنید که دارای تیغه سالم برای اصلاح باشد. سپس به آرامی و با فشار مناسب بر روی پوست شروع به اصلاح نمایید. توجه داشته باشید در فواصل زمانی کوتاه تیغ خود را آبکشی نمایید و هیچ گاه بدون فوم اصلاح تیغ را بر روی پوست قرار ندهید. زیرا همواره باید یک لایه محافظتی با فوم بین تیغ و پوست وجود داشته باشد. بعد از اتمام اصلاح نیز پوست را با آب خنک آبکشی، سپس خشک نموده و از افتر شیو بر روی تمامی سطح پوست استفاده نمایید.

ترکیبات: تری اتانول آمین استئارات، لورت ۲۳، گلیسیرین، پروپیلن گلایکول، روغن درخت چای، سوربیتول، کوکوکاپریلات/کاپرات، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، پی ای جی -۷ دایمتیکون، پتاسیم استئارات، بنزیل الکل، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از تماس مواد فوم با پوست و چشم آسیب دیده اجتناب نمایید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده رخ آذین رویا
به سفارش شکوفا منش
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن درخت چای
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب
موارد مصرف اصلاح آسان
ترکیبات تری اتانول آمین استئارات، لورت ۲۳، گلیسیرین، پروپیلن گلایکول، روغن درخت چای، سوربیتول، کوکوکاپریلات/کاپرات، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، پی ای جی -۷ دایمتیکون، پتاسیم استئارات، بنزیل الکل، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا محفظه‌ی فوم را به خوبی تکان دهید تا آماده برای استفاده شود، سپس پوست خود را با آب مرطوب نمایید. فوم اصلاح مردانه بیول را به میزان لازم که سطح پوست و تارهای مو را پوشش دهد، بر روی صورت پخش کنید. تیغ اصلاح خود را چک کنید که دارای تیغه سالم برای اصلاح باشد. سپس به آرامی و با فشار مناسب بر روی پوست شروع به اصلاح نمایید. توجه داشته باشید در فواصل زمانی کوتاه تیغ خود را آبکشی نمایید و هیچ گاه بدون فوم اصلاح تیغ را بر روی پوست قرار ندهید. زیرا همواره باید یک لایه محافظتی با فوم بین تیغ و پوست وجود داشته باشد. بعد از اتمام اصلاح نیز پوست را با آب خنک آبکشی، سپس خشک نموده و از افتر شیو بر روی تمامی سطح پوست استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از تماس مواد فوم با پوست و چشم آسیب دیده اجتناب نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان و محصول را در معرض نور خورشید، حرارت بیش از ۵۰ درجه سانتی گراد و مجاورت منابع احتراق قرار ندهید. در صورت خالی بودن هم، سوراخ و یا آتش زده نشود. فوم را به سمت شعله و اشیا بسیار گرم اسپری نکنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید