داروتو
تصویر  قرص گلوتاتیون ان استیل سیستئین و ویتامین ث 30عددی
تصویر  قرص گلوتاتیون ان استیل سیستئین و ویتامین ث 30عددی
تصویر  قرص گلوتاتیون ان استیل سیستئین و ویتامین ث 30عددی

قرص گلوتاتیون ان استیل سیستئین و ویتامین ث 30عددی

Glutathione Nac & Vitamin C 30Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

آنتی اکسیدان

ضد پیری

کاهش چین و چروک

کمک به حفظ سلامت پوست

در حال تامین

قرص گلوتاتیون بیوتی بوستر، ترکیبی منحصر به فرد از مواد کارآمد و شناخته شده با اثرات آنتی اکسیدانی قوی و موثر در جلوگیری از پیری پوست، حذف لکه ها و رنگدانه های پوستی و نیز درخشندگی و سفیدی آن می باشد. مواد موجود در این فرآورده شامل گلوتاتیون ( فرم کوتاه شده ) ، استیل سیتئین و ویتامین های C می باشد. 

مطالعات نشان داده است که مصرف ال-گلوتاتیون (250-50 میلی گرم در روز) در بهبود تبدیل لک های تیره پوست به نقاط روشن تر نقش دارد. به عبارت دیگر باعث کاهش تولید رنگدانه ملانین می شود و این اثر باعث سفیدی و درخشندگی پوست می شود. ترکیب گلوتاتیون، ان-استیل سیتئین، از ایجاد چین و چروک و لک در پوست جلوگیری می کند. قرص پیشنهادی ما دارای ترکیبات شیمیایی با خلوص بالا و کنترل های کیفی دقیق می باشد. 

رادیکال های آزاد به عنوان ترکیبات زائد در بدن شناخته می گردند که با واکنش های مختلف شیمیایی سبب آسیب به سلول و بافت های بدن می شوند. این رادیکال های آزاد سبب از هم پاشیدگی ساختمان کلاژن و فیبرهای الاستین (به عنوان ترکیبات اصلی در حفظ ساختار پوست) می گردد که نتیجه این از هم پاشیدگی مشکلاتی چون پیری و ایجاد چروک در پوست می باشد. آنتی اکسیدان هایی چون گلوتاتیون و ان-استیل سیتئین (آنتی اکسیدان های طبیعی ساخته شده در بدن)، ویتامین C  با حذف رادیکالهای آزاد، ضمن کمک به محافظت از سلول و بافت های بدن در برابر عوامل مخرب و از بین برنده، از پیری و چروکیدگی ساختار پوست جلوگیری می کند. 

ویتامین C (Vitamin C) یک آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده که در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد (عوامل مخرب DNA سلولی) مقابله نموده و سبب غیر فعال سازی آن ها گردیده و از تاثیر مخرب آن ها بر روی سلول های پوستی جلوگیری به عمل می آورد. ویتامین C با فعال سازی سنتز رشته های کلاژن سبب افزایش استحکام ساختار پوست گردیده و خاصیت انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد و علاوه بر کاهش چین و چروک های سطحی، افزایش الاستیسیته، قوام، مقاومت و انعطاف پذیری پوست و جلوگیری از افتادگی و شل شدن آن، با افزایش تجدید ساختار سلولی های پوست (Skin Cell Regeneration) سبب محافظت در برابر آسیب های ناشی از آلودگی هوا و پرتوهای مضر نور خورشید (UVA, UVB, IR) گردیده و با کاهش تولید رنگدانه های پوستی (Melanin) در کاهش لک های تیره و کمک به روشن نمودن پوست تاثیر بسزایی دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

- آنتی اکسیدان

کمک به حفظ سلامت پوست -

کاهش چین و چروک-  

کمک به رفع لک های تیره و جای جوش -

- کمک به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از اکسیداسیون سلولی

نحوه مصرف: روزانه یک عدد قرص همراه با آب استفاده نمایید یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

ترکیبات: ویتامین C، گلوتاتیون، ان استیل سیستئین

هشدار مصرف: در صورت بارداری و شیردهی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایند. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.

عنوان مشخصه
برند نوتری بست - Nutri Best
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریا فارمد پیشگامان سلامت
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۱۲ سال
موارد مصرف آنتی اکسیدان، تقویت کننده پوست
ترکیبات ویتامین C، گلوتاتیون، ان استیل سیستئین
روش مصرف افراد بالای ۱۲ سال روزانه یک عدد قرص استفاده نمایند یا طبق دستور پزشک مصرف شود.
هشدار مصرف در صورت بارداری و شیردهی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایند. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک، در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از نور و رطوبت و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید