داروتو
تصویر  فوم شستشوی صورت ویتامین C انواع پوست‌ ویتالیر ۱۵۰ میلی ‌لیتر
تصویر  فوم شستشوی صورت ویتامین C انواع پوست‌ ویتالیر ۱۵۰ میلی ‌لیتر

فوم شستشوی صورت ویتامین C انواع پوست‌ ویتالیر ۱۵۰ میلی ‌لیتر

Vitalayer Vitamin C Foaming Face Wash 150ml

دسته بندی : فوم شستشو
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

جوان ساز و ضد چروک

فاقد الکل و تیازین

رطوبت رسانی و آبرسانی پوست

حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید

مرطوب کننده و روشن کننده پوست

بدون ایجاد حس خشکی و کشیدگی در پوست

195,000 تومان

وجود ویتامین C در تونرهای مکمل شستشوی صورت باعث بهبود جای زخم و آفتاب سوختگی، تسریع بهبود اگزماهای پوستی، تسریع تولید کلاژن و جوان سازی پوست و کند شدن روند پیری آن شود. این ویتامین پرکاربرد می‌تواند شما را از شر کک و مک‌ها و جوش‌های قدیمی خلاص کند. به علاوه با بهبود جریان خون در زیر پوست باعث افزایش اکسیژن رسانی به سلول‌ها و حفظ خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست می‌شود. فوم شستشوی صورت ویتامین C انواع پوست‌ ویتالیر به صورت عمقی آلودگی را از پوست و منافذ زدوده و شادابی، طراوت و رطوبت را برای پوست شما فراهم می‌سازد. به دلیل دارا بودن ویتامین ث خاصیت روشن کنندگی نیز دارد. همچنین تنظیم کننده pH طبیعی پوست، التیام ‌بخش و تسکین دهنده آن می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-فاقد الکل و تیازین

-جوان ساز و ضد چروک

-رطوبت رسانی و آبرسانی پوست

-مرطوب کننده و روشن کننده پوست

-حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید

-بدون ایجاد حس خشکی و کشیدگی در پوست

نحوه مصرف: ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. سپس با فشار دادن و پمپ کردن مقدار مناسبی از فوم ویتامین C ویتالیر، برس سیلیکونی را به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید و اجازه دهید فوم تمام صورت را بپوشاند. در انتها صورت را آبکشی نمایید و برس سیلیکونی را برای استفاده مجدد بشویید.

ترکیبات: آب، دی سدیم کوکوامفو دی استات، ویتامین C ثابت شده، لوریل گلوکوزاید، گلیسرین، PEG-۴۰ روغن کرچک هیدروژنه، PEG-۷ گلیسرول کوکوات، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، سدیم پی سی ای، سدیم هیالورونات، آسکوربیک اسید

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.

عنوان مشخصه
برند ویتالیر - Vitalayer
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس صدرا فناور
به سفارش سایا طب مانا
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید
فاقد الکل و تیازین
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف شوینده صورت، آبرسان و روشن کننده
ترکیبات آب، دی سدیم کوکوامفو دی استات، ویتامین C ثابت شده، لوریل گلوکوزاید، گلیسرین، PEG-۴۰ روغن کرچک هیدروژنه، PEG-۷ گلیسرول کوکوات، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، سدیم پی سی ای، سدیم هیالورونات، آسکوربیک اسید
روش مصرف ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. سپس با فشار دادن و پمپ کردن مقدار مناسبی از فوم ویتامین C ویتالیر، برس سیلیکونی را به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید و اجازه دهید فوم تمام صورت را بپوشاند. در انتها صورت را آبکشی نمایید و برس سیلیکونی را برای استفاده مجدد بشویید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید