داروتو
تصویر  فوم شستشوی صورت سنسی ویت پوست‌های حساس ویتالیر ۱۵۰ میلی ‌لیتر
تصویر  فوم شستشوی صورت سنسی ویت پوست‌های حساس ویتالیر ۱۵۰ میلی ‌لیتر

فوم شستشوی صورت سنسی ویت پوست‌های حساس ویتالیر ۱۵۰ میلی ‌لیتر

Vitalayer Sensivit Soothing Face Foaming Wash 150ml

دسته بندی : فوم شستشو
ویژگی ها

مناسب پوست‌های حساس

افزایش رطوبت پوست

کاهش التهاب و قرمزی پوست

حاوی عصاره خیار و ویتامین C

فاقد پارابن، عطر، الکل و مواد صابونی

ماساژ پوست و بالا بردن جریان خون با دارا بودن برس نرم سلیکونی

197,000 تومان

پوست حساس، پوستی است که خیلی سریع به عوامل مختلف و تحریک کننده واکنش نشان می‌دهد. به همین دلیل است که نحوه مراقبت از آن بسیار مهم است. افراد با این نوع پوست باید برای مراقبت از پوست خود سراغ محصولاتی برند که مواد صابونی کمتر و چربی بیشتری داشته باشند. انتخاب محصولات مختص پوست حساس در روتین پوستی این افراد، با ترکیباتی که دارند می‌تواند از بروز مشکلات برای آنان جلوگیری کند. فوم شستشوی صورت سنسی ویت پوست‌های حساس ویتالیر دارای عصاره خیار باعث کاهش التهاب و حساسیت می‌شود. این محصول فاقد پارابن، عطر، الکل و مواد صابونی بوده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. سر سیلیکونی این محصول علاوه بر پاکسازی عمقی پوست، صورت را ماساژ می‌دهد و منافذ باز پوست را می‌بندد.

ویژگی‌های خاص:

-آبرسان و التیام بخش

-افزایش دهنده انرژی سلولی

-رفع قرمزی و التهابات پوست

-بهبود تنفس سلول‌های پوست

-فاقد پارابن، عطر، الکل و مواد صابونی

نحوه مصرف: ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. سپس با فشار دادن و پمپ کردن مقدار مناسبی از فوم، برس سیلیکونی را به صورت دورانی روی پوست صورت ماساژ دهید و بگذارید فوم تمام صورت را بپوشاند. در انتها صورت را آبکشی نمایید و برس سیلیکونی را برای استفاده مجدد بشویید. این محصول برای شستشو پلک و مژه و پاک کردن آرایش چشم نیز مناسب است.

ترکیبات: آب دیونیزه، سدیم لوریت سولفوسوکسینات، آب، فسفاتیدیل کولین، کلسترول، منیزیم آسکوربیل فسفات، گلیسیرین، روغن درخت چای، عصاره خیار، گلیسیرین، اتیل هگزیل گلیسیرین و فنوکسی اتینول، سدیم هیالورانت

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.

عنوان مشخصه
برند ویتالیر - Vitalayer
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس صدرا فناور
به سفارش سایا طب مانا
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره خیار و ویتامین C
فاقد پارابن، عطر، الکل و مواد صابونی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های حساس
موارد مصرف پاک کننده، کاهش التهاب و قرمزی پوست
ترکیبات آب دیونیزه، سدیم لوریت سولفوسوکسینات، آب، فسفاتیدیل کولین، کلسترول، منیزیم آسکوربیل فسفات، گلیسیرین، روغن درخت چای، عصاره خیار، گلیسیرین، اتیل هگزیل گلیسیرین و فنوکسی اتینول، سدیم هیالورانت
روش مصرف ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. سپس با فشار دادن و پمپ کردن مقدار مناسبی از فوم، برس سیلیکونی را به صورت دورانی روی پوست صورت ماساژ دهید و بگذارید فوم تمام صورت را بپوشاند. در انتها صورت را آبکشی نمایید و برس سیلیکونی را برای استفاده مجدد بشویید. این محصول برای شستشو پلک و مژه و پاک کردن آرایش چشم نیز مناسب است.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید