داروتو
تصویر  قرص گیاهی سی لاکس دینه ۲۵ عددی

قرص گیاهی سی لاکس دینه ۲۵ عددی

Dineh C-Lax 25Tabs

دسته بندی : مکمل‌های دارویی
ویژگی ها

ملین و مسهل

جلوگیری از تنبلی روده

کمک به تخلیه روده‌ها

در حال تامین

قرص گیاهی سی لاکس دینه با دارا بودن مواد موثره گیاهی برای رفع یبوست و تخلیه روده مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه گوارش وظیفه دریافت، هضم غذا و جذب قسمت‌های مفید آن را بر عهده دارد. باقی مانده غذاهایی که جذب شده‌اند، در روده بزرگ جمع می‌شوند. و پس از رسیدن به حجم معین، توسط روده بزرگ دفع می‌شوند. اما گاهی عواملی باعث انسداد این مواد درون روده بزرگ می‌شوند. با استفاده از قرص‌های سی لاکس می‌توان به رفع یبوست و تخلیه به موقع و آسان روده کمک شایانی کرد.

ویژگی‌های خاص:

-کاملا گیاهی

-ملین و مسهل

-جلوگیری از تنبلی روده

-کمک به تخلیه روده‌ها

-رفع یبوست‌های ناشی از ضعف اعمال روده بزرگ

نحوه مصرف: به عنوان ملین: بزرگسالان و کودکان ۱۲ سال به بالا : روزانه ۱ تا ۲ قرص، کودکان ۱۰ تا ۱۲ ساله : نصف دوز بزرگسالان، جهت سنین پایین تر، مصرف شربت سی-لاکس دینه توصیه می‌شود. سالمندان ابتدا با نصف دوز معمول درمان را آغاز نمایند. به عنوان مسهل: ۲ تا ۳ قرص با هم، قبل از خواب به همراه یک لیوان آب

ترکیبات: برگ سنا، رازیانه

هشدار مصرف: دارو ترجیحا قبل از خواب و با ۱ الی ۲ لیوان آب مصرف شود. در کودکان کمتر از ۲ سال مصرف نشود. مانند سایر ملین‌ها در مورد دردهای شکمی با منشا ناشناخته، انسداد روده، بیماری‌های التهاب حاد روده و آپاندیسیت منع مصرف دارد. مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.

عوارض جانبی: در افراد حساس ممکن است باعث بروز درد و اسپاسم در ناحیه شکم شود. ممکن است باعث تغییر رنگ ادرار به قهوه ای قرمز یا زرد گردد که از لحاظ کلینیکی مهم نیست. در صورت نیاز روزمره به ملین‌ها باید علت یبوست بررسی گردد زیرا مصرف طولانی مدت ملین‌ها عموما منجر به کمبود الکترولیت‌ها (بخصوص پتاسیم) و عوارض مربوطه می‌شود. مصرف بیش از ۲ هفته به طور مداوم از فرآورده‌های حاوی برگ سنا توصیه نمی‌شود زیرا مصرف طولانی مدت، پاسخ روده بزرگ را به سنوزیدها کاهش داده و باعث تضعیف عضلات کولون و افزایش دوز اثر بخشی دارو و عوارض مربوط به آن می‌شود.

تداخل دارویی: مصرف فرآورده‌های حاوی برگ سنا با گلیکوزیدهای قلبی دیژیتال، ضد آریتمی‌ها، استروژن، ایندومتاسین و نیفدیپین تداخل اثر دارد.

عنوان مشخصه
برند دینه - Dineh
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دینه
نوع محصول قرص
تعداد 25
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
موارد مصرف ملین و مسهل، رفع یبوست‌های ناشی از ضعف اعمال روده بزرگ
تداخل دارویی مصرف فرآورده‌های حاوی برگ سنا با گلیکوزیدهای قلبی دیژیتال، ضد آریتمی‌ها، استروژن، ایندومتاسین و نیفدیپین تداخل اثر دارد.
عوارض جانبی در افراد حساس ممکن است باعث بروز درد و اسپاسم در ناحیه شکم شود. ممکن است باعث تغییر رنگ ادرار به قهوه ای قرمز یا زرد گردد که از لحاظ کلینیکی مهم نیست. در صورت نیاز روزمره به ملین‌ها باید علت یبوست بررسی گردد زیرا مصرف طولانی مدت ملین‌ها عموما منجر به کمبود الکترولیت‌ها (بخصوص پتاسیم) و عوارض مربوطه می‌شود. مصرف بیش از ۲ هفته به طور مداوم از فرآورده‌های حاوی برگ سنا توصیه نمی‌شود زیرا مصرف طولانی مدت، پاسخ روده بزرگ را به سنوزیدها کاهش داده و باعث تضعیف عضلات کولون و افزایش دوز اثر بخشی دارو و عوارض مربوط به آن می‌شود.
ترکیبات برگ سنا، رازیانه
روش مصرف به عنوان ملین: بزرگسالان و کودکان ۱۲ سال به بالا : روزانه ۱ تا ۲ قرص، کودکان ۱۰ تا ۱۲ ساله : نصف دوز بزرگسالان، جهت سنین پایین تر، مصرف شربت سی-لاکس دینه توصیه می‌شود. سالمندان ابتدا با نصف دوز معمول درمان را آغاز نمایند. به عنوان مسهل: ۲ تا ۳ قرص با هم، قبل از خواب به همراه یک لیوان آب
هشدار مصرف مصرف مقادیر زیاد این فرآورده به علت ساکارز موجود در آن در بیماران دیابتی ممنوع می‌باشد. مصرف در بارداری و شیردهی منعی ندارد. در التهاب‌های ناشی از عفونت مخاط گلو توصیه می‌شود آلتادین طبق نظر پزشک همراه با آنتی بیوتیک مصرف شود.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک، دور از دسترس اطفال، دور از نور، رطوبت و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید