داروتو
تصویر  فوم شستشوی صورت اکتی ویت پوست‌های چرب و مختلط ویتالیر ۱۵۰ میلی ‌لیتر
تصویر  فوم شستشوی صورت اکتی ویت پوست‌های چرب و مختلط ویتالیر ۱۵۰ میلی ‌لیتر

فوم شستشوی صورت اکتی ویت پوست‌های چرب و مختلط ویتالیر ۱۵۰ میلی ‌لیتر

Vitalayer Activit Face Foaming Wash For Oily Skins 150ml

دسته بندی : فوم شستشو
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و مختلط

پاک کننده آرایش، چربی و آلودگی

افزایش جریان خون

پاکسازی عمقی پوست

تنظیم ترشح چربی پوست

فاقد پارابن و مواد صابونی

کمک به پیشگیری از ایجاد آکنه

حاوی روغن درخت چای و ویتامین C

195,000 تومان

پوست چرب زمانی اتفاق می‌افتد که غدد چربی پوست بیش از حد سبوم ایجاد می‌کنند. سبوم ماده مومی و روغنی است که از پوست محافظت و آبرسانی می‌کند. سبوم بیش از حد می‌تواند منجر به پوست چرب، مسدود شدن منافذ پوست و آکنه شود. برای کنترل چربی پوست لازم است که به طور مداوم از مراقبت‌های مخصوص این نوع پوست استفاده شود. فوم شستشوی صورت اکتی ویت پوست‌های چرب و مختلط ویتالیر مناسب برای پوست‌های چرب است که می‌تواند چربی پوست را کنترل کند و از جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. این فوم دارای ویتامین C است که باعث جوان ‌سازی پوست می‌شود. سر سیلیکونی این محصول علاوه بر پاکسازی عمقی پوست، صورت را ماساژ می‌دهد و منافذ باز پوست را می‌بندد.

ویژگی‌های خاص:

-همراه سر سیلیکونی 

-افزایش جریان خون

-پاکسازی عمقی پوست

-شفاف کننده پوست

-تنظیم ترشح چربی پوست

-فاقد پارابن و مواد صابونی

نحوه مصرف: ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب کنید. سپس با فشار دادن و پمپ کردن مقدار مناسبی از فوم پوست‌های چرب و مختلط ویتالیر، برس سیلیکونی را به صورت دورانی روی پوست صورت ماساژ دهید، بگذارید فوم تمام صورت را بپوشاند. در آخر صورت را آبکشی نموده و برس سیلیکونی را جهت استفاده بعدی بشویید.

ترکیبات: آب، ایزودیم لوریت سولفوسکوکینات، الکل، فسفاتیدیل کولین هیدروژنه، کلسترول، منیزیم آسکوربیل سولفات، لوریل گلوکوزاید، کوکو گلوکوزید، کوکو آمیدو پروپیل بتائین، گلیسرین، زینک PCA، روغن درخت چای، اتیل هگزیل گلیسرین، فنوکسی اتانول، پلی کواترنیوم-۷، PEG-۷ گلیسریل کوکوات، دکسپانتنول، آزلائیک اسید ۹۸٪، نیاسینامید، عصاره آلوئه باربادنسیس، سالیسیلیک اسید، عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.

عنوان مشخصه
برند ویتالیر - Vitalayer
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس صدرا فناور
به سفارش سایا طب مانا
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی روغن درخت چای و ویتامین C
فاقد پارابن و مواد صابونی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط
موارد مصرف کنترل ترشح چربی پوست، پاک کننده آرایش، چربی و آلودگی
ترکیبات آب، ایزودیم لوریت سولفوسکوکینات، الکل، فسفاتیدیل کولین هیدروژنه، کلسترول، منیزیم آسکوربیل سولفات، لوریل گلوکوزاید، کوکو گلوکوزید، کوکو آمیدو پروپیل بتائین، گلیسرین، زینک PCA، روغن درخت چای، اتیل هگزیل گلیسرین، فنوکسی اتانول، پلی کواترنیوم-۷، PEG-۷ گلیسریل کوکوات، دکسپانتنول، آزلائیک اسید ۹۸٪، نیاسینامید، عصاره آلوئه باربادنسیس، سالیسیلیک اسید، عطر
روش مصرف ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب کنید. سپس با فشار دادن و پمپ کردن مقدار مناسبی از فوم پوست‌های چرب و مختلط ویتالیر، برس سیلیکونی را به صورت دورانی روی پوست صورت ماساژ دهید، بگذارید فوم تمام صورت را بپوشاند. در آخر صورت را آبکشی نموده و برس سیلیکونی را جهت استفاده بعدی بشویید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید