داروتو
سیگل فوم پاک کننده وروشن کننده ولایه بردار
سیگل فوم پاک کننده وروشن کننده ولایه بردار

فوم شستشوی صورت ویتامین C پوست‌های چرب و آکنه دار سی گل ۱۵۰ میلی لیتر

Seagull Vitamin C Purifying Foam Cleanser 150ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و آکنه دار

جلوگیری از آکنه

لطیف کننده پوست

فاقد مواد مضر و پارابن

کاهش دهنده میزان چربی پوست

111,500 تومان

یکی از بهترین محصولات شستشوی صورت، فوم شستشوی صورت ویتامین C پوست‌های چرب و آکنه دار سی گل می‌باشد که عمیقا پوست را از مواد آرایشی و آلودگی‌های محیطی پاک می‌کند. لازم به ذکر است که این فوم بدون ایجاد حساسیت با لایه برداری ملایم به پوست فرصت بازسازی نیز می‌دهد. محصول پیش رو به دلیل داشتن ترکیبات لایه بردار ملایم مانند اسید سالیسیلیک و حاوی بودن ویتامین C عصاره کاکادو، پرتقال و میوه گل رز باعث از بین رفتن سلول‌های مرده و روشن و شفاف شدن پوست می‌شود همچنین با تامین رطوبت مورد نیاز پوست قادر است از ایجاد احساس خشکی و کشیدگی بر روی پوست جلوگیری کند از همین رو برای پوست‌های چرب و مستعد به آکنه بسیار مناسب می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-ضد باکتری

-پاکسازی کننده

-لایه بردار ملایم

-ضد التهاب و ضد حساسیت

-مرطوب کننده و نرم کننده

-کنترل کننده ترشح سبوم اضافی

-بدون ایجاد اثر خشکی و کشیدگی

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، برای استفاده از این محصول نیاز است ابتدا پوست صورت خود را کمی مرطوب کنید سپس مقداری از آن را برر وی دست خود بریزید و به آرامی بمالید تا به خوبی کف کند پس از آن می توانید پوست خود را آبکشی کنید.

ترکیبات: گلیسیرین، سالیسیلیک اسید، سدیم لوریل گلوکز کربوکسیلات، لوریل گلوکز، فنوکسی اتانول، سدیم لوریل سارکوزینات، آلکیل بنزوات ۱۵-۱۲ کربنه، سیلیکون مایع، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، پروپیلن گلیکول، عصاره کاکتوس، عصاره اسپیره چمنی پی ای جی ۴۰، روغن کرچک هیدروژنه، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورتی که برای اولین بار از فوم شستشوی صورت سی گل استفاده می کنید، ابتدا مقداری از محصول را روی پوست ناحیه داخلی بازو و یا پشت گوش استفاده کرده و در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، طبق دستورالعمل مصرف کنید. از تماس فوم با نواحی اطراف چشم اجتناب شود.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اسپیره چمنی، پیرولیدون کربوکسیلیک
فاقد مواد مضر و پارابن
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه دار
موارد مصرف کنترل کننده آکنه و لایه بردار ملایم
ترکیبات گلیسیرین، سالیسیلیک اسید، سدیم لوریل گلوکز کربوکسیلات، لوریل گلوکز، فنوکسی اتانول، سدیم لوریل سارکوزینات، آلکیل بنزوات ۱۵-۱۲ کربنه، سیلیکون مایع، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، پروپیلن گلیکول، عصاره کاکتوس، عصاره اسپیره چمنی پی ای جی ۴۰، روغن کرچک هیدروژنه، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، برای استفاده از این محصول نیاز است ابتدا پوست صورت خود را کمی مرطوب کنید سپس مقداری از آن را برر وی دست خود بریزید و به آرامی بمالید تا به خوبی کف کند پس از آن می توانید پوست خود را آبکشی کنید.
هشدار مصرف در صورتی که برای اولین بار از فوم شستشوی صورت سی گل استفاده می کنید، ابتدا مقداری از محصول را روی پوست ناحیه داخلی بازو و یا پشت گوش استفاده کرده و در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، طبق دستورالعمل مصرف کنید. از تماس فوم با نواحی اطراف چشم اجتناب شود.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید