داروتو
تصویر  قرص گیاهی کارویل حکیم ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص گیاهی کارویل حکیم ۱۰۰ عددی

قرص گیاهی کارویل حکیم ۱۰۰ عددی

Hakim Carvil Herbal 100Tabs

ویژگی ها

کاهش دهنده وزن و اشتها (لاغر کننده)

چربی سوز

افزایش متابولیسم

در حال تامین

تا قبل از تغییر سبک زندگی، فراگیر شدن زندگی ماشینی و کم تحرکی و بیشتر شدن مصرف غذاهای فست فودی، اضافه وزن و چاقی به اندازه امروز متداول نبود، اما امروزه می‌بینیم که اکثر افراد در جوامع مختلف دچار اضافه وزن هستند. قرص لاغری کارویل یکی از محصولات شرکت داروسازی حکیم مؤمن است که از گیاهان کرفس، زیره سبز و چای سبز تهیه شده است. این قرص لاغری گیاهی از طریق دو مکانیسم چربی سوزی و کاهش اشتها به لاغری و تناسب اندام کمک می‌کند. بنابراین، عوارض داروهای شیمیایی را نخواهد داشت. 

ویژگی‌های خاص:

-کاهش وزن

-کاهش اشتها

-چربی سوز

-کاملاً گیاهی و طبیعی

نحوه مصرف: بزرگسالان با اضافه وزن بیش از ۱۰ کیلو گرم: با روزی سه مرتبه و مصرف سه قرص لاغری قبل از غذا طی یک دوره ۱۵-۲۰ روزه، ۲-۴ کیلو گرم از وزن خود را از دست می‌دهند.

ترکیبات: کرفس، انیسون، زیره سبز، ترشک

هشدار مصرف: در حین استفاده از این دارو باید رژیم کم کالری خود را رعایت کرده و مقادیر کافی آب و مایعات استفاده نمایید. افرادی که به رازیانه، هویج، جعفری و قاصدک حساسیت دارند، ممکن است به صورت متقاطع به کرفس و زیره موجود در این محصول هم حساسیت داشته باشند. مصرف قرص گیاهی کارویل برای افرادی که ناراحتی کلیوی دارند ممنوع است.

عوارض جانبی: عوارض جانبی خاصی در اثر مصرف کپسول carvil گزارش نشده است. اما مصرف طولانی مدت و زیاد این فراورده موجب ایجاد اختلال در آب و الکترولیت‌های موجود در بدن خواهد شد. در نتیجه نیاز است که طول دوره مصرف توسط یک کارشناس تغذیه یا پزشک متخصص شخصی به صورت جداگانه مشخص شود.

عنوان مشخصه
برند حکیم - Hakim
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی حکیم
نوع محصول قرص
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف کاهش دهنده وزن و اشتها (لاغر کننده)، چربی سوز، افزایش متابولیسم
عوارض جانبی عوارض جانبی خاصی در اثر مصرف کپسول carvil گزارش نشده است. اما مصرف طولانی مدت و زیاد این فراورده موجب ایجاد اختلال در آب و الکترولیت‌های موجود در بدن خواهد شد. در نتیجه نیاز است که طول دوره مصرف توسط یک کارشناس تغذیه یا پزشک متخصص شخصی به صورت جداگانه مشخص شود.
ترکیبات کرفس، انیسون، زیره سبز، ترشک
روش مصرف بزرگسالان با اضافه وزن بیش از ۱۰ کیلو گرم: با روزی سه مرتبه و مصرف سه قرص لاغری قبل از غذا طی یک دوره ۱۵-۲۰ روزه، ۲-۴ کیلو گرم از وزن خود را از دست می‌دهند.
هشدار مصرف در حین استفاده از این دارو باید رژیم کم کالری خود را رعایت کرده و مقادیر کافی آب و مایعات استفاده نمایید. افرادی که به رازیانه، هویج، جعفری و قاصدک حساسیت دارند، ممکن است به صورت متقاطع به کرفس و زیره موجود در این محصول هم حساسیت داشته باشند. مصرف قرص گیاهی کارویل برای افرادی که ناراحتی کلیوی دارند ممنوع است.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور، در دمای ۳۰ – ۱۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید