داروتو
تصویر  لوسیون روشن‌کننده بدن وچه 75 میلی لیتر
تصویر  لوسیون روشن‌کننده بدن وچه 75 میلی لیتر

لوسیون روشن‌کننده بدن وچه 75 میلی لیتر

Voche Brightening body lotion 75 ml

ویژگی ها

مناسب خانم‌ها و آقایان

کاهش تیرگی نواحی مختلف بدن

یکسان سازی رنگ پوست

دارای بافتی سبک و جذب سریع

فاقد سیلیکون، هیدروکینون و پارابن

رطوبت رسانی و آبرسانی زیر بغل، کشاله ران، آرنج و ...

دارای عصاره گل سوسن سفید، شیرین بیان و کاموکامو

در حال تامین

تیرگی‌هایی که در نواحی مختلف بدن ایجاد می‌شوند میتوانند آزار‌دهنده و گاهی خجالت‌آور هم باشند که به وسیله لوسیون روشن‌کننده بدن وچه قابل درمان هستند. نواحی تیره به دلایل مختلفی مانند شیو با وسایل نامناسب، لباس‌های تنگ، عرق و ... به وجود می آیند و البته با روش‌هایی قابل درمان هستند به شرط اینکه عوامل به وجود آورنده این تیرگی‌ها تکرار نشوند. لوسیون روشن‌کننده وچه، دارای بافتی سبک با خاصیت نرم‌کنندگی و آبرسانی به پوست، می تواند پوست را نرم و خوش حالت نشان دهد. این لوسیون از برند وچه دارای عصاره گل سوسن سفید، گل شیرین بیان و گل مینا چمنی و همچنین ویتامین E ، عصاره هسته انگور و کاموکامو هست که برای کاهش تیرگی‌ها و خشکی بدن از جمله کشاله ران، آرنج‌ها، زیر‌بغل، زانو‌ها و... موثر عمل کرده و رنگ پوست را یکنواخت خواهد کرد. لک‌هایی که بر اثر اگزما، بارداری، تغییرات هورمونی و... در سطح پوست ظاهر شده اند با استقاده از این لوسیون به مرور زمان کم‌رنگ‌تر شده و در نتیجه محو خواهند شد.

ویژگی‌های خاص:

-برطرف‌کننده لک‌های حاصل از بارداری، اگزما، بیماری‌های کبدی و ...

-روشن‌کننده و شفاف‌کننده پوست‌های تیره

-رفع تیرگی در نواحی مختلف بدن

-دارای خاصیت آبرسانی و نرم‌کنندگی پوست قسمت‌های مختلف بدن

روش مصرف:‌ روزانه 2 مرتبه ترجیحا در صبح و شب مقدار کافی از لوسیون را به نواحی تیره ای که در بدن شما به وجود آمده بزنید و چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

ترکیبات: آب دیونیزه، پلی آکریل آمید و سی ۱۴-۱۳ ایزوپارافین، لورت ۷، پروپیلن گلایکول، گلیسیرین استئارات، پی ای جی ۱۰۰ استئارات، ایزو پروپیل میریستات، استئارات ۲۰، روغن هسته انگور، بوتیل رزورسینول، بوتیلن گلایکول، عصاره گل مینا چمنی، عصاره گل سوسن سفید، عصاره ریشه شیرین بیان، عصاره دانه کاموکامو، فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسرین، توکوفریل استات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، ادتا، بوتیل هیدروکسی تولوئن، سدیم متا بی سولفیت

هشدار مصرف: از تماس لوسیون با زخم‌های باز پرهیز کرده و آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید. از بازتاب نور مستقیم خورشید با لوسیون جدا خودداری کنید .

عنوان مشخصه
برند وچه - Voche
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژاک آندرل
به سفارش توسعه وشه خاورمیانه
تحت لیسانس فرانسه
حجم 75 میلی‌ لیتر
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره کامو کامو، عصاره گل سوسن سفید، عصاره شیرین بیان، عصاره گل مینا چمنی، ویتامین E و روغن هسته انگور
قابل استفاده برای دست و بدن
مناسب برای انواع پوست
عملکرد روشن کننده
ترکیبات آب دیونیزه، پلی آکریل آمید و سی ۱۴-۱۳ ایزوپارافین، لورت ۷، پروپیلن گلایکول، گلیسیرین استئارات، پی ای جی ۱۰۰ استئارات، ایزو پروپیل میریستات، استئارات ۲۰، روغن هسته انگور، بوتیل رزورسینول، بوتیلن گلایکول، عصاره گل مینا چمنی، عصاره گل سوسن سفید، عصاره ریشه شیرین بیان، عصاره دانه کاموکامو، فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسرین، توکوفریل استات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، ادتا، بوتیل هیدروکسی تولوئن، سدیم متا بی سولفیت
روش مصرف روزانه 2 مرتبه ترجیحا در صبح و شب مقدار کافی از لوسیون را به نواحی تیره ای که در بدن شما به وجود آمده بزنید و چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.
هشدار مصرف از تماس لوسیون با زخم‌های باز پرهیز کرده و آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید. از بازتاب نور مستقیم خورشید با لوسیون جدا خودداری کنید .
محفظه نگهدارنده تیوپی
شماره مجوز ۶۲۶۱۰۹۸۳۰۰۱۳۵
کد بهداشتی 1979/ظ/34

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید