داروتو
تصویر  فوم برنزه کننده انواع پوست پریم ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  فوم برنزه کننده انواع پوست پریم ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  فوم برنزه کننده انواع پوست پریم ۱۵۰ میلی لیتر

فوم برنزه کننده انواع پوست پریم ۱۵۰ میلی لیتر

Prime Corpex Auto Bronzing Foam 150ml

دسته بندی : بادی میکاپ
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب صورت و بدن

بدون نیاز به حمام آفتاب

استفاده آسان و ماندگاری بالا

برنزه کننده یکنواخت و یکدست پوست

حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی و عصاره‌های گیاهی

419,000 تومان

فوم برنزه کننده انواع پوست پریم، قادر است رنگ پوست شما را بدون نیاز به حمام آفتاب برنزه کند. این فوم به سرعت رنگ پوست را تغییر داده و به رنگ بزنز دلخواه شما در می‌آورد. همچنین از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و مدت ماندگاری آن ۴ برابر بیشتر از کرم‌های برنزه کننده می‌باشد. در این محصول از ترکیبات گیاهی مفیدی مانند عصاره آلوئه ورا، عصاره خیار، عصاره برگ شاه بلوط هندی، عصاره جلبک قهوه‌ای دریایی، عصاره میوه پاپایا، عصاره انار، عصاره دانه تمشک، عصاره میوه سرخالو، عصاره شیرین بیان، عصاره هسته انگور و عصاره برگ درخت جینکوبیلوبا کمک گرفته شده است. یک دستکش به همراه این فوم ارائه شده تا در هنگام استفاده موجب رنگی شدن دستان شما نگردد. فوم برنزه کننده پریم را می‌توان بر روی پوست دست و صورت مورد استفاده قرار داد. همچنین این فوم حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی است و می‌تواند از پوست به خوبی محافظت کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-قابل استفاده بر روی پوست دست و صورت

-استفاده آسان

-جذب سریع

-دارای عصاره‌های گیاهی

-برنزه کننده یکنواخت و یکدست پوست

-دارای دستکش برای جلوگیری از رنگی نشدن دست‌ها

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، فوم را بر روی پوست خود پمپ کرده سپس به کمک سطح مخملی دستکش، آن را به طور یکنواخت بر روی پوست پخش نمایید. پس از هربار مصرف، دستکش را با آب گرم و صابون شسته و خشک نمایید. بر روی زانو، آرنج و قوزک پا مقدار کمتری از فوم استفاده شود. زیرا باعث تیره تر شدن این نواحی نسبت به بخش‌های دیگر پوست می‌گردد. برای افزایش مدت دوام رنگ برنزه پوست و ماندگاری آن، تا ۳ روز در هفته می‌توانید این عمل را ۳ بار تکرار کنید. جهت تثبیت و ماندگاری رنگ بهتر است حداقل تا ۲۴ ساعت از استحمام خودداری شود. پس از مالیدن فوم به همه بدن اجازه دهید بدن کاملا خشک شود، سپس لباس خود را بر تن نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی هیدروکسی استون (DHA)، اریترولوز، گلیسرین، عصاره آلوئه ورا، عصاره خیار، عصاره برگ شاه بلوط هندی، عصاره جلبک قهوه‌ای دریایی، عصاره میوه پاپایا، عصاره انار، عصاره دانه تمشک، عصاره میوه سرخالو، عصاره شیرین بیان، عصاره هسته انگور، عصاره برگ درخت جینکوبیلوبا، سدیم کوکو آمفو استات، دی سدیم کوکودی آمفواستات، ماده حل کننده، نگهدارنده، توکوفریل استات (ویتامین E)، رتینیل پالمیتات (ویتامین A)، رنگ، اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی و عصاره‌های گیاهی
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف برنزه کننده یکنواخت و یکدست پوست
ترکیبات آب دیونیزه، دی هیدروکسی استون (DHA)، اریترولوز، گلیسرین، عصاره آلوئه ورا، عصاره خیار، عصاره برگ شاه بلوط هندی، عصاره جلبک قهوه‌ای دریایی، عصاره میوه پاپایا، عصاره انار، عصاره دانه تمشک، عصاره میوه سرخالو، عصاره شیرین بیان، عصاره هسته انگور، عصاره برگ درخت جینکوبیلوبا، سدیم کوکو آمفو استات، دی سدیم کوکودی آمفواستات، ماده حل کننده، نگهدارنده، توکوفریل استات (ویتامین E)، رتینیل پالمیتات (ویتامین A)، رنگ، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، فوم را بر روی پوست خود پمپ کرده سپس به کمک سطح مخملی دستکش، آن را به طور یکنواخت بر روی پوست پخش نمایید. پس از هربار مصرف، دستکش را با آب گرم و صابون شسته و خشک نمایید. بر روی زانو، آرنج و قوزک پا مقدار کمتری از فوم استفاده شود. زیرا باعث تیره تر شدن این نواحی نسبت به بخش‌های دیگر پوست می‌گردد. برای افزایش مدت دوام رنگ برنزه پوست و ماندگاری آن، تا ۳ روز در هفته می‌توانید این عمل را ۳ بار تکرار کنید. جهت تثبیت و ماندگاری رنگ بهتر است حداقل تا ۲۴ ساعت از استحمام خودداری شود. پس از مالیدن فوم به همه بدن اجازه دهید بدن کاملا خشک شود، سپس لباس خود را بر تن نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید