داروتو
تصویر  قرص کافئین کارن ۶۰ عددی
تصویر  قرص کافئین کارن ۶۰ عددی
تصویر  قرص کافئین کارن ۶۰ عددی
تصویر  قرص کافئین کارن ۶۰ عددی

قرص کافئین کارن ۶۰ عددی

Karen Caffeine 60Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کمک به افزایش هوشیاری

کمک به تاخیر در خستگی

کاهش درد عضلانی در تمرينات سخت

کاهش خستگی بعد از ورزش

افزایش قدرت انقباضی عضله

در حال تامین

كافئین یك ماده محرك است كه سیستم عصبی مركزی شما را تحریك می‌كند. كافئین پرطرفدار ترین داروی محرك در سراسر دنیا است. كافئین به طور طبیعی در فرآورده‌هایی چون قهوه، چای، شكلات و نوشابه‌های غیرالكلی كولادار یافت می‌شود. انواع گوناگونی از داروهایی كه با نسخه و یا بدون نسخه پزشك به فروش می‌رسند، مانند داروهای سرفه، سرماخوردگی و درد حاوی كافئین هستند. كافئین مغز را تحریك كرده، خلق را بالابرده و خستگی را برطرف می‌كند. همچنین عملكرد را در سطح كارهای ساده فكری و كارهای فیزیكی كه نیاز به بردباری و تحمل دارد، بهبود می‌بخشد اما در مورد حركات ظریف چنین نیست. قرص کافئین کارن در بدن تاثیرات مختلفی می‌گذارد و معروف ترین آن‌ها کاهش خستگی و خواب آلودگی و درد می‌باشد که قطعا در رشته‌های ورزشی مختلف و بخصوص بدنسازی می‌تواند از گزینه‌های مناسب جهت افزایش کارایی باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-چربی سوزی (تحریک لیپولیز)

-کاهش درد عضلانی

-کاهش خستگی و خواب

-افزایش قدرت انقباضی عضله

-حداکثر ظرفیت هوازی فرد (VO2max)

-افزایش قدرت انقباضی عضلات

نحوه مصرف: می‌توان یک عدد قرص کافئین کارن نیم ساعت قبل از تمرین ورزشی و با رعایت فاصله زمانی گفته شده، مصرف کرد. با توجه به میزان تحمل کافئین، روزانه ۱ تا ۳ عدد قرص با فاصله زمانی ۳ تا ۴ ساعت مصرف شود.

ترکیبات: کافئین، نشاسته، ذرت، استئارات منیزیم، آیروزیل

هشدار مصرف: بیماران مبتلا به فشار خون بالا و بیمار‌های قلبی، دیابت و پوکی استخوان قبل از مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت نمایند. مصرف مقادیر بالای کافئین خارجی و ایرانی مسمومیت‌زا است از مصرف هم زمان دو قرص خودداری کرده و در مصرف همزمان قرص و خوراکی‌های حاوی کافئین احتیاط نمایید. بیش از حد توصیه شده، مصرف نشود. زنان باردار و شیرده قبل از مصرف قرص با پزشک خود مشورت نمایند.

عوارض جانبی: کافئین برای تمامی افراد قابل تحمل نیست و عوارض جانبی احتمالی آن عبارت است از؛ بی خوابی، بی قراری، تغییرات رفتاری، تحریک پذیری و افزایش ضربان قلب

عنوان مشخصه
برند کارن - Karen
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی و مکمل‌های غذایی-حیاتی کارن
تحت لیسانس کانادا
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی کافئین
موارد مصرف تامین کننده انرژی، تسکین دردهای عضلانی
عوارض جانبی کافئین برای تمامی افراد قابل تحمل نیست و عوارض جانبی احتمالی آن عبارت است از؛ بی خوابی، بی قراری، تغییرات رفتاری، تحریک پذیری و افزایش ضربان قلب
ترکیبات کافئین، نشاسته، ذرت، استئارات منیزیم، آیروزیل
روش مصرف می‌توان یک عدد قرص کافئین کارن نیم ساعت قبل از تمرین ورزشی و با رعایت فاصله زمانی گفته شده، مصرف کرد. با توجه به میزان تحمل کافئین، روزانه ۱ تا ۳ عدد قرص با فاصله زمانی ۳ تا ۴ ساعت مصرف شود.
هشدار مصرف بیماران مبتلا به فشار خون بالا و بیمار‌های قلبی، دیابت و پوکی استخوان قبل از مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت نمایند. مصرف مقادیر بالای کافئین خارجی و ایرانی مسمومیت‌زا است از مصرف هم زمان دو قرص خودداری کرده و در مصرف همزمان قرص و خوراکی‌های حاوی کافئین احتیاط نمایید. بیش از حد توصیه شده، مصرف نشود. زنان باردار و شیرده قبل از مصرف قرص با پزشک خود مشورت نمایند.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید