داروتو
تصویر  قرص یونی بن بلند لیبرتی ۶۰ عددی
تصویر  قرص یونی بن بلند لیبرتی ۶۰ عددی

قرص یونی بن بلند لیبرتی ۶۰ عددی

Liberty Unibone Blend 60Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

افزایش استحکام و تراکم استخوانی

کاهش گرفتگی عضلانی

پیشگیری از پوکی استخوان

کمک به رفع مشکلات ناشی از استئوپروزیس یا پوکی استخوان

جذب بهتر کلسیم از رژیم غذایی و آهسته رهش (بدون رسوب و ایجاد مشکلات گوارشی)

در حال تامین

فرمولاسیون منحصر بفرد قرص یونی بن بلند لیبرتی شامل ترکیبی از بهترین املاح کلسیم به همراه ویتامین D3، منیزیم، روی و ویتامین K1 است. حضور دو ملح کربنات و سیترات کلسیم در کنار هم موجب افزایش جذب کلسیم و کمک به رفع مشکل استئوپروز و پوکی استخوان می شود. قرص یونی بن بلند لیبرتی به صورت آهسته رهش است. این خاصیت موجب جذب آهسته تر کلسیم و بروز عوارض گوارشی کمتر برای افراد مبتلا به مشکلات گوارشی می‌شود. ویتامین D موجود در این مکمل موجب جذب بیشتر کلسیم، فسفر و حفظ سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها می‌شود. این ویتامین در حفظ سطح کلسیم طبیعی خون کمک می‌کند و عملکرد سیستم ایمنی را افزایش می‌دهد، همچنین کلسیم در عملکرد عضلانی، انتقال عصبی، متابولیسم تولید انرژی و آنزیم‌های گوارشی کمک می‌کند. این عنصر نقش مهمی در تنظیم سلولی، تمایز و نگهداری استخوان‌ها و دندان‌ها دارد. ترکیب دو عنصر کلسیم و ویتامین D برای رشد طبیعی استخوان در کودکان مورد نیاز است.

‌ویژگی‌های خاص:

-کمک به رفع مشکلات ناشی از استئوپروز در خانم های یائسه و پیشگیری از آن

-مناسب دوران بارداری و شیردهی به عنوان مکمل کلسیم

-مناسب سنین رشد و نمو

-استحکام بیشتر استخوان‌ها و دندان‌ها

-پیشگیری از پوکی استخوان

-کمک به حفظ سلامت مفاصل

نحوه مصرف: روزانه ۲ عدد قرص یونی بن بلند همراه با وعده‌های غذایی میل شود.

ترکیبات: منیزیم، ویتامین D، ویتامین K1، کلسیم بلند (کربنات کلسیم)، روی

هشدار مصرف: این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد. مقدار توصیه ‌شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. خانم‌ها در دوران بارداری و شیردهی، قبل از مصرف این مکمل با پزشک معالج مشورت نمایند.

تداخل دارویی: مصرف برخی داروها باعث کمبود کلسیم در بدن می‌شوند. لذا باید هنگام مصرف این داروها، از کلسیم بیشتری (به‌صورت مکمل و یا از طریق غذاهای غنی با کلسیم) استفاده کرد. برخی دیگر از داروها با مصرف قرص کلسیم تداخل ایجاد می‌کنند و موجب کاهش جذب قرص کلسیم می‌شوند. از این ‌رو هنگامی‌که همراه با مصرف این محصول آنتی بیوتیک های کینولونی، آلندرونیت، اریترومایسین، آتنولول، جنتامایسین، داروهای ضدبارداری خوراکی و یا مدرهای تیازیدی استفاده می‌کنید و یا در موارد هایپر کلسمی ثانویه و اولیه، سمیت با ویتامین دی، متاستاز استخوان، سنگ‌های کلیوی و مصرف داروهای انعقاد خون آنتاگونیست ویتامین K همانند وارفارین با داروساز یا پزشک معالج مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند ابیان دارو - Abian Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ابیان دارو
تحت لیسانس سوئیس
نوع محصول قرص
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری از پوکی استخوان
تداخل دارویی مصرف برخی داروها باعث کمبود کلسیم در بدن می‌شوند. لذا باید هنگام مصرف این داروها، از کلسیم بیشتری (به‌صورت مکمل و یا از طریق غذاهای غنی با کلسیم) استفاده کرد. برخی دیگر از داروها با مصرف قرص کلسیم تداخل ایجاد می‌کنند و موجب کاهش جذب قرص کلسیم می‌شوند. از این ‌رو هنگامی‌که همراه با مصرف این محصول آنتی بیوتیک های کینولونی، آلندرونیت، اریترومایسین، آتنولول، جنتامایسین، داروهای ضدبارداری خوراکی و یا مدرهای تیازیدی استفاده می‌کنید و یا در موارد هایپر کلسمی ثانویه و اولیه، سمیت با ویتامین دی، متاستاز استخوان، سنگ‌های کلیوی و مصرف داروهای انعقاد خون آنتاگونیست ویتامین K همانند وارفارین با داروساز یا پزشک معالج مشورت نمایید.
ترکیبات منیزیم، ویتامین D، ویتامین K1، کلسیم بلند (کربنات کلسیم)، روی
روش مصرف روزانه ۲ عدد قرص یونی بن بلند همراه با وعده‌های غذایی میل شود.
هشدار مصرف این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد. مقدار توصیه ‌شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. خانم‌ها در دوران بارداری و شیردهی، قبل از مصرف این مکمل با پزشک معالج مشورت نمایند.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید