داروتو
تصویر  قرص زینکوویت ث هلث اید ۶۰ عددی
تصویر  قرص زینکوویت ث هلث اید ۶۰ عددی

قرص زینکوویت ث هلث اید ۶۰ عددی

Health Aid Zincovit-C 60Tabs

ویژگی ها

تامین نیاز کامل بدن به ویتامین ث

پیشگیری از انواع آلرژی‌ها به ویژه در فصل بهار

ترکیبی کاملاً طبیعی و ویژه برای تقویت سیستم ایمنی

پیشگیری از بیماری‌ها مانند سرما خوردگی، آنفلوانزا و گلو درد

از بین بردن سلول‌‌های سرطانی، رادیکال‌‌های آزاد و عوامل حساسیت زا

در حال تامین

ویتامین C یا اسیدآسکوربیک ویتامینی ضروری برای بدن است و یکی از شناخته شده ترین وظایف این ویتامین تاثیر مثبت آن در تقویت سیستم ایمنی، مهار رادیکال‌های آزاد و جلوگیری از استرس اکسیداتیو سلولی است. این ویتامین خاصیت آنتی اکسیدانی ویژه‌ای دارد و با سرکوب رادیکال‌های آزاد از سلول‌ها در برابر آسیب استرس سلولی محافظت می‌کند. بدن ما قادر به تولید و ذخیره سازی ویتامین ث نیست و به همین علت تامین روزانه ویتامین C برای بدن امر مهمی است. قرص جویدنی زینکوویت ث هلث اید حاوی ویتامین C است که نیاز کامل بدن به این ویتامین را تامین می‌کند. این ویتامین در بدن نقش‌های متفاوتی دارد که یکی از مهمترین عملکردهای آن می‌توان به تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری و کاهش دوره درمان سرما خوردگی و انواع آنفولانزا اشاره کرد. تحقیقات علمی نیز نشان داده است که مصرف ویتامین C می‌تواند خطر ابتلا به انواع سرطان را به طور موثری کاهش دهد. این تاثیر احتمالا از سه طریق کاهش تولید و یا تشکیل مواد سرطان زا، تنظیم و تقویت سیستم ایمنی در مقابل عوامل سرطان زا و اثر آنتی اکسیدان در برابر رادیکال‌های آزاد که عوامل اصلی ایجاد انواع سرطان به شمار می‌آیند، است. عوارض کمبود زینک (روی) شامل کاهش قوه بینایی و چشایی، ابتلا به انواع عفونت‌ها، تاخیر در بلوغ جنسی در مردان، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو و خشکی پوست می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

-تقویت روند کلاژن سازی پوست

-حفظ سلامت پوست و مو

-متابولیسم بهتر چربی و کلسترول

-تشکیل کلاژن در بافت استخوانی و غضروف

-تاثیر در عملکرد هورمون‌ها و غدد آنتی اکسیدان بدن

-جلوگیری از بروز سرطان بویژه سرطان دستگاه گوارش

نحوه مصرف: کودکان بالای ۳ سال: روزانه ۱ عدد قرص و کودکان بالای ۹ سال: روزانه ۲ عدد قرص و بزرگسالان : روزانه ۴ عدد (برای کوتاه مدت)

ترکیبات: عصاره پروپولیس، روی، ویتامین C

هشدار مصرف: قرص زینکوویت ث باید به صورت جویدنی و یا مکیدنی مصرف شود. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود. در صورت مصرف دارو یا مکمل‌های دیگر، قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. مصرف زیاد زینک می‌تواند با جذب مس تداخل کرده و باعث کمبود مس شود. این مسئله به میزان آهن بدن اثر گذاشته و می‌تواند منجر به کم خونی شود. میزان زیاد زینک باعث کاهش ( HDL کلسترول خوب بدن) و افزایش (LDL  کلسترول بد بدن) می‌شود.

عنوان مشخصه
برند هلث اید - Health Aid
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نیک اختر آریا
تحت لیسانس انگلستان
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
موارد مصرف تقویت کننده سیستم ایمنی
ترکیبات عصاره پروپولیس، روی، ویتامین C
روش مصرف کودکان بالای ۳ سال: روزانه ۱ عدد قرص و کودکان بالای ۹ سال: روزانه ۲ عدد قرص و بزرگسالان : روزانه ۴ عدد (برای کوتاه مدت)
هشدار مصرف قرص زینکوویت ث باید به صورت جویدنی و یا مکیدنی مصرف شود. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود. در صورت مصرف دارو یا مکمل‌های دیگر، قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. مصرف زیاد زینک می‌تواند با جذب مس تداخل کرده و باعث کمبود مس شود. این مسئله به میزان آهن بدن اثر گذاشته و می‌تواند منجر به کم خونی شود. میزان زیاد زینک باعث کاهش ( HDL کلسترول خوب بدن) و افزایش (LDL  کلسترول بد بدن) می‌شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید