داروتو
تصویر  لوسیون بدن پوست‌های خشک و اگزمایی دکتر ژیلا ۲۰۰ گرم
تصویر  لوسیون بدن پوست‌های خشک و اگزمایی دکتر ژیلا ۲۰۰ گرم

لوسیون بدن پوست‌های خشک و اگزمایی دکتر ژیلا ۲۰۰ گرم

Doctor Jila Body Lotion For Dry Skin 200gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و اگزمایی

ضد التهاب و ترمیم کننده

جذب و پخش پذیری سریع بر روی پوست

ماندگاری بالا، رایحه خوب و عدم کثیفی لباس

برطرف کننده خشکی و خارش، تحریکات جلدی

حاوی روغن آووکادو، روغن بادام و روغن جوانه گندم

101,800 تومان

لوسیون بدن پوست‌های خشک و اگزمایی دکتر ژیلا، یک مرطوب کننده و ضد التهاب قوی برای پوست‌های خشک و حساس می‌باشد که به سرعت جذب پوست گردیده و ماندگاری طولانی مدتی دارد. در پوست‌های حساس و خشک نیاز است تا از محصولات مرطوب کننده در این امر کمک گرفته شود تا پوست شاداب تری داشته باشیم، در مواردی مثل اگزما و خشکی پوست نیز می‌توان از این لوسیون استفاده کرد. این محصول سرشار از روغن آووکادو، روغن بادام و روغن جوانه گندم بوده که با درمان خشکی پوست التهابات، سوزش و خارش ناشی از خشکی را تسکین می‌بخشد.

ویژگی‌های خاص:

-ضد التهاب و ترمیم کننده

-جذب و پخش پذیری سریع بر روی پوست

-ماندگاری بالا، رایحه خوب و عدم کثیفی لباس

-برطرف کننده خشکی و خارش، تحریکات جلدی

-حاوی روغن آووکادو، روغن بادام و روغن جوانه گندم

نحوه مصرف: مصرف این لوسیون بعد از شنا و استحمام توصیه می‌شود. روزانه چندین بار بسته به میزان خشکی پوست یا بنا به دستور پزشک روی پوست تمیز استفاده شود. در شرایطی مول هوای سرد یا وزش باد که می‌توانند به خشکی پوست بیانجامد می‌توان دفعات مصرف را افزایش داد. در مواردی که پوست در تابش آفتاب قرار می‌گیرد (حتما باید قبل از آن ضد آفتاب استفاده شود) لازم است جهت جلوگیری از خشکی پوست حتما پس از آن از لوسیون مرطوب کننده بدن استفاده شود.

ترکیبات: آب دیونیزه، روغن جوانه گندم، بخش غیر صابونی شونده روغن زیتون، مارین گلیکوز آمینوگلیکان، PEG-30 دی پلی هیدروکسی استئارات، عصاره برگ زیتون، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، ویتامین B5، سدیم PCA، اوره، لاکتات سدیم، ستئاریل اولیوات، سوربیتان اولیوات، روغن بادام، روغن آووکادو، آلانتوئین، ویتامین E، ویتامین C، اسانس، پروپیل و میتل پارابن، BHT

هشدار مصرف: امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات به حداقل رسیده است با این وجود در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع نموده و به پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود مراجعه نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی لوسیون از مصرف آن خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 200 گرم
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن آووکادو، روغن بادام و روغن جوانه گندم
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و خیلی خشک
موارد مصرف تامین و حفظ رطوبت و برطرف کننده خشکی پوست
ترکیبات آب دیونیزه، روغن جوانه گندم، بخش غیر صابونی شونده روغن زیتون، مارین گلیکوز آمینوگلیکان، PEG-30 دی پلی هیدروکسی استئارات، عصاره برگ زیتون، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، ویتامین B5، سدیم PCA، اوره، لاکتات سدیم، ستئاریل اولیوات، سوربیتان اولیوات، روغن بادام، روغن آووکادو، آلانتوئین، ویتامین E، ویتامین C، اسانس، پروپیل و میتل پارابن، BHT
روش مصرف مصرف این لوسیون بعد از شنا و استحمام توصیه می‌شود. روزانه چندین بار بسته به میزان خشکی پوست یا بنا به دستور پزشک روی پوست تمیز استفاده شود. در شرایطی مول هوای سرد یا وزش باد که می‌توانند به خشکی پوست بیانجامد می‌توان دفعات مصرف را افزایش داد. در مواردی که پوست در تابش آفتاب قرار می‌گیرد (حتما باید قبل از آن ضد آفتاب استفاده شود) لازم است جهت جلوگیری از خشکی پوست حتما پس از آن از لوسیون مرطوب کننده بدن استفاده شود.
هشدار مصرف امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات به حداقل رسیده است با این وجود در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع نموده و به پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود مراجعه نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی لوسیون از مصرف آن خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید