داروتو
تصویر  قوزک بند آتل دارکد ۱۰۰۸  نئوپرن اپو سایز اسمال
قوزک بند اتل دار اوپو سایز اسمال
قوزک بند اتل دار اوپو سایز اسمال
قوزک بند اتل دار اوپو سایز اسمال

قوزک بند آتل دارکد ۱۰۰۸ نئوپرن اپو سایز اسمال

Oppo Ankle Support Neoprene Code 1008 Small

دسته بندی : قوزک بند طبی
ویژگی ها

سایز اسمال

بهبود پیچ خوردگی مچ پا

حمایت و حفاظت از مچ پا

پیچ خوردگی و بی ثباتی مچ پا

جلوگیری از رگ به رگ شدن مچ پا

قابل استفاده برای مچ‌های ضعیف

تقویت مچ پا با عملکردی شبیه تاندون

در حال تامین

درد مچ پا ممکن است به دلیل کشیدگی‌های عضلانی، شکستگی استخوان‌ها، نقرس، چاقی مفرط و تخریب مفاصل ایجاد شده باشد. اگر در زمان فشار وارد کردن بر روی مچ پای خود احساس درد می‌کنید، اولین هدف شما باید از بین بردن درد و هر گونه التهاب موجود باشد. تقویت گردش خون و قدرت ناحیه باید پس از آن دنبال شود. درمان درد مچ پا بسته به علت و شدت آن متفاوت می‌باشد. برای درد ناشی از التهاب و یا آرتروز داروهای ضدالتهاب تجویز می‌شود، اما هنگامی که درد، ناشی از در رفتگی، شکستگی و یا کشیدگی باشد پزشکان استفاده از گچ، اسپلینت و جوراب‌های کشی را توصیه می‌کنند زیرا استفاده از این تجهیزات ارتوپدی علاوه بر ترمیم عارضه‌های فوق از ایجاد مجدد آن و یا دردهای ثانویه جلوگیری می‌نماید. قوزک بند آتل دارکد ۱۰۰۸  نئوپرن اپو در مواقع پیچ خوردگی و عدم ثبات مفصل قوزک قابل استفاده است. پاشنه باز بودن این قوزک بند موجب فیت شدن صحیح پا در آن و محدود نکردن دایره حرکتی پا می‌شود و همچنین از فشار اضافی بر ناحیه‌ی حساس تاندون آشیل جلوگیری می‌کند. یکی از ویژگی‌های خوب این قوزک بند قابلیت جدا کردن آتل چسبی آن است که در مواردی که نیاز به فشار اضافی وجود ندارد می‌توان آن را جدا کرد.

ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از رگ به رگ شدن مچ پا

-ایجاد فشار کمتر روی تاندون آشیل‌های حساس

-قابل استفاده برای مچ‌های ضعیف

-پیچ خوردگی و بی ثباتی مچ پا

-حمایت و حفاظت از مچ پا

نحوه مصرف: پاشنه را در قسمت قفل پاشنه قرار داده، بند را شل کرده و پا را داخل ساپورت قرار دهید. دو بند باید در روی هر دو طرف زانو قرار داشته باشند. دو بند بالایی را به صورت چسبیده محکم ببندید. قسمت میانی (وسط) بند سفید رنگ را زیر کف پا قرار داده به طوری‎که چسب به زیر قوزک بند بچسبد. یک طرف بند را گرفته و به صورت مورب روی پا و دور مچ پا بپیچانید بند را محکم روی مچ پا ببندید تا فشار مطلوب حاصل شود. این عمل را برای طرف دیگر بند نیز تکرار نمایید.

ترکیبات: ۱۵ درصد پنبه، ۱۵ درصد نایلون، ۷۰ درصد نئوپرن

سایزها: سایز اسمال= اندازه دور قوزک پا 15.6 تا 20.6 سانتی متر، سایز مدیوم= اندازه دور قوزک پا 20.6 تا 25.7 سانتی متر، سایز لارج= اندازه دور قوزک پا 25.7 تا 30.8 سانتی متر، سایز ایکس لارج= اندازه دور قوزک پا 30.8 تا 35.9 سانتی متر

عنوان مشخصه
برند اپو - Oppo
کشور سازنده تایوان - چین تایپه
کشور صاحب برند آمریکا
نوع محصول قوزک بند
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز S
قابل استفاده برای قوزک پا
موارد مصرف بهبود پیچ خوردگی مچ پا، مناسب برای مچ پای ضعیف
ترکیبات ۱۵ درصد پنبه، ۱۵ درصد نایلون، ۷۰ درصد نئوپرن
روش مصرف پاشنه را در قسمت قفل پاشنه قرار داده، بند را شل کرده و پا را داخل ساپورت قرار دهید. دو بند باید در روی هر دو طرف زانو قرار داشته باشند. دو بند بالایی را به صورت چسبیده محکم ببندید. قسمت میانی (وسط) بند سفید رنگ را زیر کف پا قرار داده به طوری‎که چسب به زیر قوزک بند بچسبد. یک طرف بند را گرفته و به صورت مورب روی پا و دور مچ پا بپیچانید بند را محکم روی مچ پا ببندید تا فشار مطلوب حاصل شود. این عمل را برای طرف دیگر بند نیز تکرار نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری جهت تمیز کردن محصول، آن را با آب سرد و صابون شسته و روی سطح صاف پهن کنید. از چلاندن محصول و قرار دادن آن در ماشین لباسشوئی خودداری کنید. محصول را در هوای آزاد و در درجه دمای نرمال نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید