داروتو
تصویر  قرص آلگومد فورت ۶۰ عددی
تصویر  قرص آلگومد فورت ۶۰ عددی

قرص آلگومد فورت ۶۰ عددی

Algomed Forte 60Tabs

ویژگی ها

حاوی پروتئین بسیار بالا

کاهش و کنترل وزن

کمک به درمان دیابت

تقویت سیستم ایمنی بدن

آنتی اکسیدان و ضد التهاب

رفع بی حالی و ضعف جسمانی

پیشگیری و کمک به درمان کم خونی

حاوی تمامی اسیدآمینه‌های ضروری

در حال تامین

برای درمان کم خونی چندین روش وجود دارد که راحت ترین و کم خطر ترین آن‌ها استفاده از مکمل‌های خوراکی است. مصرف مکمل‌های موجود آهن عموما باعث تحریک معده و بروز مشکلات گوارشی می‌گردد. از آنجایی که آلگومد یک منبع طبیعی و کامل از مواد و ترکیبات مورد نیاز جهت خونسازی در بدن است، علاوه بر آهن، ویتامین‌های B9  و B12 و مقادیر زیادی ویتامین C را دارا می‌باشد که موجب تسهیل جذب آهن می‌گردد. آلگومد با داشتن اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ موجب بهبود کارایی سیستم گردش خون، افزایش خون رسانی به بافت‌ها، کاهش فشار خون و پیشگیری از سکته قلبی می‌گردد. مصرف روزانه آلگومد هیچگونه عوارض جانبی‌ای نداشته و موجب از دست رفتن کم خونی و برطرف شدن علائم ناشی از آن می‌گردد. قرص آلگومد فورت نه تنها حاوی جلبک آلگومد می‌باشد، بلکه به طور اختصاصی برای موارد کمبود ویتامین B12 و آهن در حضور ویتامین C طراحی گردیده است.

ویژگی‌های خاص:

-کاهش و کنترل وزن

-کمک به درمان دیابت

-افزایش سوخت و ساز

-کمک به درمان کبد چرب

-تامین نیاز روزانه به آهن

-آنتی اکسیدان و ضد التهاب

-رفع بی حالی و ضعف جسمانی

-تامین نیاز روزانه به ویتامین C و B12

نحوه مصرف: روزانه دو قرص پس از صبحانه، در هر زمانی از شبانه ‌روز می‌توان آلگومد را مصرف کرد. با این حال بهتر است آلگومد در ۲ نوبت بصورت میان وعده و با یک لیوان آب مصرف شود.

ترکیبات: بتاکاروتن، استاگزانتین، کلروفیل، فیبر، آنتی اکسیدان، لسید‌های چرب غیر اشباع، اسیدهای نوکلئیک، ۸ اسید آمینه ضروری، فاکتور رشد CGF، ویتامین‌های B ،K ،C ،E و پیش ویتامین A، اسید فولیک، املاح، پتاسیم، منیزیم، فسفر، روی، آهن

هشدار مصرف: این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد. زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند آلگومد - Algomed
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده فردای سبز ایرانیان
تحت لیسانس آلمان
نوع محصول قرص
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی، کاهش وزن
ترکیبات بتاکاروتن، استاگزانتین، کلروفیل، فیبر، آنتی اکسیدان، لسید‌های چرب غیر اشباع، اسیدهای نوکلئیک، ۸ اسید آمینه ضروری، فاکتور رشد CGF، ویتامین‌های B ،K ،C ،E و پیش ویتامین A، اسید فولیک، املاح، پتاسیم، منیزیم، فسفر، روی، آهن
روش مصرف روزانه دو قرص پس از صبحانه، در هر زمانی از شبانه ‌روز می‌توان آلگومد را مصرف کرد. با این حال بهتر است آلگومد در ۲ نوبت بصورت میان وعده و با یک لیوان آب مصرف شود.
هشدار مصرف این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد. زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید