داروتو
تصویر  قطره شیرخشت نئوناستر ارس ۱۵ میلی لیتر
تصویر  قطره شیرخشت نئوناستر ارس ۱۵ میلی لیتر

قطره شیرخشت نئوناستر ارس ۱۵ میلی لیتر

Aras Neo Neaster Oral Drop 15ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کنترل یبوست

مناسب نوزادان

درمان زردی نوزاد

ملین و مسهل صفراوی

بهبود عملکرد کبدی نوزادان

برگرفته شده از عصاره شیرخشت

در حال تامین

یکی از شایع ترین بیماری‌هایی که در بین کودکان و نوزادان رایج است، زردی بوده که برای درمان آن از دارو درمانی، نوردرمانی، تعویض خون و یا طب سنتی به کار گرفته می‌شود. یکی از مهم ترین راه‌های درمان زردی نوزادان، استفاده از گیاهی به نام شیرخشت است. قطره شیرخشت نئوناستر ارس، یک فرآورده سنتی است که با روش های منحصر به فرد، از عصاره آبی مان گیاه شیرخشت تهیه شده است و به منظور بهبود عملکرد کبدی نوزادان یا ملین قابل استفاده است.

ویژگی‌های خاص:

-مناسب نوزادان

-درمان زردی نوزاد

-ملین و مسهل صفراوی

-بهبود عملکرد کبدی نوزادان

-برگرفته شده از عصاره شیرخشت

نحوه مصرف: ۳ تا ۵ قطره به ازای هر کیلوگرم وزن بدن نوزاد، به صورت خوراکی ۳ بار در روز با قطره چکان استفاده شود.

ترکیبات: مانیتول با غلظت ۳۰۰ میلی گرم در هر میلی لیتر، متیل پارابن، پروپیل پارابن

هشدار مصرف: اگر نوزاد شما از اسهال یا کمبود الکترولیتی رنج می‌برد، از این محصول با احتیاط استفاده کنید. به دلیل اسهال اسمتیک در نوزادان، به مادران شیرده توصیه می‌شود دفعات شیردهی را افزایش دهند. اگر نوزاد شما حساسیت و آلرژی به مانا شیرخشت یا ترکیبات دیگر این دارو مانند متیل پارابن و پروپیل پارابن دارد، از نئوناستر استفاده نکنید. 

عوارض جانبی: مانند همه داروها، نئوناستر ارس می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند، اگرچه این عوارض در همه نوزادان مشاهده نمی‌شود. شما واکنش آلرژیک دارید. علائم واکنش آلرژیک ممکن است شامل: راش پوستی، خارش، مشکلات بلع یا تنفس، تورم لب‌ها، صورت، گلو یا زبان نوزادان باشد.

تداخل دارویی: لطفا در صورتی که نوزاد شما از مکمل‌ها یا داروهای دیگری استفاده می‌کند یا اخیرا استفاده کرده است، به پزشک یا داروساز خود اطلاع دهید. این داروها شامل داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی نیز می‌شود. نئوناستر تداخلی با سایر داروها و درمان‌های زردی نوزادان ندارد و می‌توان از نئوناستر همراه فتوتراپی استفاده شود. اگر اطمینان ندارید که موارد فوق در مورد نوزاد شما صدق می‌کند، قبل از مصرف نئوناستر با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.

عنوان مشخصه
برند ارس - Aras
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آرام پیشداد ارس آزما
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان از بدو تولد به بالا
موارد مصرف ملین، بهبود عملکرد کبدی نوزادان
تداخل دارویی لطفا در صورتی که نوزاد شما از مکمل‌ها یا داروهای دیگری استفاده می‌کند یا اخیرا استفاده کرده است، به پزشک یا داروساز خود اطلاع دهید. این داروها شامل داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی نیز می‌شود. نئوناستر تداخلی با سایر داروها و درمان‌های زردی نوزادان ندارد و می‌توان از نئوناستر همراه فتوتراپی استفاده شود. اگر اطمینان ندارید که موارد فوق در مورد نوزاد شما صدق می‌کند، قبل از مصرف نئوناستر با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.
عوارض جانبی مانند همه داروها، نئوناستر ارس می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند، اگرچه این عوارض در همه نوزادان مشاهده نمی‌شود. شما واکنش آلرژیک دارید. علائم واکنش آلرژیک ممکن است شامل: راش پوستی، خارش، مشکلات بلع یا تنفس، تورم لب‌ها، صورت، گلو یا زبان نوزادان باشد.
ترکیبات مانیتول با غلظت ۳۰۰ میلی گرم در هر میلی لیتر، متیل پارابن، پروپیل پارابن
روش مصرف ۳ تا ۵ قطره به ازای هر کیلوگرم وزن بدن نوزاد، به صورت خوراکی ۳ بار در روز با قطره چکان استفاده شود.
هشدار مصرف اگر نوزاد شما از اسهال یا کمبود الکترولیتی رنج می‌برد، از این محصول با احتیاط استفاده کنید. به دلیل اسهال اسمتیک در نوزادان، به مادران شیرده توصیه می‌شود دفعات شیردهی را افزایش دهند. اگر نوزاد شما حساسیت و آلرژی به مانا شیرخشت یا ترکیبات دیگر این دارو مانند متیل پارابن و پروپیل پارابن دارد، از نئوناستر استفاده نکنید. 
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای قطره چکان دار
شرایط نگهداری فرآورده را در مکان خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید در دمای اتاق نگهداری کنید. این فرآورده به مدت ۳۰ روز پس از باز شدن درب آن قابل استفاده است.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید