داروتو
تصویر  قطره کلوی کیدز بنیان سلامت کسری ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره کلوی کیدز بنیان سلامت کسری ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره کلوی کیدز بنیان سلامت کسری ۳۰ میلی لیتر

قطره کلوی کیدز بنیان سلامت کسری ۳۰ میلی لیتر

BSK Klevikids Oral Drops 30ml

دسته بندی : مکمل رشد کودک
ویژگی ها

مکمل شیر مادر در رشد کودکان

کمک به رشد کودکان در ۱ سالگی تا ۳ سالگی

حاوی ویتامین و املاح معدنی

تقویت کننده بدن کودکان

در حال تامین

ویتامین د فرآیند جذب کلسیم را آسان کرده و برای سلامت استخوان و تشکیل دندان بسیار مهم است. تماس با نور آفتاب موجب القای ویتامین D3 در پوست شده و بهترین منبع ویتامین دی محسوب می‌شود. سایر منابع این ویتامین شامل شیر و ماهی‌های سالمون و ماکرو می‌باشد. قطره کلوی کیدز بنیان سلامت کسری، محصولی مناسب برای تامین ویتامین‌های ضروری مورد نیاز بدن کودکان ۱ تا ۳ سال است. مطالعات نشان داده‌اند کودکان برای اینکه به خوبی رشد کنند به ویتامین‌های مهمی از جمله ویتامین آ، ویتامین د و ویتامین E نیاز دارند. مصرف این ویتامین‌ها به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند و سبب می‌شوند استخوان‌ها و مفاصل کودکان رشد مناسبی داشته باشند. همچنین، این قطره حاوی اسید چرب DHA است و بر هوش آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-جهت تامین نیاز روزانه ویتامین D3

-جلوگیری از نرمی استخوان در اطفال (راشیتیسم)

-کمک به بهبود روند دندان درآوردن و رشد قدی نوزادن

-حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی و فعالیت ماهیچه‌ها

-جلوگیری از نرمی، تغییر شکل و پوکی استخوان در بزرگسالان

نحوه مصرف: روزانه یک میلی لیتر برای کودکان ۱ تا ۳ سال به صوت خوراکی و یا طبق تجویز پزشک مصرف شود.

ترکیبات: ویتامین D3، ویتامین A، ویتامین E، اسید چرب DHA

هشدار مصرف: به علت وجود ویتامین D3 در فرآورده، درصورت وجود هایپرکلسمی (کلسیم سرمی بالا)، کلسیفیکاسیون متاستاتیک، شواهد مسمومیت با ویتامین D3، سندروم سوء جذب، حساسیت غیر طبیعی به ویتامین D3 و کاهش عملکرد کلیوی از مصرف این فرآورده خودداری نمایید. در حین مصرف این فرآورده بایستی مصرف غذاهای غنی شده، مکمل‌های رژیمی و دیگر داروهایی که همزمان تجویز می‌شوند، از نظر میزان ویتامین‌های E ،D ،A ارزیابی گردند که باعث مسمومیت ویتامینی نشوند. در صورت ابتلا به بیماری‌های کبدی، کلیوی یا قلبی، هایپرپاراتیروئیدیسم، مشکلات انعقادی، مصرف داروهای شیمی درمانی و یا تصمیم به انجام عمل جراحی، در خصوص مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فرآورده را طبق دستور پزشک یا مقادیر توصیه شده مصرف نموده و از مصرف مقادیر بیش از حد مجاز خودداری نمایید. برای اطمینان از برداشتن مقدار مشخص و صحیح فرآورده، از قطره چکان مدرج داخل جعبه استفاده نمایید. درصورت بروز هرگونه عارضه جانبی شدید (خصوصا عوارض هایپرکلسیمی) و یا علائم حساسیت، مصرف فرآورده را قطع نموده و به پزشک اطلاع دهید. اگرچه این محصول برای مصرف در نوزادان و کودکان تعبیه شده است ولی باتوجه به میزان دوز DHA و ویتامین‌های آن، درصورت استفاده در بارداری و شیردهی نیز ایمن است. پس از هربار استفاده درب ظرف حاوی فرآورده را ببندید. 

تداخل دارویی: با داروها، گیاهان و مکمل‌های دارای خاصیت کاهش فشار خون تداخل دارویی دارد. DHA به نظر می‌رسد دارای اثر کاهندگی فشار خون باشد و مصرف آن با داروهای کاهنده فشار خون، گیاهان و مکمل‌هایی مانند گیاه پنجه گربه، کوآنزیم Q10، روغن ماهی، ال-آرژنین می‌تواند باعث افت فشار خون گردد.

عنوان مشخصه
برند بنیان سلامت کسری - BSK
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بنیان سلامت کسری
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان ۱ سال تا ۳ سال
موارد مصرف کمک به رشد کودکان در در یک سالگی تا سه سالگی
تداخل دارویی با داروها، گیاهان و مکمل‌های دارای خاصیت کاهش فشار خون تداخل دارویی دارد. DHA به نظر می‌رسد دارای اثر کاهندگی فشار خون باشد و مصرف آن با داروهای کاهنده فشار خون، گیاهان و مکمل‌هایی مانند گیاه پنجه گربه، کوآنزیم Q10، روغن ماهی، ال-آرژنین می‌تواند باعث افت فشار خون گردد.
ترکیبات ویتامین D3، ویتامین A، ویتامین E، اسید چرب DHA
روش مصرف روزانه یک میلی لیتر برای کودکان ۱ تا ۳ سال به صوت خوراکی و یا طبق تجویز پزشک مصرف شود.
هشدار مصرف به علت وجود ویتامین D3 در فرآورده، درصورت وجود هایپرکلسمی (کلسیم سرمی بالا)، کلسیفیکاسیون متاستاتیک، شواهد مسمومیت با ویتامین D3، سندروم سوء جذب، حساسیت غیر طبیعی به ویتامین D3 و کاهش عملکرد کلیوی از مصرف این فرآورده خودداری نمایید. در حین مصرف این فرآورده بایستی مصرف غذاهای غنی شده، مکمل‌های رژیمی و دیگر داروهایی که همزمان تجویز می‌شوند، از نظر میزان ویتامین‌های E ،D ،A ارزیابی گردند که باعث مسمومیت ویتامینی نشوند. در صورت ابتلا به بیماری‌های کبدی، کلیوی یا قلبی، هایپرپاراتیروئیدیسم، مشکلات انعقادی، مصرف داروهای شیمی درمانی و یا تصمیم به انجام عمل جراحی، در خصوص مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فرآورده را طبق دستور پزشک یا مقادیر توصیه شده مصرف نموده و از مصرف مقادیر بیش از حد مجاز خودداری نمایید. برای اطمینان از برداشتن مقدار مشخص و صحیح فرآورده، از قطره چکان مدرج داخل جعبه استفاده نمایید. درصورت بروز هرگونه عارضه جانبی شدید (خصوصا عوارض هایپرکلسیمی) و یا علائم حساسیت، مصرف فرآورده را قطع نموده و به پزشک اطلاع دهید. اگرچه این محصول برای مصرف در نوزادان و کودکان تعبیه شده است ولی باتوجه به میزان دوز DHA و ویتامین‌های آن، درصورت استفاده در بارداری و شیردهی نیز ایمن است. پس از هربار استفاده درب ظرف حاوی فرآورده را ببندید. 
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای قطره چکان دار
شرایط نگهداری فرآورده را داخل جعبه، دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید و از یخ زدگی محافظت شود. دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید