داروتو
تصویر  فوم شستشوی صورت هیدرالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  فوم شستشوی صورت هیدرالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر

فوم شستشوی صورت هیدرالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر

Dermalift HydraLift Moisturizing Cleansing Syndet Foam For Dry & Very Dry Skin 150ml

دسته بندی : فوم شستشو
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک

حاوی شی باتر و روغن آووکادو

قابل استفاده به صورت روزانه

نگهداری رطوبت پوست

مقابله با خشکی و ترک ترک شدن پوست

ترمیم قدرت دفاعی پوست

فاقد ترکیبات استروئیدی، مواد مضر، نگهدارنده و صابونی

در حال تامین

آلودگی‌های که بر روی پوست می‌نشیند باعث ایجاد چین و چروک، جوش، آکنه و خشکی پوست می‌شود. وم شستشوی صورت هیدرالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت شوینده‌ای ملایم است که با حفظ باکتری‌های مفید پوست، صورت را از هرگونه آلودگی پاک می‌کند. استفاده از این محصول علاوه بر پاکسازی پوست صورت از آلودگی‌ها، موجب طراوت، شادابی، درخشانی و زیبایی پوست مصرف ‌کننده نیز می‌شود. این محصول از پوست صورت در برابر بسیاری از آلودگی‌های محیطی مانند ذرات گرد و غبار، چربی و یا باقی ‌مانده موارد آرایشی محافظت می‌کند. در ترکیبات این فوم از مواد مرطوب کننده و نرم کننده استفاده شده است. این محصول فاقد مواد نگهدارنده، ترکیبات صابونی و مواد مضر می‌باشد به همین دلیل مناسب افراد مبتلا به پسوریازیس و ایکتیوز است. این محصول با حفظ با تامین رطوبت مورد نیاز پوست با خشکی و ترک ترک شدن پوست مقابله می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-شوینده مناسب افراد مبتلا به پسوریازیس و ایکتیوز

-افزایش دهنده نرمی و لطافت پوست

-بازسازی سد دفاعی پوست

-قابل استفاده به صورت روزانه

-نگهداری رطوبت پوست

-مقابله با خشکی و ترک ترک شدن پوست

-ترمیم قدرت دفاعی پوست

-از بین بردن زبری پوست در قسمت‌های مختلف

نحوه مصرف: ابتدا پوست صورت را با آب ولرم خیس نموده، سپس مقدار کافی از فوم را روی آن مالیده و به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید. پس از یک دقیقه آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف خشک نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوامیدوپروپیل بتایین، اوره، ساخارین هیدرولیسات، منیزیوم اسپاراتات، گلایسین، آلانین، کراتین، سدیم لاکتات، لوریل گلوکوزاید، گلیسیرین، سی ۱۲-۱۳ الکیل لاکتات، استارین آکریلات کوپلیمر، روغن دانه هلیانتوس انوس، دکسپانتنول، شی باتر، روغن آووکادو، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، اد ت ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع شیمیایی اریس
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی شی باتر و روغن آووکادو
فاقد ترکیبات استروئیدی، مواد مضر، نگهدارنده و صابونی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های خشک و خیلی خشک
موارد مصرف شوینده صورت
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوامیدوپروپیل بتایین، اوره، ساخارین هیدرولیسات، منیزیوم اسپاراتات، گلایسین، آلانین، کراتین، سدیم لاکتات، لوریل گلوکوزاید، گلیسیرین، سی ۱۲-۱۳ الکیل لاکتات، استارین آکریلات کوپلیمر، روغن دانه هلیانتوس انوس، دکسپانتنول، شی باتر، روغن آووکادو، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، اد ت ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون
روش مصرف ابتدا پوست صورت را با آب ولرم خیس نموده، سپس مقدار کافی از فوم را روی آن مالیده و به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید. پس از یک دقیقه آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف خشک نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید