داروتو
تصویر  قرص ال-کارنیتین گلد ۵۰۰ میلی گرم مولتی نرمال شهاب درمان ۳۰ عددی
تصویر  قرص ال-کارنیتین گلد ۵۰۰ میلی گرم مولتی نرمال شهاب درمان ۳۰ عددی

قرص ال-کارنیتین گلد ۵۰۰ میلی گرم مولتی نرمال شهاب درمان ۳۰ عددی

Shahab Darman L Carnitine Gold 500mg 30Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

مناسب برای بیماران دیالیزی

بهبود دهنده سیستم قلبی و عروق

افزایش سطح انرژی بدن

موثر در افزایش سوخت و ساز چربی‌ها

به تاخیر افتادن احساس خستگی

موثر در درمان برخی از بیماری‌ها مانند اضافه وزن و کرامپ عضلانی

در حال تامین

ال کارنیتین ترکیبی طبیعی است که به وسیله دو اسید آمینه متیونین و لیزین به کمک ویتامین‌های B6 ،C و B3 (نیاسین) در بدن ساخته می‌شود. این ترکیب را همچنین در برخی از مواد غذایی مانند انواع گوشت‌ها و محصولات لبنی می‌توان یافت، اما در مواد غذایی گیاهی وجود ندارد. ال کارنیتین در بدن موجب انتقال اسیدهای چرب بلند زنجیر به داخل میتوکندری شده و این اسیدهای چرب به عنوان منبع اصلی تامین کننده انرژی بدن سوخته می‌شوند (فرآیند بتا اکسیداسیون). به همین دلیل، وجود ال کارنیتین در سوخته شدن بافت چربی ذخیره شده در بدن و کاهش وزن نقش مهمی دارد. نکته مهم در خصوص این فرآیند آن است که ال کارنیتین موجب حفظ ذخایر گلیکوژنی در بافت‌های عضلانی شده و به این ترتیب کاهش وزن موجب تحلیل رفتن عضلات نمی‌گردد. علی رغم وجود نقش اساسی ال کارنیتین در تناسب اندام، بدن برخی از افراد به دلیل نقایص حین تولد قادر به تولید ال کارنیتین به صورت طبیعی نمی‌باشد. همچنین دنبال کنندگان رژیم‌های غذایی گیاهی نیز کمتر از سایرین ال کارنیتین دریافت می‌کنند. از این رو لازم است تا این افراد با مصرف مکمل‌های دارویی حاوی ال کارنیتین نیاز بدن خود به این ماده را تامین کنند. قرص ال-کارنیتین گلد ۵۰۰ میلی گرم مولتی نرمال در افرادی مورداستفاده قرار می‌گیرد که سطح این ماده در بدن آن‌ها به دلایل مختلف بسیار پایین است. این مکمل تحت لیسانس کشور سوئیس و ساخت کشور ایران است.

ویژگی‌های خاص:

-اثر گذاری در افزایش سطح انرژی بدن

-موثر در افزایش سوخت و ساز چربی‌ها

-موثر در درمان برخی از بیماری‌ها مانند اضافه وزن و کرامپ عضلانی

-به تاخیر افتادن احساس خستگی به ویژه در اثر انجام ورزش‌های هوازی

-بدون گلوتن، نگهدارنده، مخمر، گندم، شیرین کننده و طعم دهنده‌های مصنوعی

نحوه مصرف: بزرگسالان ۱ تا ۳ قرص در روز همراه وعده‌های غذایی مصرف نمایند. سایر افراد طبق دستور متخصص تغذیه یا پزشک مصرف گردد. در ورزشکاران به منظور افزایش کارایی بدن روزانه ۲ تا ۴ عدد قرص همراه غذا مصرف گردد.

ترکیبات: ال-کارنیتین ۵۰۰ میلی گرم

هشدار مصرف: اين مکمل برای دوران بارداری و شيردهی توصيه نمی‌شود. در صورت بروز ناراحتی‌های گوارشی مصرف محصول متوقف گردد. بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید. افراد دارای سابقه تشنج و یا افرادی که مبتلا به کم کاری تیروئید هستند از مصرف این محصول خودداری نمایند.

عنوان مشخصه
برند شهاب درمان - Shahab Darman
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی جالینوس
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف افزایش سطح انرژی و کاهش چربی بدن
ترکیبات ال-کارنیتین ۵۰۰ میلی گرم
روش مصرف بزرگسالان ۱ تا ۳ قرص در روز همراه وعده‌های غذایی مصرف نمایند. سایر افراد طبق دستور متخصص تغذیه یا پزشک مصرف گردد. در ورزشکاران به منظور افزایش کارایی بدن روزانه ۲ تا ۴ عدد قرص همراه غذا مصرف گردد.
هشدار مصرف اين مکمل برای دوران بارداری و شيردهی توصيه نمی‌شود. در صورت بروز ناراحتی‌های گوارشی مصرف محصول متوقف گردد. بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید. افراد دارای سابقه تشنج و یا افرادی که مبتلا به کم کاری تیروئید هستند از مصرف این محصول خودداری نمایند.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید