داروتو
تصویر  قرص اکتی ایرون لیبرتی ۳۰ عددی
تصویر  قرص اکتی ایرون لیبرتی ۳۰ عددی

قرص اکتی ایرون لیبرتی ۳۰ عددی

Liberty Acti Iron 30Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

سلامت پوست، مو و ناخن

تقویت توان فیزیکی و رفع خستگی

کمک به بهبود توانایی باروری در خانم‌ها

افزایش چربی سوزی و کمک به حفظ تناسب اندام

کمک به پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن

در حال تامین

آهن ماده معدنی اساسی برای تعداد بسیاری از کارکردهای مهم بدن است، اما بعضی اوقات رژیم‌های غذایی ما به خوبی متعادل نیستند و حتی نوشیدن چای یا قهوه می‌تواند مانع از جذب آهن شود. قرص اکتی ایرون لیبرتی شامل انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی به همراه عصاره چای سبز است که به سلامت عمومی بدن، پیشگیری و رفع کم خونی بدن کمک می‌کند. اکتی آیرون همچنین برای درمان کمبود آهن یا ویتامین‌های ناشی از بیماری، بارداری، تغذیه ضعیف، اختلالات گوارشی و بسیاری از شرایط دیگر استفاده می‌شود. آهن، اسید فولیک و B12 مهم ترین مواد مغذی برای تشکیل گلبول‌های قرمز ، حمل و نقل اکسیژن و تولید انرژی هستند. قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس با رفع کم خونی بدن عوارض ناشی از خستگی و بی حالی بدن را نیز برطرف می‌کند. به علاوه ترکیبات موجود در این محصول به چربی سوزی بدن و حفظ تناسب اندام کمک می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-سلامت پوست، مو و ناخن

-تقویت توان فیزیکی و رفع خستگی

-کمک به بهبود توانایی باروری در خانم‌ها

-کمک به چربی سوزی بدن و حفظ تناسب اندام

-مولتی ویتامین جهت کمک به درمان انواع کم خونی

نحوه مصرف: روزانه یک قرص همراه با وعده‌های غذایی میل شود.

ترکیبات: ویتامین A، بتاکاروتن، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B2، نیاسینامید، ویتامین B6، ویتامین B12، اسید فولیک، بیوتین، پانتوتنیک اسید، ویتامین K1، ید، آهن، منیزیم، مس، منگنز، کروم، سلنیوم، روی، چای سبز، ال کارنیتین

هشدار مصرف: مصرف این مکمل در افراد مبتلا به سیروز کبدی، خانم‌های باردار و شیرده و افراد تحت مراقبت پزشکی باید با احتیاط صورت گیرد. اگر از آنتی بیوتیک‌ها، بیسفوسفانات‌ها، املاح کلسیم، داروهای دوپامینرژیک، مایکوفنولات، پنی سیلامین، لووتیروکسین و وارفارین استفاده می‌نمایید، دچار ناراحتی کلیوی، حساسیت غذایی و یا حساسیت به هر یک از مواد اولیه موجود در این محصول هستید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض جانبی: همانند تمام مکمل‌های آهن، مصرف این مکمل نیز می‌تواند در بعضی افراد سبب مشکلات گوارشی از جمله اسهال یا یبوست، تهوع و درد معده شود. همچنین مصرف این محصول در افراد دچار مشکلات روده ای باید با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هر گونه عارضه جانبی، مصرف دارو را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.

تداخل دارویی: از مصرف همزمان مکمل اکتی آیرون با آنتی بیوتیک‌ها (کینولون‌ها مانند: سیپروفلوکساسین و تتراسایکلین‌ها مانند: ماینوسایکلین، داکسی سایکلین)، بیس فسفانات‌ها (اتیدرونات، آلندرونیت)، داروهای ضد پارکینسون (مانند: لوودوپا) و داروهای تیروئیدی (مانند: لووتیروکسین) به دلیل تداخل با آهن و کاهش اثر این داروها، آنتی بیوتیک‌ها (مانند: کلرامفنیکل) به دلیل تداخل و کاهش اثر ویتامین B12، داروهای ضد صرع (مانند: فنی توئین) و باربیتورات‌ها (مانند: فنوباربیتال) به دلیل تداخل با فولیک اسید و کاهش اثر این داروها خودداری گردد.

عنوان مشخصه
برند ابیان دارو - Abian Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ابیان دارو
تحت لیسانس سوئیس
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف کمک به بهبود توانایی باروری در خانم‌ها، کمک به پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن، تقویت توان فیزیکی و رفع خستگی، افزایش چربی سوزی و کمک به حفظ تناسب اندام
تداخل دارویی از مصرف همزمان مکمل اکتی آیرون با آنتی بیوتیک‌ها (کینولون‌ها مانند: سیپروفلوکساسین و تتراسایکلین‌ها مانند: ماینوسایکلین، داکسی سایکلین)، بیس فسفانات‌ها (اتیدرونات، آلندرونیت)، داروهای ضد پارکینسون (مانند: لوودوپا) و داروهای تیروئیدی (مانند: لووتیروکسین) به دلیل تداخل با آهن و کاهش اثر این داروها، آنتی بیوتیک‌ها (مانند: کلرامفنیکل) به دلیل تداخل و کاهش اثر ویتامین B12، داروهای ضد صرع (مانند: فنی توئین) و باربیتورات‌ها (مانند: فنوباربیتال) به دلیل تداخل با فولیک اسید و کاهش اثر این داروها خودداری گردد.
عوارض جانبی همانند تمام مکمل‌های آهن، مصرف این مکمل نیز می‌تواند در بعضی افراد سبب مشکلات گوارشی از جمله اسهال یا یبوست، تهوع و درد معده شود. همچنین مصرف این محصول در افراد دچار مشکلات روده ای باید با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هر گونه عارضه جانبی، مصرف دارو را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.
ترکیبات ویتامین A، بتاکاروتن، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B2، نیاسینامید، ویتامین B6، ویتامین B12، اسید فولیک، بیوتین، پانتوتنیک اسید، ویتامین K1، ید، آهن، منیزیم، مس، منگنز، کروم، سلنیوم، روی، چای سبز، ال کارنیتین
روش مصرف روزانه یک قرص همراه با وعده‌های غذایی میل شود.
هشدار مصرف مصرف این مکمل در افراد مبتلا به سیروز کبدی، خانم‌های باردار و شیرده و افراد تحت مراقبت پزشکی باید با احتیاط صورت گیرد. اگر از آنتی بیوتیک‌ها، بیسفوسفانات‌ها، املاح کلسیم، داروهای دوپامینرژیک، مایکوفنولات، پنی سیلامین، لووتیروکسین و وارفارین استفاده می‌نمایید، دچار ناراحتی کلیوی، حساسیت غذایی و یا حساسیت به هر یک از مواد اولیه موجود در این محصول هستید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک، دور از دسترس اطفال، دور از نور، رطوبت و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید