داروتو
تصویر  قطره آهن سان اکتین فورت ایده داروطب ۳۰ میلی لیتر

قطره آهن سان اکتین فورت ایده داروطب ۳۰ میلی لیتر

Eadeh Darou Teb Sun Actin Forte Iron Oral Drop 30ml

دسته بندی : مکمل کم‌خونی کودک
ویژگی ها

مناسب کودکان بالای ۶ ماه

با طعم بلوبری

فاقد الکل و گلوتن

جلوگیری از کمبود آهن

حاوی آهن میکروانکپسوله با جذب بالا

بدون ایجاد لکه یا تغییر رنگ دندان کودک

دارای آهن خوراکی با کمترین تحریک گوارشی

کمک به تامین آهن مورد نیاز روزانه در نوزادان و کودکان

در حال تامین

بدن انسان برای تولید پروتئین‌های حامل اکسیژن یعنی هموگلوبین و میوگلوبین، به آهن نیاز دارد. اگر بدن کودک با کم‌ خونی مواجه باشد، در رشد بدنی و مغزی وی تاثیر نامطلوب گذاشته و حتی بهره هوشی کودک را نیز کاهش می‌دهد. از طرفی میزان آهن موجود در شیر مادر کمتر از حد نرمال است و نیاز است کودکان از مکمل‌های آهن استفاده کنند. نوزادانی که کمبود آهن دارند رشد کمی دارند و یا وزن آن‌ها اضافه نمی‌شود. رنگ پوست آن‌ها زرد بوده و رنگ پریده تر از کودکان دیگر است. نوزاد بی ‌اشتها است و از خوردن یا آشامیدن امتناع می‌کند و جنب و جوش کمتری دارد. در صورت کمبود آهن کودک بیقرار است و بدون دلیل مشخص گریه و بی تابی می‌کند. در کودکانی که سن بیشتری دارند کمبود آهن با احساس خستگی، اختلال در تمرکز و ضعف عمومی مشخص می‌شود. قطره آهن سان اکتین فورت ایده دارو طب با داشتن ۱۵ میلی گرم آهن المنتال در هر میلی لیتر، یک گزینه مناسب جهت تامین آهن مورد نیاز روزانه در نوزادان و کودکان و جلوگیری از کمبود آهن به شمار می‌آید. آهن موجود در این قطره به فرم آهن آهسته رهش میکروانکپسوله با جذب بالا بوده که لکه یا تغییر رنگ روی دندان کودک شما ایجاد نمی‌کند. 

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب کودکان بالای ۶ ماه

-با طعم بلوبری

-بدون اثر بر روی سلامت و رنگ دندان کودک

-بدون قند و رنگ مصنوعی و الکل

-بدون تحریک گوارشی کودک

-بدون طعم فلزی

-تنها قطره خوراکی مکمل آهن با دوزاژ کافی برای کودکان

نحوه مصرف: روزانه ۱ میلی لیتر یا مقداری که توسط پزشک تجویز شده است، مصرف شود. بهتر است پس از مصرف، به کودک آب یا آبمیوه بدهید.

ترکیبات: مالتودکسترین، لسیتین هیدورلیزه، نمک، زانتان گام، پتاسیم سوربات، سدیم بنزوات، سوکرالوز، طعم بلوبری، آب مقطر، سیتریک اسید، پلی گلیسرول استرز

هشدار مصرف: قبل از مصرف به خوبی تکان داده شود. بیشتر از مقدار توصیه شده مگر با تجویز پزشک مصرف نکنید. این فرآورده جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نیست. از قطره چکان مدرج در بسته بندی استفاده شود.

عنوان مشخصه
برند ایده دارو طب - Eadeh Darou Teb
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده هگمتان داروی غرب
به سفارش ایده دارو طب
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۶ ماه به بالا
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی
ترکیبات مالتودکسترین، لسیتین هیدورلیزه، نمک، زانتان گام، پتاسیم سوربات، سدیم بنزوات، سوکرالوز، طعم بلوبری، آب مقطر، سیتریک اسید، پلی گلیسرول استرز
روش مصرف روزانه ۱ میلی لیتر یا مقداری که توسط پزشک تجویز شده است، مصرف شود. بهتر است پس از مصرف، به کودک آب یا آبمیوه بدهید.
هشدار مصرف قبل از مصرف به خوبی تکان داده شود. بیشتر از مقدار توصیه شده مگر با تجویز پزشک مصرف نکنید. این فرآورده جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نیست. از قطره چکان مدرج در بسته بندی استفاده شود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای قطره چکان دار
شرایط نگهداری پس از مصرف، درب بطری را بسته، دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک و دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید