داروتو
تصویر  قرص دیابگلد شهاب درمان ۴۵ عددی

قرص دیابگلد شهاب درمان ۴۵ عددی

Shahab Darman Diabe Gold 45Tabs

دسته بندی : دیابت
ویژگی ها

تقویت سیستم ایمنی

کمک به سلامت عمومی در افراد دیابتی

 تامین انرژی برای افراد دیابتیک و پره دیابتیک

مولتی ویتامین مناسب جهت کمک به رفع کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی

در حال تامین

افراد دیابتی بنا به نوع بیماری که دارند، باید نوع خاصی از مولتی ویتامین را مصرف کنند. مصرف مولتی ویتامین برای دریافت ویتامین‌ها و مواد مغذی بسیار لازم و ضروری است. بهتر است بدانید که دیابت بیماری است که در آن بدن نمی‌تواند گلوکز را به خوبی مورد استفاده قرار دهد و یا ذخیره کند و در نتیجه قند خون بالا می‌رود. بر اساس برخی تحقیقات، دیابت ممکن است خطر کمبود برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی را در بدن افزایش دهد بنابراین ممکن است لازم شود تا افراد دیابتی از مکمل‌های غذایی کمک بگیرند. قرص دیابگلد شهاب درمان با فرمولاسیون متفاوت موفق به کنترل سطح قند خون و پیشگیری از عوارض جدی قند خون شده است. این قرص حاوی ترکیبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری می‌باشد که کاملا متناسب با نیاز بدن بیماران مبتلا به دیابت است. بسبب خواص چشمگیر این دارو، امروزه محبوبیت بسیاری میان افراد دیابتی پیدا کرده است. 

ویژگی‌های خاص:

-تولید انرژی

-تقویت سیستم ایمنی

-افزایش قند خون طبیعی

- تامین انرژی برای افراد دیابتیک و پره دیابتیک

-حاوی ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری مورد نیاز روزانه بیماران دیابتی با دوز مناسب

نحوه مصرف: روزانه یک عدد قرص یا مطابق دستور پزشک همراه با آب کافی میل شود.

ترکیبات: ویتامین D3، ویتامین‌‌های گروه B، ویتامین C، ویتامین E، کروم، منیزیم، زینک، ال کارنیتین، ویتامین A، نیاسین، پانتوتنیک اسید، بیوتین، فولیک اسید، منگنز، ال لیزین، دارچین، آهن، ید، سلنیوم 

هشدار مصرف: چنانچه هر دارو یا مکمل دیگری استفاده می‌کنید قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت کنید. با توجه به اینکه این محصول ممکن است سطح قند خون را کاهش دهد، بهتر است در ابتدای مصرف قند خون ناشتا به طور مرتب کنترل شود. این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد.

عوارض جانبی: تاکنون پس از مصرف دارو، هیچ عوارض جدی گزارش نشده است. در صورتی که با عارضه‌ای مواجه شدید از افرایش، کاهش و قطع قرص دیابگلد خودداری فرمایید و به پزشک مراجعه کنید.

عنوان مشخصه
برند شهاب درمان - Shahab Darman
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی جالینوس
نوع محصول قرص
تعداد 45
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز افراد دیابتی، کنترل قند خون
عوارض جانبی تاکنون پس از مصرف دارو، هیچ عوارض جدی گزارش نشده است. در صورتی که با عارضه‌ای مواجه شدید از افرایش، کاهش و قطع قرص دیابگلد خودداری فرمایید و به پزشک مراجعه کنید.
ترکیبات ویتامین D3، ویتامین‌‌های گروه B، ویتامین C، ویتامین E، کروم، منیزیم، زینک، ال کارنیتین، ویتامین A، نیاسین، پانتوتنیک اسید، بیوتین، فولیک اسید، منگنز، ال لیزین، دارچین، آهن، ید، سلنیوم 
روش مصرف روزانه یک عدد قرص یا مطابق دستور پزشک همراه با آب کافی میل شود.
هشدار مصرف چنانچه هر دارو یا مکمل دیگری استفاده می‌کنید قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت کنید. با توجه به اینکه این محصول ممکن است سطح قند خون را کاهش دهد، بهتر است در ابتدای مصرف قند خون ناشتا به طور مرتب کنترل شود. این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید