داروتو
تصویر  لوسیون تقویت کننده مو سیوند ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون تقویت کننده مو سیوند ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون تقویت کننده مو سیوند ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون تقویت کننده مو سیوند ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون تقویت کننده مو سیوند ۱۲۰ میلی لیتر

لوسیون تقویت کننده مو سیوند ۱۲۰ میلی لیتر

Sivand Hair Tonic Lotion 120ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب انواع مو

حاوی کافئین

کنترل چربی کف سر

تقویت فولیکول مو

جلوگیری از ریزش مو

کمک به رویش مجدد مو

افزایش گردش خون موضعی

285,100 تومان

نتایج تحقیقات آزمایشگاهی پژوهشگران حاکی از این است که تماس موضعی (نه مصرف خوراکی) کافئین با ریشه موها می‌تواند با مهار اثرات مضر هورمون دی هیدروتسترون از ریزش موها جلوگیری کند.  در جوامع امروزی، شایع ترین دلیل ریزش مو هورمونی است که از طریق وراثت از نسلی به نسل دیگر قابل انتقال است و این نوع ریزش مو در مردها با شروع سن بلوغ و در زنان با نزدیک شدن به سنین یائسگی پدید می‌آید. لوسیون تقویت کننده مو سیوند، شامپویی با ترکیبات گیاهی و خاصیت ضد ریزش مو است. این لوسیون با افزایش گردش خون موضعی پوست سر موهای شما را تقویت کرده و به آن‌ها لطافت و درخشندگی می‌بخشد. ترمیم ساقه‌های آسیب دیده و همچنین کنترل چربی مو از دیگر خواص این محصول هستند.

‌ویژگی‌های خاص:

-تقویت فولیکول مو

-کنترل چربی کف سر

-جلوگیری از ریزش مو

-کمک به رویش مجدد مو

-افزایش گردش خون موضعی

نحوه مصرف: روزی یک الی دو بار در نقاطی از سر، که ریزش دارد ۷ پاف اسپری گردد (حتما مو‌ و پوست سر تمیز باشد)، سپس پوست سر را به آرامی با نوک انگشتان ماساژ دهید تا محلول اسپری شده کاملا جذب شود. بعد از استفاده موهای خود را حداقل تا ۶ ساعت شستشو ندهید. این کار را یک الی سه بار در شبانه روز و تا اتمام محلول ادامه دهید.

ترکیبات: آزلائیک اسید، پلی سوربات ۲۰، عصاره میوه سرنوآسرولاتا، گلیسرین، آستاکسانتین، دی آمینو پریمیدین اکساید، آرژنین، دی بوتیل آمینو، فیناسترید یول ش-پنتاپپتاید ۱۲ اس پی، کافئین، توکوفریل استات، پنتول، پیریدوکسین، بیوتین، سوربات پتاسیم، پلی گلوتامیک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، میریستوئیل پنتاپپتاید-۱۷، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. بعد از مصرف دست‌ها را بشویید.

عنوان مشخصه
برند سیوند - Sivand
کشور سازنده ایران
به سفارش پارت شمیم دارو
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی کافئین
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف تقویت فولیکول و جلوگیری از ریزش
ترکیبات آزلائیک اسید، پلی سوربات ۲۰، عصاره میوه سرنوآسرولاتا، گلیسرین، آستاکسانتین، دی آمینو پریمیدین اکساید، آرژنین، دی بوتیل آمینو، فیناسترید یول ش-پنتاپپتاید ۱۲ اس پی، کافئین، توکوفریل استات، پنتول، پیریدوکسین، بیوتین، سوربات پتاسیم، پلی گلوتامیک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، میریستوئیل پنتاپپتاید-۱۷، آب دیونیزه
روش مصرف روزی یک الی دو بار در نقاطی از سر، که ریزش دارد ۷ پاف اسپری گردد (حتما مو‌ و پوست سر تمیز باشد)، سپس پوست سر را به آرامی با نوک انگشتان ماساژ دهید تا محلول اسپری شده کاملا جذب شود. بعد از استفاده موهای خود را حداقل تا ۶ ساعت شستشو ندهید. این کار را یک الی سه بار در شبانه روز و تا اتمام محلول ادامه دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. بعد از مصرف دست‌ها را بشویید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید