داروتو
تصویر  قرص گارلت سیر امی ویتال ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص گارلت سیر امی ویتال ۱۰۰ عددی

قرص گارلت سیر امی ویتال ۱۰۰ عددی

AmiVital Garlet Garlic 100Tabs

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

ضد فشارخون

پایین آورنده چربی خون

کمک به کاهش قند خون

تقویت سیستم ایمنی بدن

در حال تامین

سیر دارای خواص فراوانی است و از گذشته استفاده‌های فراوانی از آن در حوزه پزشکی شده است. این گیاه می‌تواند موجب کاهش فشار خون و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید و بهبود سلامتی قلب شود، سیر باعث تنظیم فسفولیپیدهای پلاسما و دیواره سلولی شده و موجب کاهش میزان LDL و VLDL و افزایش میزان HDL می‌شود. سیر با افزایش فعالیت فیبرینولیتیکی، افزایش زمان انعقاد و وقفه تجمع پلاکتی از ایجاد لخته جلوگیری می‌نماید. قرص گارلت سیر امی ویتال پائین آورنده چربی خون، ضدفشار خون، ضد تجمع پلاکت‌ها و فیبرینولیتیک، همچنین در تصلب شرائین، سرماخوردگی، سرفه، برونشیت و احتمال ابتلا به عفونت کاربرد دارد.

ویژگی‌های خاص:

-پایین آورنده چربی خون

-ضد فشار خون

-رفع تصلب شرائین

-رفع سرفه و برونشیت

-کمک به کاهش قند خون

-کاهش کلسترول و تری گلیسیرید

-ضد تجمع پلاکت‌ها و فیبرینولیتیک

نحوه مصرف: روزی سه بار، هر بار ۲ الی ۱ قرص گارلت سیر مصرف شود.

ترکیبات:  قرص گارلت سیر امی ویتال حاوی ۴۰۰ میلی گرم پودر سیر خشک شده و محتوی ۱۲۰۰ میکرو گرم  آلیسین، معادل تقریبا دو گرم سیر تازه است.

هشدار مصرف: سیر ممکن است موجب انقباضات رحمی شود، این موضوع در صورت مصرف سیر در زنان باردار باید مورد توجه قرار گیرد. در بیمارانی که تحت درمان با سالیسیلیک اسید و یا سایر داروهای ضد انعقاد، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی و داروهای پایین آوردنده قند خون هستند، باید با احتیاط مصرف شود. مصرف زیاد سیر ممکن است باعث خونریزی پس از جراحی شود.

عوارض جانبی: مصرف این فرآورده ممکن است اختلال گوارشی نظیر سوزش معده تهوع و استفراغ، اسهال و احساس سیری و دردهای شکمی، سردرد، خستگی، سرگیجه و دردهای عضلانی ایجاد نماید. در افراد حساس واکنش‌های آلرژیک مانند درماتیت تماسی و حملات آسم نیز گزارش شده است.

تداخل دارویی: برای جلوگیری از تداخل دارویی، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

عنوان مشخصه
برند امی ویتال - AmiVital
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده امین دارو
نوع محصول قرص
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف کاهش چربی خون
تداخل دارویی برای جلوگیری از تداخل دارویی، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.
عوارض جانبی مصرف این فرآورده ممکن است اختلال گوارشی نظیر سوزش معده تهوع و استفراغ، اسهال و احساس سیری و دردهای شکمی، سردرد، خستگی، سرگیجه و دردهای عضلانی ایجاد نماید. در افراد حساس واکنش‌های آلرژیک مانند درماتیت تماسی و حملات آسم نیز گزارش شده است.
ترکیبات  قرص گارلت سیر امی ویتال حاوی ۴۰۰ میلی گرم پودر سیر خشک شده و محتوی ۱۲۰۰ میکرو گرم  آلیسین، معادل تقریبا دو گرم سیر تازه است.
روش مصرف روزی سه بار، هر بار ۲ الی ۱ قرص گارلت سیر مصرف شود.
هشدار مصرف سیر ممکن است موجب انقباضات رحمی شود، این موضوع در صورت مصرف سیر در زنان باردار باید مورد توجه قرار گیرد. در بیمارانی که تحت درمان با سالیسیلیک اسید و یا سایر داروهای ضد انعقاد، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی و داروهای پایین آوردنده قند خون هستند، باید با احتیاط مصرف شود. مصرف زیاد سیر ممکن است باعث خونریزی پس از جراحی شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از نور نگهداری واز یخ زدگی محافظت شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید