داروتو
تصویر  قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو ۳۰ عددی
تصویر  قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو ۳۰ عددی

قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو ۳۰ عددی

Goldaru Licophar Herbal Lozenges 30Tabs

ویژگی ها

برطرف کننده التهاب مخاط دهان و گلو

پیشگیری از عوامل التهاب زا

تسکین علایم سرماخوردگی

دارای اثرات ضد باکتری

ضد سرفه و خلط آور

55,500 تومان

التهاب و گرفتگی گلو، مهم ترین علامت سرماخوردگی است که اگر زود برطرف نشود، دوره نقاهت بیماری را طولانی تر خواهد کرد. زیرا گلو اولین مکان فعالیت باکتری‌های مضر در بدن است و باکتری‌ها از این محل به قسمت‌های دیگر بدن نیز حمله می‌کنند. قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو حاوی عصاره شیرین بیان و اسانس اوکالیپتوس و میوه فلفل قرمز می‎باشد. این دارو جهت برطرف کردن التهاب مخاط دهان و گلو و همچنین در برطرف نمودن خشونت و گرفتگی صدا مورد استفاده قرار می‎گیرد.

‌ویژگی‌های خاص: 

-کمک به درمان سرماخوردگی

-ضد سرفه و رفع سرفه خشک

-رفع گلودرد

-آنتی باکتری و ضد ویروس

-ضد آلرژی

-بهبود تنگی نفس

نحوه مصرف: هر ۶ ساعت یک قرص حداقل به مدت سه روز مکیده شود.

ترکیبات: عصاره خشک ریشه شیرین بیان, اسانس اکالیپتوس, تنتور کاپسیکوم (میوه فلفل قرمز)

هشدار مصرف: مصرف در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. در بیماری‌های هپاتیت مزمن، انسداد مجاری صفراوری، بیماری‎های کبدی، سیروز کبدی، نارسایی کلیوی به دیابت ملیتوس، آرتیمی‌ها فشار خون بالا به هایپرتونی و هیپوکالمی منع مصرف دارد. کنترل قند خون در بیماران دیابتیک مشکل می‌شود زیرا هیپوکالمی ناشی از هیپرالدوسترنیسم موجب تشدید عدم تحمل به گلوکز می‌شود. مصرف بیش از حد شیرین بیان موجب ظهور علائم هیبرآلدوسترونیسم، یعنی احتباس سدیم و آب شده، فشار خون را افزایش می‌دهد. افراد مبتلا به زخم یا التهاب معده و سندرم روده تحریک‎ پذیر در مصرف فرآورده‌های فلفل احتیاط کنند. در بیماران مبتلا به فشار خون بالا این فرآورده توصیه نمی‌شود. از مصرف آن برای نوزادان و کودکان بایستی خودداری شود. در مورد حساسیت به فلفل قرمز منع مصرف دارد.

عنوان مشخصه
برند گل دارو - Goldaru
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل دارو
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف ضد سرفه
ترکیبات عصاره خشک ریشه شیرین بیان, اسانس اکالیپتوس, تنتور کاپسیکوم (میوه فلفل قرمز)
روش مصرف هر ۶ ساعت یک قرص حداقل به مدت سه روز مکیده شود.
هشدار مصرف مصرف در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. در بیماری‌های هپاتیت مزمن، انسداد مجاری صفراوری، بیماری‎های کبدی، سیروز کبدی، نارسایی کلیوی به دیابت ملیتوس، آرتیمی‌ها فشار خون بالا به هایپرتونی و هیپوکالمی منع مصرف دارد. کنترل قند خون در بیماران دیابتیک مشکل می‌شود زیرا هیپوکالمی ناشی از هیپرالدوسترنیسم موجب تشدید عدم تحمل به گلوکز می‌شود. مصرف بیش از حد شیرین بیان موجب ظهور علائم هیبرآلدوسترونیسم، یعنی احتباس سدیم و آب شده، فشار خون را افزایش می‌دهد. افراد مبتلا به زخم یا التهاب معده و سندرم روده تحریک‎ پذیر در مصرف فرآورده‌های فلفل احتیاط کنند. در بیماران مبتلا به فشار خون بالا این فرآورده توصیه نمی‌شود. از مصرف آن برای نوزادان و کودکان بایستی خودداری شود. در مورد حساسیت به فلفل قرمز منع مصرف دارد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید