داروتو
تصویر  لوسیون بعد از آفتاب انواع پوست سان سیف ۱۰۰ گرم
تصویر  لوسیون بعد از آفتاب انواع پوست سان سیف ۱۰۰ گرم
تصویر  لوسیون بعد از آفتاب انواع پوست سان سیف ۱۰۰ گرم

لوسیون بعد از آفتاب انواع پوست سان سیف ۱۰۰ گرم

SunSafe After Sun Lotion 100gr

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

کمک به فرآیند ترمیم پوست

با اثر نرم کنندگی و التیام بخشی

حاوی روغن بادام شیرین، آمونیوم لاکتات و گلیسرین

حاوی عصاره بابونه، روغن جوانه گندم و عصاره کالاندولا

بهبود التهابات و عوارض پوستی ناشی از تابش‌های نور خورشید

در حال تامین

لوسیون بعد از آفتاب انواع پوست سان سیف با فرمولاسيون جديد، با كمك به فرآيند ترميم پوسـت و با دارا بودن خاصيت التيام بخشی، در بهبود التهابات و ساير عوارض پوستی ناشی از تابش‌های نور خورشيد بسيار موثر بوده و با احياء رطوبت و نرمی از دست رفته پوست، ظاهری شاداب و با طراوت به آن می‌دهد. در اين فرآورده از تركيبی از مواد التيام بخش گياهی به همراه ويتامين‌ها و مواد نرم كننده سـازگار با پوست و فاقد اثر ايجاد جوش و حساسيت (Non Comedogenic & Hypoallergenic) استفاده شده است كه سبب افزايش انعطاف پذيری، تقويت و استحكام ساختار پوست می‌گردند. تركيبات آنتی اكسيدانی موثر موجود در اين لوسيون نيز با كاهش اثر آلودگی‌ها و ساير عوامل نامطلوب جوی بر روی پوست به حفظ سلامت پوست كمک شايانی می‌نمايند.

‌ویژگی‌های خاص:

-کمک به احیای پوست

-ترمیم کننده و تقویت پوست

-با اثر نرم کنندگی و التیام بخشی

-حاوی عصاره بابونه، روغن جوانه گندم و عصاره کالاندولا

-بهبود التهابات و عوارض پوستی ناشی از تابش‌های نور خورشید

نحوه مصرف: مقدار کافی از فرآورده را پس از قرار گیری در معرض نور آفتاب، استفاده از حمام آفتاب و سایر مواردی که پوست نیاز به التیام و بازسازی دارد روی پوست صورت و بدن استفاده نمایید.

ترکیبات: روغن دانه آفتابگردان، دی کاپریلیل اتر، روغن بادام شیرین، آمونیوم لاکتات،گلیسرین، بوتیلن گلیکول دی کاپریلات / دی کاپرات، ستیل فسفات، روغن جوانه گندم، عصاره بابونه، پانتول، توکوفریل استات، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، عصاره کالاندولا، روغن زیتون، سدیم آسکوربیل فسفات، مخلوط پی ای جی- ۱۰۰، استئارات و گلیسریل استئارات، دی سدیم ا.د.ت.آ، تری اتانول آمین، بیزابولول، ژل آلوئه ورا، آسکوربیل پالمینات، سدیم هیالورونات، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند سان سیف - SunSafe
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
وزن 100 گرم
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن بادام شیرین، آمونیوم لاکتات، گلیسرین، عصاره بابونه، روغن جوانه گندم و عصاره کالاندولا
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف بهبود التهابات و عوارض پوستی ناشی از تابش‌های نور خورشید
ترکیبات روغن دانه آفتابگردان، دی کاپریلیل اتر، روغن بادام شیرین، آمونیوم لاکتات،گلیسرین، بوتیلن گلیکول دی کاپریلات / دی کاپرات، ستیل فسفات، روغن جوانه گندم، عصاره بابونه، پانتول، توکوفریل استات، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، عصاره کالاندولا، روغن زیتون، سدیم آسکوربیل فسفات، مخلوط پی ای جی- ۱۰۰، استئارات و گلیسریل استئارات، دی سدیم ا.د.ت.آ، تری اتانول آمین، بیزابولول، ژل آلوئه ورا، آسکوربیل پالمینات، سدیم هیالورونات، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف مقدار کافی از فرآورده را پس از قرار گیری در معرض نور آفتاب، استفاده از حمام آفتاب و سایر مواردی که پوست نیاز به التیام و بازسازی دارد روی پوست صورت و بدن استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/12282
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید