داروتو
تصویر  لوسیون بدن اوره ۳ درصد انواع پوست مدیلن ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون بدن اوره ۳ درصد انواع پوست مدیلن ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون بدن اوره ۳ درصد انواع پوست مدیلن ۱۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن اوره ۳ درصد انواع پوست مدیلن ۱۵۰ میلی لیتر

Medilann Body Lotion All Skins 150ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

آبرسان پوست

جلوگیری از خشکی

ایجاد نرمی و لطافت

حفظ رطوبت پوست

حاوی کیوتن، عصاره آلوئه ورا و اوره

محافظت از پوست در برابر خشکی و از دست دادن آب

در حال تامین

پوست بدن نیز نیاز به مراقبت دارد. برای لطافت و نرمی بدن باید از محصولاتی استفاده کرد که آبرسان و مرطوب کننده قوی باشند. اوره به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و لایه برداری در انواع لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست گنجانده شده است. کرم‌ها و لوسیون‌های حاوی اوره برای درمان انواع بیماری‌های مرتبط با خشکی، زبری یا پوسته پوسته شدن پوست استفاده می‌شود. کیوتن آنزیمی است که به طور طبیعی در تمام سلول‌های بدن یافت می‌شود و برای تولید انرژی برای انجام وظایف اساسی پوست مانند بازسازی و ترمیم بسیار مهم است. ترکیب کیوتن و اوره، باتوجه به خواصی که دارند بسیار برای پوست مفید است. محصولاتی که این دو ترکیب در ساخت آن‌ها به کار رفته است آبرسان قوی، ترمیم کننده و در مقابله با خشکی پوست بسیار موثر هستند. به دلیل استفاده از شوینده‌های صابونی در زمان استحمام، پوست دچار خشکی، سوزش و خارش می‌شود. استفاده از لوسیون‌هایی که شامل یکی از موارد اوره و کیوتن باشد بسیار توصیه می‌شود. لوسیون بدن اوره ۳ درصد انواع پوست مدیلن بعد از حمام و یا به طور روزانه بهترین محافظ پوست در برابر خشکی و از دست دادن آب پوست می‌باشد. این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا و اوره ۳ درصد می‌باشد و دارای Q10 است که خاصیت ضد چروکی بدن نیز دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-ضد رادیکال آزاد

-تنظیم رطوبت پوست

-شاداب کننده پوست بدن

-جلوگیری از ایجاد چروک پوستی

-محافظت از پوست در برابر خشکی و از دست دادن آب

نحوه مصرف: بعد از هر بار شستشو و استحمام لوسیون را به موضع مورد نظر بمالید و در طی روز در صورت نیاز تکرار نمایید.

ترکیبات: پروپیلن گلیکول دی کاپریلات / دی کاپرات، ستئاریل اتیل هگزانوات، ایزوپروپیل میریستات، اوره، استئاریک اسید، گلیسیرین، عصاره روغنی آلوئه ورا، لانولین الکل، ستیل الکل، پلی سوربات ۶۰، استرهای ۴ هیدوکسی بنزوئیک اسید+ ۲ فنوکسی اتانول، تری اتانول آمین، کوآنزیم ۱۰Q، کربومر ۴۰، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند مدیلن - Medilann
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل افشان آرایش
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی کیوتن، عصاره آلوئه ورا و اوره
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف آبرسان و مرطوب کننده قوی
ترکیبات پروپیلن گلیکول دی کاپریلات / دی کاپرات، ستئاریل اتیل هگزانوات، ایزوپروپیل میریستات، اوره، استئاریک اسید، گلیسیرین، عصاره روغنی آلوئه ورا، لانولین الکل، ستیل الکل، پلی سوربات ۶۰، استرهای ۴ هیدوکسی بنزوئیک اسید+ ۲ فنوکسی اتانول، تری اتانول آمین، کوآنزیم ۱۰Q، کربومر ۴۰، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف بعد از هر بار شستشو و استحمام لوسیون را به موضع مورد نظر بمالید و در طی روز در صورت نیاز تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید