داروتو
تصویر  فوم شستشوی صورت رزالیفت پوست‌های حساس و آتوپیک درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  فوم شستشوی صورت رزالیفت پوست‌های حساس و آتوپیک درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر

فوم شستشوی صورت رزالیفت پوست‌های حساس و آتوپیک درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر

Dermalift Rosalift Cleaning Syndet Foam for Sensitive & Atopic Skin 150ml

دسته بندی : فوم شستشو
ویژگی ها

مناسب پوست‌های حساس و آتوپیک

کمک به رفع قرمزی و التهاب پوست

قابل استفاده به صورت روزانه

ترمیم قدرت دفاعی پوست 

فاقد ترکیبات استروئیدی، مواد مضر، نگهدارنده و صابونی

حاوی روغن کالاندولا (گل همیشه بهار)، عصاره بابونه و عصاره درخت چای

در حال تامین

اشخاصی که به بیماری‌های پوستی درتماتیت آتوپیک، اگزما، درماتیت تماسی و روزاسه مبتلا هستند باید برای شستشوی روزانه پوست خود از محصولاتی استفاده کنند که برای آن‌ها طراحی و تولید شده است. فوم شستشوی صورت رزالیفت پوست‌های حساس و آتوپیک درمالیفت یکی از این محصولات می‌باشد. افرادی که دارای پوست حساس و آسیب دیده هستند می‌توانند به راحتی و بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند. استفاده از این محصول هرگز باعث ایجاد حساسیت یا آلرژی‌های مختلف نمی‌شود و در ترکیبات آن از مواد مضر، نگهدارنده و صابونی استفاده نشده است. این فوم علاوه بر شستشو باعث ترمیم قدرت دفاعی پوست نیز می‌شود. در ترکیبات این محصول از عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی همچون گلیسیرین، روغن همیشه بهار، عصاره بابونه، عصاره چای استفاده شده است که خاصیت آبرسانی دارند و می‌توانند مانع از خشکی پوست شوند. این فوم به رفع قرمزی و التهاب پوست کمک بسیار زیادی می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-درمان التهابات ناشی از گزش حشرات موذی

-حاوی عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی

-عدم ایجاد حساسیت یا آلرژی‌های مختلف

-قابل استفاده به صورت روزانه

-فاقد ترکیبات استروئیدی

-ترمیم قدرت دفاعی پوست 

نحوه مصرف: ابتدا پوست صورت را با آب ولرم خیس نموده، سپس مقدار کافی از فوم را روی آن مالیده و به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید. پس از یک دقیقه آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف خشک نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوامیدو پروپیل بتایین، لوریل گلوکوزاید، گلیسیرین، ساخارین هیدرولیسات، مالتودکسترین، پروپیل گالات، گالیل گلوکز، اپی گالوکتچین گالاتیل گلوکزاید، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، روغن همیشه بهار، عصاره بابونه، بوتیلن گلایکول، عصاره چای، اد ت ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع شیمیایی اریس
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن کالاندولا (گل همیشه بهار)، عصاره بابونه و عصاره درخت چای
فاقد ترکیبات استروئیدی، مواد مضر، نگهدارنده و صابونی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های تحریک شده و آتوپیک
موارد مصرف شوینده صورت
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوامیدو پروپیل بتایین، لوریل گلوکوزاید، گلیسیرین، ساخارین هیدرولیسات، مالتودکسترین، پروپیل گالات، گالیل گلوکز، اپی گالوکتچین گالاتیل گلوکزاید، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، روغن همیشه بهار، عصاره بابونه، بوتیلن گلایکول، عصاره چای، اد ت ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون
روش مصرف ابتدا پوست صورت را با آب ولرم خیس نموده، سپس مقدار کافی از فوم را روی آن مالیده و به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید. پس از یک دقیقه آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف خشک نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید