داروتو
تصویر  فیس براش پاک ‌کننده صورت ام اف یو
تصویر  فیس براش پاک ‌کننده صورت ام اف یو
تصویر  فیس براش پاک ‌کننده صورت ام اف یو
تصویر  فیس براش پاک ‌کننده صورت ام اف یو

فیس براش پاک ‌کننده صورت ام اف یو

MFU Skin Wash Brush

دسته بندی : ابزار آرایشی
ویژگی ها

فیس براش دستی

دارای یک سری

بدون نیاز به برق یا باتری

شستشوی راحت و آسان

دارای قابلیت ماساژ پوست

کوچک کننده منافذ پوست

پاک کننده عمقی آرایش و پوست

ساخته شده از موی نرم و سیلیکون

مناسب انوع پوست خصوصا پوست‌های چرب و جوش دار

در حال تامین

شستشو با دست باعث‌ می‌شود چربی‌ها و آلودگی‌ها در عمق پوست باقی‌ مانده و باعث ایجاد جوش‌های سر سیاه، آکنه و حتی جوش‌های زیر پوستی شوند. اینجاست که با یک فیس براش می‌توانید پوست خود را بطور عمقی شستشو داده و عمل پاکسازی و لایه ‌برداری عمیقی انجام ‌دهید. یک فیس براش ۶ تا۱۰ برابر بهتر از شستشوی دستی آلودگی‌ها را از بین می‌برد. براش‌های دستی شستشوی صورت به راحتی به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و هر مکانی که خواستید صورت خود را با شویندهای صورت مانند پن‌ها، ژل ،فوم یا اسکراب بشویید و یا به راحتی از کرم‌های ماساژ صورت استفاده کنید و در نهایت با استفاده مقدار اندکی از شوینده‌های صورت بتوانید منافذ صورت را از آلودگی پاک و پوستی شاداب و جذاب داشته باشید. فیس براش پاک ‌کننده صورت ام اف یو با دو سر مویی و سیلیکونی که دارد، به صورت عمیق پوست را شستشو می‌دهد. از سر مویی و لطیف آن برای شستشوی صورت و از سر دیگر سیلیکونی و نرم برای ماساژ صورت و یا پخش ماسک یا اسکراب می‌توان استفاده کرد.

ویژگی‌های خاص:

-دارای قابلیت ماساژ پوست

-سفت کننده پوست

-کوچک کننده منافذ پوست

-پاک کننده عمقی آرایش و پوست

-پاک کننده و از بین برنده جوش‌های سر سیاه

نحوه مصرف: ابتدا صورت خود را تمیز کنید سپس براش را مرطوب کنید. سپس مقداری از شوینده صورت یا میسلار را بر روی طرفی که دارای موی نرم می‌باشد ریخته و شروع به شستشو کنید، سپس با طرف دیگرش که دارای سری سیلیکونی می‌باشد، صورت خود را ماساژ دهید. در آخر مجددا صورت خود را شسته و با حوله خشک کنید.

هشدار مصرف: هنگام استفاده از فیس براش نباید با فشار زیاد از فیس براش استفاده کرد تا نتیجه بهتری گرفت، چرا که اینکار موجب تحریک بافت پوست شده و باعث نازک شدن آن و ایجاد حساسیت می‌شود. استفاده بیش از حد از فیس براش می‌تواند باعث به هم خوردن pH طبیعی پوست صورت شود که همین امر سبب از بین رفتن چربی مفید پوست صورت می‌شود (پس استفاده‌ی روزانه بیش از یکبار توصیه نمی‌شود). اگر همراه با یکی از اعضای خانواده ‌تان بطور مشترک از یک فیس براش استفاده می‌کنید، حتما هر فرد سری اختصاصی خودش را داشته باشد.

عنوان مشخصه
برند ام اف یو - MFU
کشور سازنده چین
نوع محصول فیس براش
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کننده عمقی آرایش و پوست
روش مصرف ابتدا صورت خود را تمیز کنید سپس براش را مرطوب کنید. سپس مقداری از شوینده صورت یا میسلار را بر روی طرفی که دارای موی نرم می‌باشد ریخته و شروع به شستشو کنید، سپس با طرف دیگرش که دارای سری سیلیکونی می‌باشد، صورت خود را ماساژ دهید. در آخر مجددا صورت خود را شسته و با حوله خشک کنید.
هشدار مصرف هنگام استفاده از فیس براش نباید با فشار زیاد از فیس براش استفاده کرد تا نتیجه بهتری گرفت، چرا که اینکار موجب تحریک بافت پوست شده و باعث نازک شدن آن و ایجاد حساسیت می‌شود. استفاده بیش از حد از فیس براش می‌تواند باعث به هم خوردن pH طبیعی پوست صورت شود که همین امر سبب از بین رفتن چربی مفید پوست صورت می‌شود (پس استفاده‌ی روزانه بیش از یکبار توصیه نمی‌شود). اگر همراه با یکی از اعضای خانواده ‌تان بطور مشترک از یک فیس براش استفاده می‌کنید، حتما هر فرد سری اختصاصی خودش را داشته باشد.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید