داروتو
تصویر  قطره استریل چشمی اشک مصنوعی رنیو ۸ میلی لیتر
تصویر  قطره استریل چشمی اشک مصنوعی رنیو ۸ میلی لیتر

قطره استریل چشمی اشک مصنوعی رنیو ۸ میلی لیتر

Renu Multiplus Lubricant & Rewetting Drop 8ml

ویژگی ها

رفع خشکی چشم‌ها

جلوگیری از سوزش و تحریک چشم

قابل استفاده با انواع لنزهای تماسی

حاوی مواد روان کننده برای حرکت بهتر چشم

مرطوب کننده جهت کاهش خشکی و راحتی مصرف لنز

در حال تامین

قطره استریل چشمی اشک مصنوعی رنیو به کاهش ناراحتی در ارتباط با خشکی چشم کمک می‌کند. موارد مصرف قطره استریل چشمی اشک مصنوعی رنیو شامل مراقبت سیستماتیک برای عملکرد مناسب چشم و کیفیت بینایی و در حالت‌های کمبود اشک (به اصطلاح سندرم خشکی چشم) که با علائمی مانند احساس سوزش، خشکی چشم یا خستگی چشم همراه است. می‌باشد. همچنین افرادی که به دلیل نوع کار یا محیطی که در آن زندگی می‌کنند در معرض اثرات نامطلوب چشمی قرار می‌گیرند، کار با مانیتور کامپیوتر، تماشای تلویزیون به مدت طولانی، هوای خشک در اتاق‌های گرم، دود سیگار یا گردش اجباری هوای گرم و خشک نیز می‌توانند از این محصول استفاده کنند. 

‌ویژگی‌های خاص:

-رفع خشکی چشم‌ها

-جلوگیری از سوزش و تحریک چشم

-قابل استفاده با انواع لنزهای تماسی

-حاوی مواد روان کننده برای حرکت بهتر چشم

-مرطوب کننده جهت کاهش خشکی و راحتی مصرف لنز

نحوه مصرف: در زمانی که لنزها را داخل چشم قرار داده‌اید ۲ تا ۳ قطره از محلول را به دفعات مورد نیاز رو هر لنز بریزید اگر در زمانی که لنزها در داخل چشم قرار دارند سوزش خفیف، ناراحتی یا تاری دید رخ داد یک قطره از محصول را روی هر لنز بریزید و ۲ تا ۳ بار پلک بزنید.

ترکیبات: محلول ایزوتونیک استریل حاوی پوویدون، اسید بوریک، کلرید پتاسیم، بورات سدیم، کلرید سدیم، حفظ شده با ادتات دی سدیم 0.1٪ و اسید سوربیک 0.1٪

هشدار مصرف: یک ماه بعد از باز کردن درب، محصول باقی مانده را دور بریزید. سایر داروهای چشمی حداقل ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بعد از مصرف این فرآورده استفاده شوند. در صورت بروز حساسیت استفاده از قطره را قطع و با دکتر تماس بگیرید. از تماس نوک قطره چکان با چشم پرهیز نمایید.

عنوان مشخصه
برند رنیو - Renu
کشور سازنده ایتالیا
شرکت سازنده بوش اند لومب
حجم 8 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای چشم
موارد مصرف رفع قرمزی و خشکی چشم
ترکیبات محلول ایزوتونیک استریل حاوی پوویدون، اسید بوریک، کلرید پتاسیم، بورات سدیم، کلرید سدیم، حفظ شده با ادتات دی سدیم 0.1٪ و اسید سوربیک 0.1٪
روش مصرف در زمانی که لنزها را داخل چشم قرار داده‌اید ۲ تا ۳ قطره از محلول را به دفعات مورد نیاز رو هر لنز بریزید اگر در زمانی که لنزها در داخل چشم قرار دارند سوزش خفیف، ناراحتی یا تاری دید رخ داد یک قطره از محصول را روی هر لنز بریزید و ۲ تا ۳ بار پلک بزنید.
هشدار مصرف یک ماه بعد از باز کردن درب، محصول باقی مانده را دور بریزید. سایر داروهای چشمی حداقل ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بعد از مصرف این فرآورده استفاده شوند. در صورت بروز حساسیت استفاده از قطره را قطع و با دکتر تماس بگیرید. از تماس نوک قطره چکان با چشم پرهیز نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان و در دمای کمتر از 25 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید