داروتو
تصویر  قطره خوراکی کولیک اید ویتابیوتیکس ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره خوراکی کولیک اید ویتابیوتیکس ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره خوراکی کولیک اید ویتابیوتیکس ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره خوراکی کولیک اید ویتابیوتیکس ۳۰ میلی لیتر

قطره خوراکی کولیک اید ویتابیوتیکس ۳۰ میلی لیتر

Vitabiotics Colicaid Drops 30ml

دسته بندی : گوارش و نفخ کودک
ویژگی ها

 ضد نفخ

 برطرف نمودن دردهای شکمی

 از بین بردن نفخ و قولنج روده‌ای

تسکین فوری کولیک در اطفال و نوزادان

23,000 تومان

مهم ترین مشکل نوزادان و والدین آن‌ها در هفته‌های ابتدایی تولد، کولیک یا همان دل درد است. این مشکل معمولا از هفته سوم شروع می‌شود و ممکن است تا ماه‌ها ادامه داشته باشد. پزشکان معتقند که این مشکل به دلیل عدم تکامل سیستم گوارشی در نوزادن به وجود می‌آید. قطره کولیکید با بهره گیری از مواد گیاهی مؤثر و سایمتیکون می‌تواند در رفع سریع دل پیچه و نقخ در نوزادان بسیار مؤثر باشد. قطره کولیک اید ویتابیوتیکس،  دارای اثر ضد نفخ سریع و قوی است، که در نتیجه باعث تسکین فوری کولیک در اطفال و کودکان می‌شود. عصاره طبیعی و معطر شوید و رازیانه در قطره کولیکید علاوه بر دارار بودن اثر ضد نفخی، موجب بهبود طعم آن شده و قابلیت پذیرش بالایی را برای اطفال و کودکان فراهم کرده است، همچنین عصاره رازیانه علاوه بر خاصیت ضد میکروبی، دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-از بین بردن نفخ و کمک به خروج گازهای حبس شده در دستگاه گوارش اطفال و کودکان

-از بین برنده قولنج روده‌ای در نوزادان و کودکان

-برطرف نمودن دردهای شکمی و کولیک حاصله

-تسکین فوری کولیک در اطفال و نوزادان

نحوه مصرف: نوزادان ۱ تا ۶ ماه: ۵ تا ۱۰ قطره، ۴ بار در روز و نوزادان ۶ تا ۱۲ ماه: ۱۰ تا ۲۰ قطره، ۴ بار در روز و کودکان بالای ۱ سال: ۲۰ تا ۲۵ قطره، ۴ بار در روز

ترکیبات: سایمتیکون، عصاره رازیانه، عصاره شوید

هشدار مصرف: در صورت سابقه حساسیت به رازیانه و دارای سابقه بیماری تشنج، دارو مصرف نشود. در صورت آلرژی به مواد موثره موجود در این محصول از مصرف فرآورده خودداری نمایید. مصرف این محصول برای نوزادان زیر یک ماه توصیه نمی‌شود. از افزایش و کاهش خود سرانه مقدار مصرف بپرهیزید، مگر به دستور پزشک. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست. از قطره چکان مدرج داخل جعبه استفاده کنید. قبل از هر بار مصرف بطری را خوب تکان دهید. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود. در صورت فراموش کردن یک دوز به محض یادآوری قطره کولی کید را مصرف نمایید و در صورتی که زمان مصرف دوز بعدی نزدیک است دوز فراموش شده را حذف نموده و دوز بعدی را دو برابر ننمایید.

عنوان مشخصه
برند ویتابیوتیکس - Vitabiotics
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده امین دارو
به سفارش ویتابیوتکس تهران
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان، کودکان
حاوی عصاره رازیانه، عصاره شوید
موارد مصرف ضد نفخ، کاهش اشتها
ترکیبات سایمتیکون، عصاره رازیانه، عصاره شوید
روش مصرف نوزادان ۱ تا ۶ ماه: ۵ تا ۱۰ قطره، ۴ بار در روز و نوزادان ۶ تا ۱۲ ماه: ۱۰ تا ۲۰ قطره، ۴ بار در روز و کودکان بالای ۱ سال: ۲۰ تا ۲۵ قطره، ۴ بار در روز
هشدار مصرف در صورت سابقه حساسیت به رازیانه و دارای سابقه بیماری تشنج، دارو مصرف نشود. در صورت آلرژی به مواد موثره موجود در این محصول از مصرف فرآورده خودداری نمایید. مصرف این محصول برای نوزادان زیر یک ماه توصیه نمی‌شود. از افزایش و کاهش خود سرانه مقدار مصرف بپرهیزید، مگر به دستور پزشک. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست. از قطره چکان مدرج داخل جعبه استفاده کنید. قبل از هر بار مصرف بطری را خوب تکان دهید. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود. در صورت فراموش کردن یک دوز به محض یادآوری قطره کولی کید را مصرف نمایید و در صورتی که زمان مصرف دوز بعدی نزدیک است دوز فراموش شده را حذف نموده و دوز بعدی را دو برابر ننمایید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای قطره چکان دار
شرایط نگهداری در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد، دور از نور و رطوبت و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید