داروتو
تصویر  قرص روکش دار اورتیدین باریج اسانس ۳۰ عددی

قرص روکش دار اورتیدین باریج اسانس ۳۰ عددی

Barij Essence Urtidin 30Tabs

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

برطرف نمودن مشکلات ادراری

کاهش ادرار باقی مانده و افزایش جریان ادرار

برطرف نمودن تکرر ادرار و قطره قطره آمدن ادرار

مناسب بیماران مبتلا به هایپرپلازی خوش خیم پروستات مرحله I و II

در حال تامین

هایپرپلازی خوش‌خیم‌ پروستات شایع ‌ترین بیماری مردان مسن است که با علائم انسدادی (obstructive) و تحریکی (irritative) تظاهر می‌کند. ۸۰-۵۰% مردان بالای ۵۰ سال از علائم BPH رنج می‌برند. استفاده از داروهای گیاهی برای درمان این بیماری بسیار رایج است و گزنه یکی از مشهور ترین گیاهان در این مورد است. ریشه گزنه دارای مخلوطی از ترکیبات محلول در آب و محلول در الکل از جمله لکتین‌ها، فنول‌ها، استرول‌ها و لیگنین‌ها است. مصرف ریشه گزنه برای شکایات پروستات و مثانه تحریک‌پذیر، توسط کمیسیون E تأیید شده است. بر اساس نظر این کمیسیون ریشه گزنه موجب کاهش ادرار باقیمانده (residual urine) و افزایش جریان ادرار می‌شود. قرص روکش دار اورتیدین باریج اسانس بیماران مبتلا به هایپرپلازی خوش خیم پروستات مرحله I و II را درمان می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-برطرف نمودن مشکلات ادرار کردن

-کاهش ادرار باقیمانده و افزایش جریان ادرار

-برطرف نمودن مشکلات ادراری مانند تکرر ادرار و قطره قطره آمدن ادرار

-مناسب برای بیماران مبتلا به هایپرپلازی خوش خیم پروستات مرحله I و II

نحوه مصرف: روزی ۳ بار، هر بار یک قرص بعد از غذا همراه با مقداری مایعات میل شود. با شروع درمان به تدریج اثرات درمانی ظاهر می‌شود. با توجه به ماهیت مزمن بیماری بزرگی خوش خیم پروستات، لازم است مصرف دارو برای مدت طولانی ادامه یابد.

ترکیبات: عصاره ریشه گزنه

هشدار مصرف: در صورت بروز واکنش‌های حساسیتی، مصرف فرآورده را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمائید. با در نظر گرفتن سایر اثرات گزنه مانند اثرات ضد درد، مدارک کافی برای مصرف فرآورده در دوران بارداری و شیردهی وجود ندارد و بهتر است مصرف نشود. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌‎باشد.

عوارض جانبی: ممکن است به‌صورت اتفاقی شکایات خفیف گوارشی رخ دهد.

تداخل دارویی: مصرف بیش از حد اورتیدین همزمان با داروهای ضد دیابت و داروهای مؤثر بر فشار خون می‌تواند ایجاد تداخل نماید. اورتیدین، اثر داروهای مضعف سیستم عصبی مرکزی را تشدید می‌کند. مصرف مکمل‌های آهن باید ۲-۱ ساعت از زمان مصرف اورتیدین فاصله داشته باشد.

عنوان مشخصه
برند باریج اسانس - Barij Essence
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده باریج اسانس
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف رفع مشکلات ادرار کردن در بزرگی خوش خیم پروستات
تداخل دارویی مصرف بیش از حد اورتیدین همزمان با داروهای ضد دیابت و داروهای مؤثر بر فشار خون می‌تواند ایجاد تداخل نماید. اورتیدین، اثر داروهای مضعف سیستم عصبی مرکزی را تشدید می‌کند. مصرف مکمل‌های آهن باید ۲-۱ ساعت از زمان مصرف اورتیدین فاصله داشته باشد.
عوارض جانبی ممکن است به‌صورت اتفاقی شکایات خفیف گوارشی رخ دهد.
ترکیبات عصاره ریشه گزنه
روش مصرف روزی ۳ بار، هر بار یک قرص بعد از غذا همراه با مقداری مایعات میل شود. با شروع درمان به تدریج اثرات درمانی ظاهر می‌شود. با توجه به ماهیت مزمن بیماری بزرگی خوش خیم پروستات، لازم است مصرف دارو برای مدت طولانی ادامه یابد.
هشدار مصرف در صورت بروز واکنش‌های حساسیتی، مصرف فرآورده را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمائید. با در نظر گرفتن سایر اثرات گزنه مانند اثرات ضد درد، مدارک کافی برای مصرف فرآورده در دوران بارداری و شیردهی وجود ندارد و بهتر است مصرف نشود. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌‎باشد.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری بلافاصله پس از مصرف فرآورده، در آن را محکم ببندید و دور از نور، در دمای ۳۰ – ۱۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید