داروتو
تصویر  لوسیون اسکا سلو ۱ درصد لیندان گیلارانکو ۶۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون اسکا سلو ۱ درصد لیندان گیلارانکو ۶۰ میلی لیتر

لوسیون اسکا سلو ۱ درصد لیندان گیلارانکو ۶۰ میلی لیتر

Gilaranco Sca Solve 1% Lindane 60ml

دسته بندی : ضد شپش سر
ویژگی ها

درمان آلودگی ناشی از سارکوپتس اسکابیه (گال)

کاهش التهاب

در حال تامین

خارش پوست، یکی از بارز ترین علائم بیماری گال یا جرب است. این بیماری با درد همراه نیست، اما خارش ناشی از آن ممکن است طی چندین هفته شدید و شدت آن در شب بیشتر شود. خارش پوست ناشی از این بیماری می‌تواند باعث بروز زخم و جراحت پوستی شود و در صورت برقراری تماس با فرد مبتلا و رابطه جنسی امکان انتقال این بیماری وجود دارد. لوسیون اسکا سلو ۱ درصد لیندان گیلارانکو برای درمان آلودگی ناشی از سارکوپتس اسکابیه (گال) مصرف می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-درمان آلودگی ناشی از سارکوپتس اسکابیه (گال)

-کاهش التهاب

نحوه مصرف: پیش از مصرف باید پوست و مو کاملا تمیز و عاری از رطوبت و هر نوع چربی (اعم از لوسیون، کرم، پماد، مرطوب کننده و در مورد مو، فرآورده‌های روغنی و حالت دهنده) شود. فرآورده را حداقل یک ساعت پس از حمام کردن بر روی پوست کاملا خشک استفاده نمایید. مقدار کافی از لوسیون را یکبار بر روی پوست خشک سرتاسر بدن به ویژه کف پاها، زیر ناخن‌ها و نوک انگشتان ریخته و خوب بمالید. ناخن‌های دست و پاها را کوتاه نموده و با استفاده از یک مسواک زیر ناخن‌ها را با لوسیون به خوبی آغشته نمایید و سپس مسواک آلوده را درون کاغذ پیچیده و دور بیاندازید. بعد از ۸ تا ۱۲ ساعت حمام گرفته و بدن را به خوبی بشویید.

ترکیبات: هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی لیندان ۱ گرم

هشدار مصرف: موارد منع مصرف در؛ افراد با سابقه تشنج بخصوص تشنج‌های غیر قابل کنترل، افرادی که زخم‌های باز یا پوست ترک خورده دارند، افراد با سابقه حساسیت و عارضه مصرف با لیندان، نوزادان نارس یا تازه متولد شده و پیشگیری از جرب. استفاده از دستکش برای افراد سالمی که لوسیون را بر روی پوست بیمار می‌مالند الزامی است. از تماس فرآورده با دهان، چشم، سطوح مخاطی و پوست زخمی و ملتهب خودداری شود. از این لوسیون برای درمان مجدد یا مصرف معمولی استفاده نشود. در صورت تماس اتفاقی بلافاصله با آب فراوان شسته شود. استفاده از این لوسیون در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.

عوارض جانبی: عوارض جانبی که در مصرف این لوسیون مشاهده می‌شود بسیار وابسته به کاربرد غلظت‌های بیش از حد آن بر روی پوست در معالجه جرب و شپش است.

تداخل دارویی: مصرف همزمان سایر فرآورده‌های پوستی مانند کرم‌ها، لوسیون‌ها، پمادها و روغن‌ها، با این دارو ممکن است جذب پوستی اسکا سلو را افزایش دهد.

عنوان مشخصه
برند گیلارانکو - Gilaranco
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی گیلارانکو
حجم 60 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف درمان آلودگی ناشی از سارکوپتس اسکابیه (گال)
تداخل دارویی مصرف همزمان سایر فرآورده‌های پوستی مانند کرم‌ها، لوسیون‌ها، پمادها و روغن‌ها، با این دارو ممکن است جذب پوستی اسکا سلو را افزایش دهد.
عوارض جانبی عوارض جانبی که در مصرف این لوسیون مشاهده می‌شود بسیار وابسته به کاربرد غلظت‌های بیش از حد آن بر روی پوست در معالجه جرب و شپش است.
ترکیبات هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی لیندان ۱ گرم
روش مصرف پیش از مصرف باید پوست و مو کاملا تمیز و عاری از رطوبت و هر نوع چربی (اعم از لوسیون، کرم، پماد، مرطوب کننده و در مورد مو، فرآورده‌های روغنی و حالت دهنده) شود. فرآورده را حداقل یک ساعت پس از حمام کردن بر روی پوست کاملا خشک استفاده نمایید. مقدار کافی از لوسیون را یکبار بر روی پوست خشک سرتاسر بدن به ویژه کف پاها، زیر ناخن‌ها و نوک انگشتان ریخته و خوب بمالید. ناخن‌های دست و پاها را کوتاه نموده و با استفاده از یک مسواک زیر ناخن‌ها را با لوسیون به خوبی آغشته نمایید و سپس مسواک آلوده را درون کاغذ پیچیده و دور بیاندازید. بعد از ۸ تا ۱۲ ساعت حمام گرفته و بدن را به خوبی بشویید.
هشدار مصرف موارد منع مصرف در؛ افراد با سابقه تشنج بخصوص تشنج‌های غیر قابل کنترل، افرادی که زخم‌های باز یا پوست ترک خورده دارند، افراد با سابقه حساسیت و عارضه مصرف با لیندان، نوزادان نارس یا تازه متولد شده و پیشگیری از جرب. استفاده از دستکش برای افراد سالمی که لوسیون را بر روی پوست بیمار می‌مالند الزامی است. از تماس فرآورده با دهان، چشم، سطوح مخاطی و پوست زخمی و ملتهب خودداری شود. از این لوسیون برای درمان مجدد یا مصرف معمولی استفاده نشود. در صورت تماس اتفاقی بلافاصله با آب فراوان شسته شود. استفاده از این لوسیون در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری بعد از هر بار مصرف در ظرف را محکم ببندید و از یخ زدگی محافظت نمایید. در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید