داروتو
تصویر  قطره خوراکی دایمتیکون امین ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره خوراکی دایمتیکون امین ۳۰ میلی لیتر

قطره خوراکی دایمتیکون امین ۳۰ میلی لیتر

Amin Dimethicone Activated Suspension Drops Oral 30ml

ویژگی ها

ضد نفخ

تاثیر فوق‌العاده

همراه قطره چکان

کنترل علائم ناشی از احتباس گاز در دستگاه گوارش

در حال تامین

قطره خوراکی دایمتیکون امین یا Simethicone برای تسکین علائم گاز اضافی ناشی از بلع هوا یا برخی غذاها در شیرخواران استفاده می‌شود. این قطره به شکسته شدن حباب‌های گاز در روده هم کمک می‌کند. قطره دایمتیکون یک ماده‌‌ی فعال است که حباب‌های گازی را در معده می‌شکند. این ماده باعث می‌شود گاز آسان تر از بین برود. قطره دایمتیکون را می‌توان به همراه آب، شیرخشک یا شیر مادر به نوزاد داد. 

ویژگی‌های خاص:

-ضد نفخ

-تاثیر فوق‌‌العاده

-همراه قطره چکان

-کنترل علائم ناشی از احتباس گاز در دستگاه گوارش

نحوه مصرف: بزرگسالان: ۴۰ تا ۹۵ میلی گرم، ۴ مرتبه در روز توصیه می‌شود و در هر ۲۴ ساعت بیشتر از ۵۰۰ میلی گرم مصرف نشود. و کودکان: دوز مصرفی باید با مشورت پزشک تعیین شود.

ترکیبات: دایمتیکون، سدیم ساخارین

هشدار مصرف: بعد از باز کردن در ظرف و قرار دادن قطره چکان بر روی قطره خوراکی دایمتیکون امین، به مدت يک ماه قابل مصرف می‌باشد. در صورت فراموش کردن یک دوز به محض یادآوری آن را مصرف کنید و از دو برابر کردن دوز مصرفی خودداری نمایید. این قطره بهتر است بعد از غذا و هنگام خواب مصرف شود. مصرف قطره خوراکی دایمتیکون امین در درمان قولنج نوزادان توصیه نمی‌شود. هنگام مصرف این دارو از قطره چکان استفاده نمایید. قبل از مصرف، محتوی دارو را خوب تکان دهید. در صورت حساسیت به دارو از مصرف آن خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند امين - Amin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده امین دارو
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول قطره
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف ضد نفخ
ترکیبات دایمتیکون، سدیم ساخارین
روش مصرف بزرگسالان: ۴۰ تا ۹۵ میلی گرم، ۴ مرتبه در روز توصیه می‌شود و در هر ۲۴ ساعت بیشتر از ۵۰۰ میلی گرم مصرف نشود. و کودکان: دوز مصرفی باید با مشورت پزشک تعیین شود.
هشدار مصرف بعد از باز کردن در ظرف و قرار دادن قطره چکان بر روی قطره خوراکی دایمتیکون امین، به مدت يک ماه قابل مصرف می‌باشد. در صورت فراموش کردن یک دوز به محض یادآوری آن را مصرف کنید و از دو برابر کردن دوز مصرفی خودداری نمایید. این قطره بهتر است بعد از غذا و هنگام خواب مصرف شود. مصرف قطره خوراکی دایمتیکون امین در درمان قولنج نوزادان توصیه نمی‌شود. هنگام مصرف این دارو از قطره چکان استفاده نمایید. قبل از مصرف، محتوی دارو را خوب تکان دهید. در صورت حساسیت به دارو از مصرف آن خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای قطره چکان دار
شرایط نگهداری در جای خشک، خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید