داروتو
تصویر  قرص گرین تیدین دینه ۵۰ عددی
تصویر  قرص گرین تیدین دینه ۵۰ عددی

قرص گرین تیدین دینه ۵۰ عددی

Dineh Green Teadin 50Tabs

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

آنتی اکسیدان

کاهش دهنده وزن (کمک درمان چاقی)

کاهش دهنده کلسترول و تری گلیسیرید

پیشگیری از تصلب شرائین و بیماری‌های قلبی

در حال تامین

قرص گرین تیدین دینه، با داشتن خواص ترموژنیک (افزایش سـوخت و ساز سلولی) موجب کاهش و کنترل وزن می‌گردد. در یک آزمایـش کلینیکی معلوم گردید که با مصرف روزانه ۴ نوبت ۵۰۰ میلی گرمی چای سبز بعد از یک ماه ۲.۹ کیلوگرم کاهش وزن ایجاد می‌شود .در کارآزمایی بالینی بر روی قرص گیاهی گرین تیدین این شرکت نشان داده شد مصرف روزانه سه قرص به مدت ۸ هفته به همراه تمرین مقاومتی موجب کاهش تری گلیسیریـد خون ، انسولین و مقاومت انسولین در مردان چاق و دارای اضافه وزن می شود.

ویژگی‌های خاص:

-آنتی اکسیدان

-کاهش دهنده وزن

-کاهش ریسک ابتلا به سرطان (به ویژه سرطان های دستگاه گوارش و پستان)

-کاهش دهنده وزن (کمک درمان چاقی)

-پیشگیری از تصلب شرائین و بیماری‌های قلبی

-کاهش دهنده کلسترول و تری گلیسیرید

نحوه مصرف: روزی سه بار، هر بار ۱ تا ۲ قرص همراه با غذا مصرف شود. (ابتدا با دوز کمتر شروع کرده و در صورت نیاز به حداکثر مجاز افزایش دهید.)

ترکیبات: پودر چای سبز غنی شده با عصاره، زیره سبز، شوید

هشدار مصرف: در بیماران قلبی، کلیوی، ناراحتی‌های روانی مانند اضطراب، پرکاری تیروئید و در کسانی که معده حساس دارند با احتیاط مصرف شود. در افراد حساس به کافئین منع مصرف دارد. در دوران بارداری و شیردهی مصرف نگردد. چای سبز ممکن است باعث کاهش هورمون‌هایی مانند تستوسترون، استادیول و انسولین در خون گردد. در صورت حساسیت به مصرف چای هنگام خواب، از مصرف آن به هنگام شب خودداری گردد.

عوارض جانبی: در دوز معمولی عارضه جانبی خاصی مشاهده نمی‌گردد اما مصرف بیشتر از حد مجاز، ممکن است باعث بی قراری، تحریک پذیری، بی خوابی، سردرد، سرگیجه و تپش قلب گردد.

تداخل دارویی: چای سبز ممکن است اثر ضد انعقادی وارفارین را کاهش دهد، بنابراین افراد تحت درمان با وارفارین، در مصرف چای سبز احتیاط کنند. به دلیل وجود تانن در چای، این قرص با دو ساعت فاصله از ترکیبات آهن دار مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند دینه - Dineh
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دینه
نوع محصول قرص
تعداد 50
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف چربی سوز، کاهش کلسترول
تداخل دارویی چای سبز ممکن است اثر ضد انعقادی وارفارین را کاهش دهد، بنابراین افراد تحت درمان با وارفارین، در مصرف چای سبز احتیاط کنند. به دلیل وجود تانن در چای، این قرص با دو ساعت فاصله از ترکیبات آهن دار مصرف شود.
عوارض جانبی در دوز معمولی عارضه جانبی خاصی مشاهده نمی‌گردد اما مصرف بیشتر از حد مجاز، ممکن است باعث بی قراری، تحریک پذیری، بی خوابی، سردرد، سرگیجه و تپش قلب گردد.
ترکیبات پودر چای سبز غنی شده با عصاره، زیره سبز، شوید
روش مصرف روزی سه بار، هر بار ۱ تا ۲ قرص همراه با غذا مصرف شود. (ابتدا با دوز کمتر شروع کرده و در صورت نیاز به حداکثر مجاز افزایش دهید.)
هشدار مصرف در بیماران قلبی، کلیوی، ناراحتی‌های روانی مانند اضطراب، پرکاری تیروئید و در کسانی که معده حساس دارند با احتیاط مصرف شود. در افراد حساس به کافئین منع مصرف دارد. در دوران بارداری و شیردهی مصرف نگردد. چای سبز ممکن است باعث کاهش هورمون‌هایی مانند تستوسترون، استادیول و انسولین در خون گردد. در صورت حساسیت به مصرف چای هنگام خواب، از مصرف آن به هنگام شب خودداری گردد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک، دور از دسترس اطفال، دور از نور، رطوبت و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید