داروتو
تصویر  قرص لاکتول نیچرز اونلی ۳۰ عددی
تصویر  قرص لاکتول نیچرز اونلی ۳۰ عددی

قرص لاکتول نیچرز اونلی ۳۰ عددی

Natures Only lactol 30Tabs

دسته بندی : پروبیوتیک
ویژگی ها

نفخ، درد شکم و بوی بد دهان ناشی از تداخلات گوارشی

افزایش مقاومت بدن در برابر باکتری‌های عفونت زا

کاهش ریسک ابتلا به عفونت‌های مکرر

اسهال عفونی (باکتری و ویروسی)

سندرم روده تحریک پذیر (IBS)

در حال تامین

پروبیوتیک‌ها میکرو ارگانیسم‌های زنده‌ای هستند که مصرف کافی آنها سبب نمایان شدن اثرات سلامت بخش در بدن میزبان می‌شود. پروبیوتیک‌ها تاثیر مستقیم در تقویت سیستم ایمنی دارند و از ابتلا به عفونت‌های مکرر تا حد زیادی تاثیر گذارند. با برهم خوردن تعادل پروبیوتیک‌ها مشکلات گوارشی مانند نفخ، اسهال، سندرم روده تحریک پذیر، کاهش مقاومت سیستم ایمنی بدن و ضعف گوارشی بروز پیدا می‌کنند. مصرف مکمل‌های حاوی پروبیوتیک نقش بسزایی در تعادل باکتری‌های فلور روده و بهبود بیماری‌های گوارشی دارد. این بدین معناست که مصرف قرص لاکتول نیچرز اونلی در کاهش ابتلا به عفونت‌های مکرر تاثیر مستقیم دارد. بیشترین میزان پروبیوتیک‌ها در روده قرار دارد. قرص لاکتول نیچرز اونلی از پروبیوتیک‌ها را در برابر حرارت و اسید حفاظت کرده و در رساندن سالم پروبیوتیک‌ها به روده به شدت موثر است.

ویژگی‌های خاص:

-اسهال عفونی (باکتری و ویروسی)

-سندرم روده تحریک پذیر (IBS)

-کاهش نفخ، درد شکم و بوی بد دهان ناشی از تداخلات گوارشی

-کاهش ریسک ابتلا به عفونت های مکرر

-افزایش مقاومت بدن در برابر باکتری‌های عفونت زا

نحوه مصرف: روزی ۱ یا ۲ قرص لاکتول نیچر اونلی بعد از غذا مصرف شود. میزان دوره مصرف می‌تواند مادام العمر باشد و برای افزایش ایمنی بدن موثر است. اما اگر فقط برای دوره درمان اسهال آن را در نظر بگیریم یک تا دو هفته روزی یک قرص کفایت می‌کند.

ترکیبات: باسیلوس گواکولانس، فروکتو- الیگوساکارید 

هشدار مصرف: پروبیوتیک‌ها در بیمارانی که گلبول‌های سفید پایینی دارند، مانند بیماری ایدز، و یا تحت شیمی درمانی و یا پیوند عضو هستند، منع مصرف دارد.

عوارض جانبی: عوارضی به همراه ندارد.

تداخل دارویی: قرص لاکتول نیچرزاونلی را نباید همزمان با آنتی بیوتیک مصرف کرد، چون آنتی بیوتیک‌ها همان طور که باکتری‌های مضر را می‌کشند، باکتری‌های مفید را هم از بین می‌برند. پس حداقل باید دو ساعت فاصله بین استفاده از آنتی بیوتیک و لاکتول باشد.

عنوان مشخصه
برند نیچرز اونلی - Natures Only
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیش مدیفارم
تحت لیسانس آمریکا
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف کمک به هضم غذا
تداخل دارویی قرص لاکتول نیچرزاونلی را نباید همزمان با آنتی بیوتیک مصرف کرد، چون آنتی بیوتیک‌ها همان طور که باکتری‌های مضر را می‌کشند، باکتری‌های مفید را هم از بین می‌برند. پس حداقل باید دو ساعت فاصله بین استفاده از آنتی بیوتیک و لاکتول باشد.
عوارض جانبی عوارضی به همراه ندارد.
ترکیبات باسیلوس گواکولانس، فروکتو- الیگوساکارید
روش مصرف روزی ۱ یا ۲ قرص لاکتول نیچر اونلی بعد از غذا مصرف شود. میزان دوره مصرف می‌تواند مادام العمر باشد و برای افزایش ایمنی بدن موثر است. اما اگر فقط برای دوره درمان اسهال آن را در نظر بگیریم یک تا دو هفته روزی یک قرص کفایت می‌کند.
هشدار مصرف پروبیوتیک‌ها در بیمارانی که گلبول‌های سفید پایینی دارند، مانند بیماری ایدز، و یا تحت شیمی درمانی و یا پیوند عضو هستند، منع مصرف دارد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید