داروتو
تصویر  قرص ب  کمپلکس پلاس زینک نکستایل ۶۰ عددی
تصویر  قرص ب  کمپلکس پلاس زینک نکستایل ۶۰ عددی
تصویر  قرص ب  کمپلکس پلاس زینک نکستایل ۶۰ عددی

قرص ب کمپلکس پلاس زینک نکستایل ۶۰ عددی

Nextyle B Complex Plus Zinc 60Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

تقویت سیستم ایمنی بدن

حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

درخشندگی موها

استحکام ناخن‌ها

جلوگیری از ریزش مو 

افزایش ضخامت تارهای مو

کمک به تامین ویتامین‌های گروه ب

در حال تامین

روی یکی از عناصر مهم و ضروری است که در بسیاری از عملکردهای حیاتی و مهم بدن نقش دارد. این عنصر در تقویت سیستم ایمنی، تولید پروتئین، تولید کلاژن و کراتین و بهبود سیستم بینایی کمک موثری می‌کند. کمک روی به غدد فوق کلیوی جهت فعالیت و تولید هورمون‌ها یکی دیگر از خواص این عنصر جادویی محسوب می‌شود. یکی از ده‌ها وظایف غدد فوق کلیوی کنترل استرس است. در زمان استرس بدن از مقادیر زیاد روی، ویتامین B5، منیزیم و B6 استفاده می‌کند. از این رو زینک در مقابله با استرس نیز کارآمد است. همچنین ویتامین‌های گروه ب یکی از مهم ترین گروه ویتامین‌های موثر در سلامت پوست، مو و ناخن به شمار می‌روند که در سلامت سیستم عصبی و روانی، جلوگیری از اختلالات حواس و افسردگی تاثیر بسزایی دارند. ترکیبات قرص ب  کمپلکس پلاس زینک نکستایل سنتز اسید رتینوئیک در فولیکول مو را تنظیم می‌کند. همچنین جریان خون را در پوست سر بهبود می‌بخشد و باعث تحریک رشد مو می‌شود. این مکمل موجب محافظت پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش، کاهش چین و چروک پوست و افزایش تراکم مو و بهبود شکنندگی ناخن ها می‌شود. قرص ب کمپلکس پلاس زینک نکستایل فولیکول‌های مو را تغذیه کرده و باعث درخشندگی موها می‌شود. این مکمل موجب تقویت سیستم ایمنی بدن گشته و در افزایش قد نوجوانان در سنین رشد تاثیر بسزایی دارد.

ویژگی‌های خاص:

-درخشندگی موها

-استحکام ناخن‌ها

-جلوگیری از ریزش مو 

-افزایش ضخامت تارهای مو

-کمک به تامین ویتامین‌های گروه ب

نحوه مصرف: روزی ۱ قرص به همراه غذا میل شود.

ترکیبات: زینک (روی)، نیاسین، بیوتین، اسید پانتوتنیک، اسید فولیک، ویتامین B12، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین E، ویتامین C، مس

هشدار مصرف: در صورت بارداری، شیردهی، سابقه بیماری و یا مصرف داروهای دیگر، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت کنید. این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری بیماری‌ها نمی‌باشد. مقادیر توصیه شده را بدون مشورت پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. در صورتیکه به اجزای تشکیل دهنده‌ی این محصول آلرژی دارید قبل از مصرف، پزشک یا داروساز را مطلع نمائید.

عوارض جانبی: ممکن است منجر به اسهال، ناراحتی دستگاه گوارش، تهوع و استفراغ، طعم بد دهان و سردرد شود.

عنوان مشخصه
برند نکستایل - Nextyle
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی و مکمل‌های غذایی-حیاتی کارن
نوع محصول قرص
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
موارد مصرف کمک به تامین ویتامین‌های گروه ب، تقویت سیستم ایمنی بدن
عوارض جانبی ممکن است منجر به اسهال، ناراحتی دستگاه گوارش، تهوع و استفراغ، طعم بد دهان و سردرد شود.
ترکیبات زینک (روی)، نیاسین، بیوتین، اسید پانتوتنیک، اسید فولیک، ویتامین B12، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین E، ویتامین C، مس
روش مصرف روزی ۱ قرص به همراه غذا میل شود.
هشدار مصرف در صورت بارداری، شیردهی، سابقه بیماری و یا مصرف داروهای دیگر، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت کنید. این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری بیماری‌ها نمی‌باشد. مقادیر توصیه شده را بدون مشورت پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. در صورتیکه به اجزای تشکیل دهنده‌ی این محصول آلرژی دارید قبل از مصرف، پزشک یا داروساز را مطلع نمائید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید