داروتو
تصویر  قرص اکتی درم لیبرتی ۳۰ عددی
تصویر  قرص اکتی درم لیبرتی ۳۰ عددی

قرص اکتی درم لیبرتی ۳۰ عددی

Liberty Acti Derm 30Tabs

دسته بندی : پوست، مو و ناخن
ویژگی ها

کمک به حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن‌ها

افزایش انرژی

کاهش ریزش مو

کمک به استحکام ناخن‌ها

کمک به درمان زخم و آکنه پوستی

کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

170,000 تومان

قرص اکتی درم لیبرتی یکی از مکمل‌های دارویی تخصصی برای پوست، مو و ناخن بوده که با دارا بودن ال متیونین، مخمر آبجو، ال سیستئین، روی، ویتامین B5، بیوتین و ویتامین B6 می‌تواند نقش مهمی در افزایش سلامت این اندام‌ها داشته باشد. از مهمترین اثرات مصرف این محصول می‌توان به بهبود آکنه‌های پوستی و زخم، کاهش میزان ریزش مو، حفظ و افزایش شادابی ناخن‌ها، پوست و مو، بهبود کارایی طبیعی سیستم ایمنی و نیز افزایش استحکام ناخن‌ها اشاره نمود. این محصول تحت لیسانس شرکت لیبرتی سوئیس می‌باشد و در شرکت ابیان دارو، تولید و بسته بندی شده است.

ویژگی‌های خاص:

-کاهش ریزش مو

-کمک به استحکام ناخن‌ها

-کمک به درمان زخم و آکنه پوستی

-افزایش چربی سوزی و کمک به حفظ تناسب اندام

-افزایش انرژی و کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

نحوه مصرف: روزانه یک قرص همراه با وعده‌های غذایی میل شود.

ترکیبات: مخمر آبجو، روی، بیوتین، ویتامین B6، ویتامین B5، ال سیستئین، ال متیونین

هشدار مصرف: مصرف این مکمل در افراد مبتلا به سیروز کبدی، خانم‌های باردار و شیرده باید با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هر گونه عارضه جانبی، مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.

عوارض جانبی: مشابه سایر مکمل‌های تغذیه‌ای می‌تواند در بعضی افراد سبب بروز عوارضی مانند سردرد، سرگیجه و یا اسهال شود. همچنین مصرف این مکمل در خانم‌های باردار و شیرده، دیابتی، مبتلا به بیماری کرون، سیروز کبدی باید با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هر گونه عارضه جانبی، مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.

تداخل دارویی: از مصرف همزمان مکمل‌های روی (زینک) با آنتی بیوتیک‌ها (کینولون‌ها مانند: سیروفلوکساسینو تتراسایکلین‌ها مانند: ماینوسایکلین، داکسی سایکلین)، آنتی اسیدها، بیس فسفانات‌ها (مانند: آلندرونیت، اتیدرونات، رزیدرونات)، داروهای تیروئیدی (مانند: لووتیروکسین) و داروهای ضد قارچ (مانند: فلوکونازول، ایتروکنازول) به دلیل کاهش جذب این داروها و سپس پلاتین به دلیل افزایش عوارض ناشی از آن، خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند ابیان دارو - Abian Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ابیان دارو
تحت لیسانس سوئیس
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف تقویت رشد ناخن، تقویت کننده پوست، تقویت کننده مو و کمک به سلامت سیستم ایمنی بدن
تداخل دارویی از مصرف همزمان مکمل‌های روی (زینک) با آنتی بیوتیک‌ها (کینولون‌ها مانند: سیروفلوکساسینو تتراسایکلین‌ها مانند: ماینوسایکلین، داکسی سایکلین)، آنتی اسیدها، بیس فسفانات‌ها (مانند: آلندرونیت، اتیدرونات، رزیدرونات)، داروهای تیروئیدی (مانند: لووتیروکسین) و داروهای ضد قارچ (مانند: فلوکونازول، ایتروکنازول) به دلیل کاهش جذب این داروها و سپس پلاتین به دلیل افزایش عوارض ناشی از آن، خودداری نمایید.
عوارض جانبی مشابه سایر مکمل‌های تغذیه‌ای می‌تواند در بعضی افراد سبب بروز عوارضی مانند سردرد، سرگیجه و یا اسهال شود. همچنین مصرف این مکمل در خانم‌های باردار و شیرده، دیابتی، مبتلا به بیماری کرون، سیروز کبدی باید با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هر گونه عارضه جانبی، مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.
ترکیبات مخمر آبجو، روی، بیوتین، ویتامین B6، ویتامین B5، ال سیستئین، ال متیونین
روش مصرف روزانه یک قرص همراه با وعده‌های غذایی میل شود.
هشدار مصرف مصرف این مکمل در افراد مبتلا به سیروز کبدی، خانم‌های باردار و شیرده باید با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هر گونه عارضه جانبی، مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک، دور از دسترس اطفال، دور از نور، رطوبت و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید